Translate

niedziela, 16 lipca 2023

Blogowe Pogaduchy

Ruszają nowe zapisy do Blogowych Pogaduch.
Osoby, które zgłoszą się, otrzymają na e-mail minimum dziesięć pytań.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu, 
że jesteś chętna i napisz do mnie na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga. W odpowiedzi prześlę pytania.
W komentarzu nie musicie podawać mi waszych e-maili wystarczy, 
że zrobicie tak jak napisałam wyżej. Można zgłosić się tylko raz. 
Poniżej będzie widoczna lista blogów, które zgłosiły się i będę na bieżąco ją aktualizować. 
Mam nadzieję, że chętnie będziecie się zgłaszać.
Źródło obrazu: pixabay

Lista blogów, które się zgłosiły:
1. paniodbiblioteki - wpis przeczytasz tutaj 
2. agatea - wpis przeczytasz tutaj
3. klaudkowy-kącik - wpis przeczytasz tutaj
4. marginesowo - wpis przeczytasz tutaj
5. melkablogerka - wpis przeczytasz tutaj
6. jestemsys - wpis przeczytasz tutaj 
7. windowofmfashion - wpis przeczytasz tutaj 
8. maaddami - wpis przeczytasz tutaj
9. ayuna-chan - wpis przeczytasz tutaj
10. leyraa - wpis przeczytasz tutaj
11. mira-bell - wpis przeczytasz tutaj tutaj
12. nikazmiastasawy - wpis przeczytasz tutaj
13. imdollka
14. mojaszafamodnaszafa - wpis przeczytasz tutaj
15. smakolykinadiecie - wpis przeczytasz tutaj
16. sikorkowepasje
17.  pracownia-kotolaka
18. klaudiazuberska

66 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na post 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Nie mogę się doczekać pierwszego odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Z chęcią będę czytać i może sama się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest naprawdę ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo super pomysł :) Pomyślę nad zgłoszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 pytań to nie dużo, więc może wezmę udział:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, super! Fajnie będzie poznać nowe blogi 👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, czekam na pierwsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Może i ja się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny fajny pomysł :) Jesteś bardzo twórcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie angażujące czytelników serie, super pomysł, a co mi tam, zgłaszam się xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Zgłaszam się i już wysyłam maila. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ekstra pomysł, wchodzę w to :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł. Bardzo jestem ciekawa efektów tej inicjatywy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli są chętni, to widać pomysł chwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O! To ja chętnie się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, napewno sporo można będzie sie dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna inicjatywa! ;) Podoba mi się pomysł wywiadów z twórcami internetowymi. W ten sposób można poznać nowe, ciekawe blogi. ;)

    Raz się żyje, zgłaszam się. ;)

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna inicjatywa, już wysyłam maila :D
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie ♡
    Super pomysł! Ja kocham takie blogowe idee, zawsze jestem za dlatego zgłaszam się w komentarzu i już piszę maila! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi również pomysł się podoba. Ciekawa seria. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba pomysł na taką inicjatywę :)

    Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna inicjatywa z chęcią się zgłoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł, takie inicjatywy zbliżają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ta inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna inicjatywa ☺
    Juz nie mogę się doczekać tych postów ,tym bardziej że widzę tu sporo blogów ,które lubię i odwiedzam ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł <3 z przyjemnością się zgłaszam (zaraz napiszę maila) i z chęcią też poczytam o innych blogach, chyba większość z nam ale tym ciekawiej będzie dowiedzieć się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo super pomysł z chęcią się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też byłabym chętna na udzielenie takiego wywiadu. Jeśli zainteresują Cię moje blogi Książki Warte Przeczytania oraz O Muzyce słów kilka to zapraszam do kontaktu mejlowego. Adres w zakładce Współpraca/ Kontakt

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna inicjatywa :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że będzie kolejna odsłona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna sprawa, pani od biblioteki super pisze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię tą serię. Kilka blogów dzięki pogaduchom poznałam. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. chętnie wezmę udział :)

      Usuń
    2. To napisz do mnie na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  36. Zgłosiłam się i ja :)

    Super pomysł :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś chętna do wzięcia udziału :) Wysłałam już do Ciebie wiadomość :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  37. i jak przegapiłam ten wpis? oj gapa ze mnie, ale bardzo chętnie wezmę udział jeśli jeszcze nie jest za późno na zgłoszenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zgłoszenie się nigdy nie jest za późno :) Bardzo proszę o wiadomość na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥