Translate

sobota, 19 lutego 2022

Jak ubrać się na ważną uroczystość?

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Na samym początku wspomnę, że wpis powstał w ramach współpracy
z Polską marką odzieżową Cabba.
Przechodząc do tematu. Wiele kobiet nieraz ma dylemat jak ubrać się na jakąś uroczystość.
Dobrym rozwiązaniem są żakiety, które dodadzą elegancji naszym stylizacją. 
Producent oferuje również dłuższe marynarki do wyboru jest sześć kolorów oraz cały komplet 
w postaci żakietu i spodniktóre dostępne są w czternastu różnych kolorach. 
W tym roku na wiosnę bardzo modnym kolorem będzie czerwień.
Nie bez powodu ta barwa kojarzy się wielu ludziom z odwagą, pięknem i wewnętrzną siłą.
Jak sami możecie zobaczyć zaprezentowany poniżej czerwony żakiet pięknie współgra z czernią.
Drugi żakiet w kolorze granatowym będzie idealny na rozpoczęcie roku studenckiego
lub pierwszą rozmowę o pracę. Granat jest uniwersalny i praktycznie pasuje do wszystkiego.
Do żakietów tak naprawdę przekonałam się kilka lat temu.
Podczas ważnych uroczystości chętnie takowe na siebie zakładam. 
Produkty tej marki możecie zakupić w hurtowni odzieży Ptak Fashion City 
w Rzgowie - Hala B stoisko 137.
Jestem ciekawa czy wy lubicie nosić żakiety czy bardziej preferujecie sukienki?
Znacie markę Cabba? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

42 komentarze:

  1. bardzo lubię żakiety, one pasują do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Granatowy żakiet jest piękny. Czerwień chociaż ładna mi nie pasuje.
    Marki niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiety jak najbardziej, ale dobrej jakości, najlepiej wełniane i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Rzgowa mam bardzo blisko. Podobają mi się twoje propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak czerwień w tym roku jest pożądana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam żakiety i żakieto-kurtki, wystarczy top i dobre spodnie i jest się ubranym na każdą okazje:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam żakiety, ale przy małych dzieciach u mnie się to nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowy wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię nie tyle, co takie klasyczne żakiety, ale marynarki dwurzędowe, i do jeansów i do spódnicy, na sukienkę. Zawsze to dobre wyjście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka żakietów, ale rzadko je wkładam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobaja mi sie zakiety. Kiedys czesciej nosilam, teraz nie mam zadnego, ale przymierzam sie do zakupu. Prawdopodobnie wybiore czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny krój i odcienie :) Uwielbiam żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem ubieram żakiety, częściej do takich luźniejszych stylizacji, bez tej oficjalnej formy. Chociaż i takie się zdarzają:) Omijam czerwienie, ale ten granat bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham żakiety i kocham sukienki <3
    Na co dzień ubieram się dość elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie eleganckie marynarki :) A najbardziej lubię zestawy - spodnie i marynarka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba żakiety przepiękne- bardzo lubie od czasu do czasu wskoczyć w coś eleganckiego

    OdpowiedzUsuń
  17. Żakiet to takie must have w naszej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  18. żakiet w ciemnym kolorze to must have w szafie

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, żakiet to najlepszy wybór i każda kobieta powinna mieć choć jeden w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki. Żakiety są bardzo eleganckie. Zarówno czerwony, jak i granatowy bardzo ładnie się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żakiet to absolutny must have w każdej garderobie. Pięknie odszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żakiety to jeden z filarów w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za miłe słowa pozostawione u mnie na blogu ;-)
    Nie słyszałam o tej marce. Widzę, jednak, że żakiety bardzo dobrze się prezentują.
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja najczęściej na ważne okazje noszę sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś bardzo lubiłam żakiety i marynarki. Ostatnio stawiam na wygodę, nie mam też wielu okazji by je zakładać, ale może do nich wrócę. Warto mieć je w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię marynarki, a połączenie czerni z czerwienią w stylizacjach to moje ulubione. Marki Cabba nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten czerwony żakiet bardzo ładny 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na ważne okazje zazwyczaj zakładam sukienkę ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. marynarki nie są moją ulubioną częścią garderoby :P mam ich w szafie zdecydowanie za mało, ale wynika to z tego, że nie czuję takiego stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Eleganckie żakiety. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię żakiety i te sportowe i eleganckie. Można je świetnie skomponować do chyba każdego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam żakiety, są bardzo stylowe! W zestawieniu z eleganckimi spodniami tworzą stylizację w sam raz na uroczyste wyjście :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne żakiety, ten czerwony jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też bardzo lubię żakiety, ponieważ dodają kreacji stosownego szyku i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne żakiety!
    Dziękuję Doris za wizytę u mnie i miły komentarz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zamiast marynarki wolę założyć ramoneskę, bo pasuje ona za równo do eleganckich stylizacji jaki i do tych codziennych.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze skrojone żakiety w stonowanych kolorach zawsze ratują sytuację :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie granat jest zawsze uniwersalny i na miejscu, choć nie stronię od czerwieni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥