Translate

czwartek, 6 stycznia 2022

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga jestemsys.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
***
- Bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do Blogowych Pogaduch.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się właściwie bardzo spontanicznie. 
Podczas leczenia trądziku zaczęłam się bardziej interesować kosmetykami i pielęgnacją. 
No i pewnego dnia po prostu założyłam bloga i zaczęłam pisać :)
Czy spotkałaś się z krytyką Twojego bloga?
Na szczęście nie. Większość osób, którym o tym wspominam z zainteresowaniem zadaje pytania 
na temat blogowania. Najczęściej twierdzą, że to super mieć taką pasję, innej części jest to obojętne, 
ale nigdy się nie zdarzyło, by ktoś to skrytykował.
 - Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie wpisu?
Nie ma reguły. Czasem jest to godzina czy dwie. Czasem kilka dni. 
W zależności od tego czy akurat mam "wenę". Najwięcej czasu zabiera mi jednak zrobienie zdjęć 
i ich obróbka. Choć jestem amatorem jeśli chodzi o fotografię to mam na tym punkcie bzika 
i nie zadowolę się byle jakimi zdjęciami :P
Gdzie szukasz pomysłów na wpisy?
Bardzo dużo postów pochodzi z współprac, więc tu pomysły przychodzą same. 
Dużo u mnie też postów o fotomodelingu, gdzie staram się przemycać różne wskazówki i ciekawostki 
z fotograficznego świata. Reszta postów jest raczej spontaniczna i oscyluje wokół tego, 
co lubię i czym się interesuję.
Jakich cech u ludzi nie lubisz?
Bardzo nie lubię kłamstwa i obłudy. Udawania i bycia miłym tylko po to, żeby za chwilę 
obrabiać mi tyłek. Nie mam w sobie sympatii dla takich ludzi. 
Nie lubię też skrajnego egoizmu, egocentryzmu i chamstwa.
Jaka jest Twoja ulubiona pora roku
Zima, bo o tej porze roku się urodziłam i lato, bo kocham ciepełko.
- Czy masz ulubiony zespół muzyczny?
Jednym z zespołów, do których wracam najchętniej i najczęściej to Red Hot Chili Peppers, 
ale także One Republic, Coldplay czy Radiohead.
Wolisz góry czy morze?
Zdecydowanie morze :) 
Jak opisałabyś się w pięciu słowach?
Trudno się opisać w pięciu słowach, ale spróbuję. 
Optymistka, kochająca, wierna, leniuszek, kreatywna.
Dziękuję za rozmowę :) 
Dziękuję za ciekawe pytania :) 
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga jestemsys? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay

36 komentarzy:

  1. Red Hot Chili Peppers - miło kojarzę ich muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wywiad, a blog jestemsys jak najbardziej jest mi znany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca rozmowa. ;) Fajna jest ta Twoja seria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tego bloga :)
    Ciekawa rozmowa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, luźny pomysł na serię :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę autorkę i bloga :D Bardzo lubię Twoją serię wpisów, przyjemnie się czyta wszystkie rozmowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam bloga i bardzo lubię:) Świetna rozmowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sysia :) Tak, to jeden z tych blogów, gdzie jest zawsze słonecznie :) A sesja w mleku jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam bloga, muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting interview. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi, nie znałam wcześniej tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To takie urocze, jak ktoś zaczął blogować przez niedoskonałości. Sama się z nimi zmagam. U mnie jednak to była chęć dzielenia się wiedzą pedagogiczną. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czas na wpis to wlasnie ciezka sprawa okreslic:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wywiad:) Lubię zaglądać na tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wywiad :)
    Autorkę i jej bloga kojarzę, chętnie i często tam zaglądam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam na Twojego bloga, dzięki Amelce i zostaje na dłużej. ♥ Bardzo fajny wywiad. Przyjemnie się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wywiad! Blog Sys znam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wywiad z autorką bloga, którego zresztą bardzo lubie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, znam bloga - jestemsys, tworzy bardzo wartościowe wpisy! :)
    Czekam na kolejny wpis z tej serii.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze czekam na tego typu posty:D mega fajnie poznać nowe osoby!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaglądam regularnie na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa rozmowa. Ja także bardzo nie lubię kłamstwa i obłudy. Udawania i bycia miłym tylko po to, żeby za chwilę obrabiać mi tyłek. Tak więc, coś nas łączy z autorką bloga jestemsys :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wywiad! Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze jak ktoś prowadzi blog z pasją:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kojarzyłam tego bloga, ale dzięki Twojemu wywiadowi sporo się dowiedziałam. Ciekawy post :)
    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam bloga, fajnie się czytało ten wpis. Ja się jakoś boję zgłosić :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za miłe pogaduszki :) pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna rozmowa :) Blog znam i zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziekuje za odwiedziny i komentarz, juz zapisala sie u Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. O jak miło poczytać o autorce bloga, który się odwiedza. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Blog sys odwiedzam, więc tym bardziej miło poczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥