Translate

niedziela, 13 lutego 2022

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga windowofmfashion.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
***
Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się od szkolnego zadania. 
Byłam wtedy w pierwszej klasie liceum i pan z informatyki zadał nam zadanie dla chętnych. 
Polegało ono na tym, żeby założyć własny blog i opublikować na nim jakieś treści, 
np. związane z naszymi zainteresowaniami. Za to można było dostać piątkę. 
Natomiast na szóstkę należało stworzyć własną stronę internetową. 
Zdecydowałam się na pierwszą opcję i tak powstał mój pierwszy internetowy zakątek 
w serwisie WP (bloog.pl już nie istnieje). Po kilku latach (końcówka 2016 roku) 
postanowiłam przenieść się na blogspot.com, gdyż dawał on więcej możliwości i tutaj działam do dziś.
- Skąd wzięłaś pomysł na nazwę bloga?
Kojarzysz może stronkę z ubierankami dla dziewczyn Stardoll? 
W Starplazie, czyli galerii handlowej był jeden sklep o nazwie Windows on the Word 
i to właśnie od niego zaczerpnęłam pomysł na nazwę mojego bloga: Window of Fashion by Moni.
- Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiracje to temat rzeka. Natchnąć do stworzenia stylizacji, czy nowego postu może dosłownie wszystko – postać z filmu lub serialu, rozmowa z innymi ludźmi, zdjęcie zobaczone w Internecie, 
strój na manekinie w sklepie, czy filmik na YouTube. 
W zeszłym roku stworzyłam nawet wpis na blogu, w którym zebrałam 14 źródeł 
z których można czerpać modowe inspiracje. Prowadzę też serię Stylizacja-inspiracja, 
w której co miesiąc publikuję stylizację zainspirowaną bohaterami książek, filmów i seriali.
- Jakie wartości uważasz za najważniejsze w życiu?
-  Wartości to takie drogowskazy, które ułatwiają nam poruszanie się po zawiłościach życia. 
Nie sposób wymienić wszystkich, więc skupię się na kliku. Dla mnie ważne są:
* Wiedza -  lubię dowiadywać się nowych rzeczy, jakichś ciekawostek.
Zaufanie – to podstawa wszelkich relacji międzyludzkich, trudno je zdobyć, a bardzo łatwo stracić, ciężko przebywać w towarzystwie ludzi, do których nie mam zaufania.
Szczerość i życie w zgodzie z samą sobą,
Rodzina i przyjaciele – wsparcie społeczne, które dają, jest bezcenne.
* Samorealizacja – czyli rozwijanie własnych zainteresowań, stawanie się lepszą w tym, co robię.
- Za co cenisz swoich przyjaciół?
Posiadanie przyjaciół jest nieocenione. Pomogą, podpowiedzą, wysłuchają, gdy trzeba i udzielą wsparcia. Jeśli chodzi o moich przyjaciół, to cenię sobie to, że mogę być przy nich sobą – akceptują mnie taką, 
jaka jestem i nie oceniają. Poza tym ważna jest dla mnie szczerość, 
bycie autentycznym i to, że możemy się razem pośmiać.
Czy spotkałaś się z krytyką w swoim otoczeniu z powodu prowadzenia bloga? Jak ją przyjęłaś?
Nie spotkałam się z jawną krytyką ze strony otoczenia. No dobra, tato czasem sobie ze mnie żartuje, 
ale staram się nie brać tego do siebie. Cenię sobie prywatność, jestem też dosyć zamkniętą osobą 
i kiedyś tylko garstka osób wiedziała, że prowadzę bloga. 
Teraz jest ich trochę więcej, staram się być bardziej otwarta i doceniać to, co robię.
Czym dla Ciebie jest szczęście?
Bardzo fajne, ale i niełatwe pytanie, a właściwie odpowiedź na nie (ale się zrymowało). 
Ostatnio w pracy poruszałam temat szczęścia. Dla każdego może ono oznaczać coś innego. 
Poza tym przejawia się ono w wielu obszarach, tzn. można być na przykład zadowolonym z pracy, 
ale już niekoniecznie ze zdrowia. Szczęście to dla mnie rozwijanie zainteresowań, 
spędzanie czasu z bliskimi mi osobami, radość z małych rzeczy, np. tego, że jest ładna pogoda 
i mogę pójść na spacer, czy zdjęcia, a także poczucie bezpieczeństwa oraz głowa wolna od zmartwień.
Interesujesz się gotowaniem?
Gotowanie nie leży w kręgu moich zainteresowań.
Jakie jest Twoje największe marzenie?
Wydawałoby się, że pytanie o największe marzenie nie powinno przysporzyć większych trudności, 
a jednak. Nie mam takiego jednego pragnienia, ale za to kilka, które przewijają się w mojej głowie 
przez dłuższy czas. Jest to, m.in. odwiedzenie zamku krzyżackiego w Malborku, 
Zamku Książ, pałacu w Mosznej i sesja zdjęciowa na tle tej pięknej budowli,
 nauczenie się jeździć na wrotkach (w trakcie realizacji) oraz udział w koncercie Shawna Mendesa.
Dziękuję za rozmowę :)
Bardzo Ci dziękuję za rozmowę. Pytania, które przygotowałaś, były niezwykle ciekawe 
i skłoniły mnie do refleksji. Cieszę się, że odważyłam się zgłosić do Blogowych Pogaduch. ;)
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga windowofmfashion? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay 

41 komentarzy:

  1. Miałaś naprawdę świetny pomysł z tymi wywiadami. Dzieki nim lepiej można poznać osoby z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na kolejne wywiady

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny wywiad, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa rozmowa. Z chęcią zajrzę na stronę Twojego gościa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tym pogadanką poznaje nowe blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wcześniej bloga windowofmfashion - ale już znam i oceniam bardzo pozytywnie.
    Miło mi poznać jego Założycielkę. Jak kiedyś zabraknie osób do blogowych pogaduchów - zawsze jestem chętna.

    Pozdrawiam i czekam na kolejne pogaduchy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Malbork, Książ, są mega piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego bloga, ale chętnie go odwiedzę :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze dzięki Twoim postom poznaję nowe, ciekawe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać różne są motywacje zakładania bloga:) Plus dla nauczyciela za taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Super fajne pogaduch. Każdy zakłada swojego bloga z jakiś pobudek, które są ważne dla niego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam bloga Moniki :)
    Fajna z niej dziewczyna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam autorki muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę rozmówczyni spełnienia marzeń i wielu blogowych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu widać, że autorka tego bloga jest pełna energii i optymizmu, bardzo ciekawa rozmowa😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny fajny wywiad. Bardzo mi się podoba ta seria, a do autorki bloga na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stardoll - grało się i to grałam dość długo. Chyba nabiłam jakiś 80 lvl nim usunęłam konto :D A autorkę bloga doskonale znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aww! Bardzo mi miło, że mogłam wziąć udział w rozmowie z Tobą. To było bardzo fajne doświadczenie. Dziękuję za taką możliwość. <3

    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna rozmowa :)
    Kojarzę autorkę, oraz jej bloga- lubię tam zaglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam blog i lubię, grę Stardoll też znałam i lubiłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Krytyka i żarciki odnośnie prowadzenia bloga, od osób, które nic nie robią prócz lenienia się wieczorami przed tv to czysta kpina :) Do takich osób tylko się uśmiecham i 'gratuluję' ich wysokich ambicji ;)
    Zapraszam również do mnie.
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło przeczytać kolejną ciekawą rozmowę. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam bloga autorki i czasem ją nawet odwiedzam
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  24. Z reguły odwiedzam blogi kulinarne i te o urodzie, Chętnie zapoznam się z autorką bloga, który prezentujesz, choć z gotowaniem jej nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne odpowiedzi, a co do inspiracji to prawda można je czerpać tak naprawdę ze wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego bloga, ale chętnie tam zajrzę. Blogerka jest bardzo
    interesującą osobą.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bloga znam bardzo dobrze, często odwiedzam :). Miło dowiedzieć się czegoś więcej o blogerce <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie znam, ale już zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię tę serię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super się czyta takie wywiady, bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa rozmowa, odwiedzę ten blog:)

    OdpowiedzUsuń
  32. To miło, że informatycy się do czegoś przydają. Bo u mnie to wygląda tak, że jako technik informatyk kobieta jestem traktowana odgórnie jako gorsza z informatyki i mimo mojego zawodu dostaję 4. :D Śmieszne aż. Fajne pogaduchy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam bloga, więc chętnie go odwiedzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też uważam, że posiadanie przyjaciół jest nieocenione. Pomogą, podpowiedzą, wysłuchają, gdy trzeba i udzielą wsparcia.
    Świetne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piątka za założenie bloga? Super pomysł i jak wyzwolił kreatywność!! Pozazdrościć autorce nauczyciela:) Ciekawy wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy wywiad, jak zawsze :) fajnie dowiedzieć się czegoś nowego o autorce bloga, którego regularnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię tę serię :) u Moni jeszcze nie byłam, ale chętnie zajrzę. Bardzo miły obraz rysuje się z tej rozmowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny pomysł na taki post ;) Lubię czegoś dowiadywać się o autorze bloga.

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy wywiad i pozwala przybliżyć sobie kolejną osobę z blogowego świata. Nie znałam wcześniej bloga bohaterki wywiadu . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥