Translate

sobota, 20 kwietnia 2024

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę 
z autorką bloga Sikorkowe Pasje.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
~~~~
- Cieszę się, że zgłosiłaś się do Blogowych Pogaduch.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
- Jako nastolatka pisałam pamiętniki. Miałam na swoim koncie dwa zapisane zeszyty. 
Dodatkowo jakoś pojawiła się mała twórcza wena w pisaniu piosenek i wierszy. 
Chciałam się z nimi podzielić, po prostu myślałam o tym aby ujrzały one tzw. światło dzienne. 
Jak miałam 15 lat (czyli 21 lat temu) założyłam pierwszego swojego bloga na platformie interia.pl
Był to mój pamiętnik, pisałam na nim wiersze, piosenki i niektóre ciekawe przygody z życia. 
Gdy poszłam na studia przerwałam pisanie - brakowało mi czasu. 
Ponownie do blogowania wróciłam kilka lat temu. Próbowałam odnaleźć się na onecie, lecz w ostateczności wylądowałam na blogosferze i tak trwam do dzisiaj z różnym skutkiem pisarskim. :D
O czym był Twój pierwszy wpis na blogu i kiedy go dodałaś?
Bez względu na to czy był to mój pierwszy blog na interii, onecie czy blogerze - zawsze pierwszym postem jest przywitanie się z "przyszłymi" czytelnikami bloga oraz rozpisanie tematyki bloga. 
Bardzo często grzebałam w różnych ustawieniach co doprowadzało do mniej lub bardziej umyślnego usunięcia sporej historii wpisów. 
Na szczęście przestałam "grzebać" i od 31 stycznia 2019 roku blog ma się całkiem dobrze.
Ile czasu zajmuje Ci zrobienie wpisu na bloga?
Wszystko zależy od jego tematu i czym się chcę podzielić. Są posty, które tworzę godzinami. 
Są posty do których nie trzeba wiele opisów, bo więcej oddaje zdjęcie niż słowo.
Jak długo prowadzisz bloga?
Obecnego bloga prowadzę od 31 stycznia 2019 roku - czyli ponad 3,5 roku.
Czy zwracasz uwagę na komentarze czytelników? Odpowiadasz na komentarze?
Zwracam uwagę na komentarze. Czasem w postach zawieram pytania i miło jak czytelnicy 
dzielą się odpowiedzią. Jak piszą swoją opinię. Staram się nie pozostawiać Czytelników bez odbioru. Niekiedy sami zadają pytania - po czasie próbuję stworzyć do pytań nich odpowiedni post.
Jak opisałabyś siebie w pięciu słowach?
Człowiek który żyje niejedną pasją - myślę, że to najtrafniejsze 5 słów.
- Jakich cech u ludzi nie lubisz?
- Może to nie cecha ale ogólnie nie lubię jak ktoś mi opowiada  oraz mówi jedno, a wykonuje, pokazuje w gestach że jest inaczej. Nie lubię "bajerantów".
Jakie jest Twoje największe marzenie?
 -Ogólnie tych większym marzeń jest troszkę. Wybiorę jedno z nich i się nim podzielę 
- podróż po krajach Azji a dokładniej: Chinach, Korei i Japonii.
Czy masz jakiś ulubiony zespół muzyczny?
- Szczerze napiszę, że nie mam, chociaż słuchać muzyki lubię. 
Tak samo jak nie mam ulubionego gatunku. 
Lubię wszystko co wpada w ucho, zostaje na dłużej i takie kawałki przy których można potańczyć.
Dziękuję za rozmowę.
- Również dziękuję i pozdrawiam.
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga sikorkowepasje? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.

40 komentarzy:

  1. Ach, taka podróż do Azji to byłoby coś :) Trzymam kciuki, aby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również trzymam kciuki za podróż do Azji autorki tego bloga :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Znam bloga i miło jest poznać bliżej autorkę. Przeczytałam wywiad z przyjemnością, mamy nawet kilka cech wspólnych (a za tak piękne marzenia podróżnicze trzymam kciuki!). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki pogaduchom miałaś okazję poznać bliżej autorkę tego bloga :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Sympatyczna rozmowa - fajnie poznać kogoś z innej strony niż ta blogowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki takim rozmowom możemy bardziej poznać autora danego bloga :D
      Zgadzam się, że fajnie jest poznać kogoś z innej strony niż ta blogowa ;)
      Przy okazji zapraszam do udziału w blogowych pogaduchach :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super, że rozmowa podobała się :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Super dialog, pozdrawiam obie panie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że rozmowa zaciekawiła :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Podoba mi się sformułowanie: "Człowiek który żyje niejedną pasją"
    Również trzymam kciuki za podróż po Azji :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu warto mieć niejedną pasję, aczkolwiek warto skupić się czasami na jednym zajęciu :D Jest takie powiedzenie, że jak człowiek znajdzie zajęcie, które będzie kochał i zrobi z tego swoją pracę to nie przepracuje ani jednego dnia w swoim życiu ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Bloga znam i czasem zaglądam. Bardzo fajną rozmowa,od razu więcej wiemy o autorce bloga. Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że rozmowa zaciekawiła :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Znam bloga, czytam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zaglądasz na bloga i czytasz bloga tej autorki :D
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Bloga znam głównie z nazwy, bo dawno tam nie zaglądałam.
    Teraz będę miała motywację, żeby to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem trzymam kciuki za motywację i zapraszam na bloga autorki :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. sikorkowepasjepl kojarzę, zaraz zobaczę co tak słychać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że kojarzysz bloga autorki :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Super, że znasz bloga tej autorki :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. O, znam tego bloga! Obserwuję Sikorkowe Pasje również na Instagramie. Super było przeczytać ten wywiad. Zwłaszcza jak się kojarzy daną osobę :) Przy okazji pozdrawiam i życzę wszystkiego najpiękniejszego!

    Widzę, że różne były przeboje przy pisaniu bloga, ale super, że obecny blog ma się dobrze, mimo wcześniejszego kombinowania :D 5 lat to już spory kawał czasu. A licząc razem z pierwszymi - to już w ogóle! Kontakt z czytelnikami to bardzo ważna kwestia. Też nie przepadam za takim typem osób (bajerantami) - nie widać w nich odrobiny szczerości i ciężko takiemu człowieku zaufać. Życzę autorce, żeby jej marzenia o podróżowaniu po Azji się ziściły!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znasz bloga tej autorki i obserwujesz jej działania na blogu :D
      Fajnie, że rozmowa podobała się :) Moim zdaniem przy pisaniu bloga to zawsze są jakieś przeboje - u mnie było podobnie - dużo kombinowania było zwłaszcza z nazwami bloga xd
      5 lat to już dobry staż i życzę autorce bloga kolejnych takich rocznic :D
      Zgadzam się z Tobą, że kontakt z czytelnikami jest bardzo ważną kwestią.
      Bajerantów na tym świecie nie brakuje xd
      Również trzymam kciuki za spełnienie marzenia o podróży do Azji :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Lubię te blogowe pogaduchy, można poznać tyle nowych osób z blogosfery. Autorce życzę spełnienia marzeń, nie tylko tego o podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że seria blogowych pogaduch spodobała się :D
      Również życzę autorce bloga spełnienia marzeń :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. znam autorkę :) super ją poznać bliżej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że poprzez tą serię miałaś okazję poznać bliżej
      tą autorkę :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję i życzę miłego tygodnia ♥
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  15. Lubię czytać te rozmowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Blogowe Pogaduchy spodobały się :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję za przeczytanie naszej rozmowy :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Czasami przez różne tematy poznajemy siebie nawzajem i to jest fajne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj muszę się z tym zgodzić, że poprzez takie wpisy
      jest możliwość poznania bardziej autorów blogów :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że rozmowa zaciekawiła ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Nam sikorkowepasje i w miarę możliwości tam wpadam :) koleżanka, tak jak i ja, bardzo lubi puzzle, więc jedna z pasji nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do układania puzzli to trzeba mieć naprawdę dużą cierpliwość.
      Fajnie, że zaglądasz na bloga autorki :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥