Translate

sobota, 9 września 2023

CERTYFIKATY

 

Cześć. Tutaj zamieszczam moje certyfikaty. 
Zrobiłam sobie kilka darmowych kursów i troszkę poszerzyłam moją wiedzę na temat prawa autorskiego, prowadzenia bloga zgodnie z prawem, prawa RODO,
bezpieczeństwa w internecie. Zrobiłam również kursy dotyczące kreatywnego
korzystania z mediów - chociaż kreatywności to akurat mi nie brakuje oraz języka mediów. 
Mam nadzieję, że wszystkie kursy przydadzą się podczas prowadzenia bloga i Social Media.
Poszerzyłam moją wiedzę na temat komunikacji z psami razem z wojtkowszkolenia.
Posłuchaj psa - pakiet szkoleniowy.

32 komentarze:

  1. Wow, świetne kursy. Ta wiedza na pewno ci się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że moja wiedza z tych kursów nie pójdzie na marne :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Gratuluję. Cenię osoby, które chcą się rozwijać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro mają się przydać, to gratuluję ich zdobycia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ich zdobyłaś. Gratulacje. W sumie to nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ To prawda nigdy nie wiadomo, kiedy zdobyta wiedza może nam się przydać ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe kursy. Niektóre przydałyby się i mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ciekawych informacji można było dowiedzieć się z tych kursów :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Rzeczywiście, dobrze jest dowiedzieć się czegoś nowego. Oczywiście kursy warto wybierać z rozwagą (raz kątem ucha usłyszałam w kawiarni rozmowę o planach zrobienia kursu na którego temacie "autorzy" nie znali się zupełnie, ale "sieć wszystko wchłonie"), żeby nie dostać produktu w postaci przedrukowanej wikipedii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że kursy warto wybierać z rozwagą. Jeżeli ktoś jest przed kursem to powinien się zaznajomić wcześniej z tematem, żeby mieć jakiekolwiek pojęcie :) Sieć wszystko wchłonie tak samo jak papier... Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wielu fajnych informacji można było się z nich dowiedzieć.
      Chociażby jak prowadzić bloga zgodnie z prawem :)
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  8. Gratuluję :) Widać, że zależy Ci na rozwoju i blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Blog jest moją największą pasją ♥
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kursy były całkiem interesujące :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Brawo Ty :) Taka wiedza jak najbardziej się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Zawsze warto się szkolić ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. Gratuluje zaliczenia przydatnych kursów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  12. Gratuluję szkoleń!
    Lubię się uczyć, lubię nowe technologie. Pracuję w szkole, dużo miałam kursów z zakresu netu.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Jak mówi pewne powiedzenie "ucz się ucz, bo nauka to potęgi klucz" :)
      Kursy z zakresu internetu w dzisiejszych czasach zawsze człowiekowi mogą się przydać ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  13. Super,że tyle wartościowej wiedzy zdobyłaś. Warto poszerzać swoje horyzonty. Serdeczne gratulacje i pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że warto poszerzać swoje horyzonty, a wiedza człowiekowi zawsze może się przydać :) Dziękuję bardzo i życzę miłego wieczoru ♥
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  14. To wspaniale, że cały czas uczysz się nowych rzeczy i tego, co warto wiedzieć w swojej pracy. Lubię też się uczyć i zdobywać doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu wyznaję jedną zasadę "Wymagajcie od siebie choćby inni od Was nie wymagali". Człowiek przez całe życie uczy się nowych rzeczy :)
      Fajnie, że też lubisz się uczyć i zdobywać doświadczenie :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥