Translate

wtorek, 30 marca 2021

Wielkanoc

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Niestety, ale w tym roku Wielkanoc będzie podobna do zeszłorocznej i nie będziemy mogli spędzić tych świąt w dużym gronie rodziny. W marketach pełno jest świątecznych dekoracji i słodyczy,
jednakże są one tylko przyjemnym dodatkiem, które z całą pewnością w obecnej sytuacji trochę poprawią nam humor, jednakże powinniśmy pamiętać, że podczas każdej Wielkanocy nie liczą się
zakupione produkty ani pięknie wysprzątane domy, lecz w szczególności nasz wzrok powinniśmy skierować na Pana Jezusa, ponieważ świętujemy jego Zmartwychwstanie.
 W mojej parafii będzie tylko krótkie poświęcenie pokarmów na zewnątrz. 
A jak u Was będzie to wyglądało? Oczywiście rozumiem, że spędzanie świąt z dala od bliskich 
może być dla niektórych przygnębiające, lecz trzeba mieć nadzieję, że to wszystko prędzej czy później się skończy. Sama na święta nigdzie się nie wybieram, a ten czas wolny przeznaczę nie tylko 
na modlitwę, ale również odpoczynek i oglądanie filmów. W pierwszej kolejności na pewno obejrzę film pt. "Moja miłość" - jeżeli kogoś zainteresuje to jest do obejrzenia za darmo TUTAJ na stronie.
Wielkanoc w domu spędzę również z firmą Vobro, która zrobiła mi przepyszną niespodziankę.
 W przesyłce znajdowały się Michasie oraz czekoladki Jamajka
a także pralinki Frutti di Mare, które są w nowym wydaniu, jednakże o nich napiszę po świętach.
Przedstawione poniżej produkty mają piękne opakowania z napisem Happy Easter.
Najbardziej jestem zachwycona Michasiami, które od dziecka uwielbiam.
Czekoladki zawierają cząstki orzechów arachidowych oraz nadzienie orzechowe.
Całość tego cukierka jest oblana czekoladą deserową.
Czekoladki Jamajka również są dobre i od razu po ich otwarciu czuć zapach kokosa.
W smaku aż tak bardzo go nie wyczuwam i moim zdaniem tego kokosa powinno być trochę więcej.
Patrząc na opakowanie pralinek Jamajka możemy od razu sobie wyobrazić, że znajdujemy się pod jakimiś palmami. Przedstawione niżej pralinki będą idealną, słodką przekąską wielkanocną.
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzę Tobie w szczególności zdrowia,
wiary w sens życia, a także radości płynącej ze Zmartwychwstania Pańskiego. Wesołego Alleluja!
Źródło obrazu: pixabay

65 komentarzy:

  1. Zjadłabym takie Michasie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamajka już u mnie. Będę się zajadać tymi łakociami.

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie wybieramy się nawet w tym roku z koszyczkiem.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja niestety, ale kolejny rok spedze wielkanoc z dala od bliskich... jakos nie przygotowuje sie do tegorocznych swiat wielkanocnych ;p a co do slodkosci, jamajka podeszlaby mi na bank <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację nasze oczy powinny być zwrócone na Pana Jezusa. Przyjemnie by było spędzić ten czas z bliskimi, ale niestety ...
    Wspaniałych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą na innym blogu też widziałam post o tych cukierkach. ;) A potem mi tyłek rośnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam słodycze marki Vobro! :)
    Wszystkiego dobrego kochana, spokojnych i szczęśliwych świąt.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jamajki mogłabym jeść na okrągło! moje ulubione ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jamajki to ja uwielbiam :D mogłabym jeść ich duuużo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czekoladki Jamajka :)
    Do do święcenia pokarmów, u nas będzie w kościele, jak co roku. Jedyne zmiany, to takie, że ksiądz rozłożył w czasie święcenie dla poszczególnych miejscowości, aby nie było niepotrzebnych tłumów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku zazdroszczę takiej paczuszki aż ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w domu normalnie, tradycyjne potrawy jak zawsze.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak powinniśmy na te święta patrzeć - przez pryzmat WIELKIEJ NOCY.
    A cukierki na bank smakowite:)
    Dobrych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie słodkości to tylko jako prezent, ja nie jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W trudnym czasie słodycze poprawiają humor, każdy ma swoje ulubione:-)
    My spędzimy w bardzo małym gronie, ale na pewno z wieloma pysznymi potrawami:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokosowa Jamajka palce lizać !
    Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszne słodkości:)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodkości w sam raz dla mojego męża. ;) Radosnych, zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Michasie to ja uwielbiam. Ja święta spędzę z najbliższą rodziną :). Życzę by Twoje były wspaniałe bez względu na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowicie to wygląda:) Życzę Ci zdrowych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w ogóle nie czuję tych świąt.
    Wszystkiego dobrego mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och... chętnie bym zjadła te słodycze.

    Zdrowych świąt.!.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety w moim odczucie te święta są jeszcze smutniejsze niż w tamtym roku, gdzieś tak trochę mniej nadziei, że szybko wróci czas przed pandemią. Ale pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesołych, spokojnych, zdrowych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakbym zjadła tyle słodkości na święta to mój dentysta miałby extra pensję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w tym roku bez czekolady i niestety sama za granicą, ale cóż... Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przynajmniej są cukierki na osłodę! Szkoda, że i w tym roku święta wyglądają jak wyglądają, ale niewiele możemy na to poradzić. W moim Kościele święcenie pokarmów odbyło się wewnątrz.
    Życzę samych wspaniałości w te święta!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja pojadłam sobie słodyczy aż za dużo:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, takie Michasie bym zjadła.
    Dobrego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mokrego Dyngusa , pozdrawiam świątecznie 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że Wielkanoc mija w cudownej atmosferze, niezależnie od wszelkich okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że Wielkanoc minęła Ci zdrowo i przyjemnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta, święta i po świętach :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Michasie wyglądają bosko! Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodycze nie są moją ulubioną przekąską, ale niespodzianka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniam moje ulubione cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale tu słodkości u Ciebie :) Nie ma to jak słodkie Święta, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie brakowało mi typowych świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Święta bez najbliższych nie są dla mnie przyjemne. Jeżeli chodzi o słodkości to dla mnie za słodkie ale za to mogę zjeść tylko w mniejszej ilości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  41. Też spędzałam kolejne święta w gronie najbliższych tylko, przykra sprawa, ale mam nadzieję że kolejne będą już lepsze, pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam te cukierki 😍
    Ja Wielkanoc spędziłam w wąskim gronie 🙂
    Rzeczywiście takie słodkości potrafią poprawić humor 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jamajki uwielbiam :D to mój smak z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Super pyszności! Mam nadzieję, że mimo wszystko był to dla Was udany i piękny czas :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. u mnie święta były spędzone bardzo przyjemnie :) Spędzałam je u moich dziadków :) Uwielbiam takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Co za pyszności! Moje święta akurat wiele się nie różniły od tych z poprzednich lat. Na codzień mieszkam w Anglii, gdzie również mieszkają moi rodzice i brat z rodziną. Święta spędziliśmy w naszym stałym gronie (akurat na tyle poluzowali u nas obostrzenia). W tym trudnym czasie, pozostaje nam mieć jedynie nadzieję, że w końcu nasze życie zacznie wracać do normy. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  47. Te cukierki kokosowe jadłam i nawet mi smakowały. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mają fajne, świąteczne opakowania. Nie próbowałam tych słodyczy, ale na wielu blogach mają dobre recenzje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. these sweets look yummy, i love to eat them
    99j

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥