Translate

piątek, 22 kwietnia 2022

Blogowe Pogaduchy


W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga ayuna-chan.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
***
- Co skłoniło Cię do założenia bloga?
- Mojego pierwszego bloga, prawie piętnaście lat temu, założyłam by publikować na nim wymyślone przeze mnie opowiadania. To był najprostszy i najlepszy sposób, by podzielić się z innymi swoją twórczością. Teraz historie piszę hobbistycznie.  
Obecnego bloga założyłam, by pisać o wszystkim, dzieląc się swoją inspiracją i optymizmem.
 Nie wyobrażałam też sobie, po tylu latach pisania, zrezygnować z tej pasji. 
- Skąd wzięłaś pomysł na nazwę bloga?
- Mój blog Ayuna, to mój... "pseudonim artystyczny". 
Chciałam, by kojarzył się z moją miłością - japońską kulturą. 
Chciałam też, by był oryginalny i krótki- tak by wpadał w ucho i był łatwy do zapamiętania. 
 - O czym był Twój pierwszy wpis i kiedy go dodałaś?
- Pierwszy wpis na Ayunie dodałam 1 listopada 2013 i był o moich osiemnastych urodzinach. 
Chciałam, aby ta ważna data rozpoczynała mój nowy blog, mój nowy rozdział w życiu. 
- Czy spotkałaś się z krytyką w swoim otoczeniu z powodu prowadzenia bloga? 
Jeżeli tak to jak ją przyjęłaś?
- Nie. Nigdy odkąd piszę, a piszę tyle lat, nie spotkałam się z żadną krytyką. 
Od pierwszego wpisu na pierwszym blogu moja rodzina i znajomi wiedzieli 
o mojej internetowej działalności. 
- Jakie masz nastawienie do życia?
- Bardzo pozytywne. Jak każdego dopadają mnie chwile smutku i zwątpienia, ale każde dobre słowo 
i gest sprawiają, że szybko zapominam o problemach. Otaczam się cudownymi ludźmi, w których mam oparcie, z którymi mogę porozmawiać o wszystkim i z którymi spędzam cudownie czas. 
Mam skromną, a dobrą pracę, którą lubię. Mam wiele pasji, które sprawiają mi radość i dzięki którym mogę się realizować. Kocham naturę i zwierzęta. 
Wiele rzeczy daje mi radość, szczęście potrafię dostrzec w drobnostkach. Zawsze tak było.
- Jakie domowe obowiązki lubisz wykonywać?
- Bardzo lubię robić pranie. Lubię też sprzątać, zwłaszcza układać ubrania w szafie. 
Lubię też robić posiłki; śniadanie, obiad i kolację. 
W zasadzie... żaden obowiązek domowy mi nie doskwiera. Z wyjątkiem prasowania. 
- Jakie było Twoje marzenie w dzieciństwie?
- Miałam wiele marzeń. Zmieniały się średnio co kilka dni. Moim największym marzeniem od szkoły podstawowej, takie w które naprawdę wierzyłam to było zostanie reżyserem. 
Teraz nie jest to już moim marzeniem... jednak gdybym dostała taką propozycję 
na pewno bym się zgodziła. 
- Co ważniejsze " mieć" czy "być"?
- Być, choć oba są równie ważne. Bardzo często, żeby być trzeba mieć. 
- Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
- Oczywiście. Jestem przecież optymistką. Jednak z wiekiem na temat marzeń spogląda się bardziej realnie. By się spełniały trzeba uparcie do nich dążyć. Trzeba włożyć wiele pracy, serca, nieraz i łez 
w ich realizację. Trzeba naprawdę ciężko pracować nad swoim sukcesem. 
Bywa, że na swoje marzenia czeka się latami. Po drodze można spotkać nieprzyjemności i porażki. 
To może być naprawdę trudna droga, ale na pewno warta tego, by nią iść. 
Wszystko zależy od marzenia, które mamy w sercu. Łatwiej jest spełnić marzenie o lodach truskawkowych niż o zastaniu milionerem. Wszystko zależy od punktu widzenia. 
Wszystko zależy od nas. 
- Dziękuję za rozmowę :) 
- Ja również dziękuję. Było mi bardzo, bardzo miło! 
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga ayuna-chan? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay 

35 komentarzy:

  1. Znam, lubię i odwiedzam blogi Klaudii- dziewczyna mam talent do pisania; widać że robi to z pasją, jej posty oraz komentarze zawsze są ciekawe i rozbudowane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją rozmówczynię, za to, że lubi obowiązki domowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa osoba z blogowego świata😊
    Pozdrawiam serdecznie obie Panie🌷🍀💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa rozmowa. Znam autorkę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię prasowania:-)
    Pozdrawiam obie panie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem rozmówczynię, bo ja też nie lubię prasowania :) Bardzo ciekawa rozmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tego bloga i bardzo lubię. Klaudia jest wspaniałą osobą, bardzo miłą i radosną ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tego bloga bardzo dobrze, lubię zaglądać do Ayuny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam bloga Ayuna Chan bardzo dobrze! Teraz istnieje pod imieniem i nazwiskiem Klaudii, czyli Klaudia Zuberska (klaudiazuberska.blogspot.com) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloga nie znam, ale po tej rozmowie już na niego pędzę! Pozytywna rozmowa :) Pozdrawiam!
    www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A ten blog akurat kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam Klaudię, to bardzo miła, życzliwa i optymistycznie nastawiona do życia dziewczyna. W prowadzenie swojego bloga wkłada całe serce. Bardzo lubię do niej zaglądać. <3

    Super wywiad! ;)

    Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zaglądać do Klaudii. Sympatyczna dziewczyna 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna rozmowa, często zaglądam na blog Klaudii, zawsze jest tam powiew optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozmowa :D Bardzo lubie twoją rozmówczynię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również lubię Klaudię i jej blog. Ciekawy wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego bloga, ale z przyjemnością tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bloga kojarzę, a pogaduszki jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam ten blog i z ciekawością dowiedziałam się nowych rzeczy o jego autorce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rozmowa :)
    Zapraszam nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam autorkę bloga, czytam ją już kilka lat. :) Bardzo lubię jej bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rozmowa :) Bloga oczywiście znam i odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam bloga Klaudii :) Sama Klaudia to bardzo pozytywna i miła osoba :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna rozmowa, a bloga Klaudii znam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam bloga. Miło się czytało Waszą rozmowę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że znam ten blog i z przyjemnością na niego zaglądam :) Klaudia to bardzo pozytywna osoba, której choć nigdy nie poznałam darzę ją dużą sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam Klaudie z bloga jak i miałam przyjemność poznać osobiście, super dziewczyna. Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy wywiad z Klaudią, której bloga regularnie odwiedzam :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujący wywiad. Wysłałam mejla.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemnie się czytało. Ps napisałam do Ciebie kochana wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥