Translate

środa, 18 sierpnia 2021

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga agatea.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
***
- Bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do Blogowych Pogaduch.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
-
Mi również bardzo miło, że mogę wziąć udział w Blogowych Pogaduchach. Bloga agatea.pl założyłam około 2 lata temu. Była to dość spontaniczna decyzja, ale blogowanie daje mi mnóstwo frajdy i satysfakcji. Z początku nie wierzyłam, że mój blog będzie tak licznie odwiedzany.
- Czy bałaś się opublikować Twój pierwszy wpis na blogu?
- Nie bałam się opublikować postu. Z początku nikt z moich bliskich nie wiedział, że założyłam bloga, dlatego też podchodziłam do tego z większym luzem. 
Nie nastawiałam się także, że mój post będzie czytać wiele osób.
- Gdzie szukasz pomysłów na wpisy?
- Szczerze mówiąc to nie szukam pomysłów, one po prostu same przychodzą mi do głowy. 
Najczęściej, gdy coś oglądam lub czytam, przychodzi mi pomysł związany z danym tematem. 
Od razu wtedy go zapisuję, żeby nie zapomnieć. 
Mam mały notesik z pomysłami na posty, które czekają na swoją kolej.
- O czym był Twój pierwszy wpis i kiedy go dodałaś
- Mój pierwszy post był około 2 lata temu i był to post „6 powodów dla których kocham lato”. 
Do dziś zgadzam się z tym, co tam napisałam
- Czy Twoi znajomi, rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga? 
Jaka była ich pierwsza reakcja, kiedy się o tym dowiedzieli.
- Tak, moi bliscy wiedzą, że prowadzę bloga, wspierają mnie i podoba im się mój blog. 
Z początku byli nieco zdziwieni, pytali o czym piszę i każdy chciał, żebym im go pokazała. 
Zaskoczyła ich także ilość wejść i komentarzy na moim blogu. 
Mój chłopak często pomagał mi ze zdjęciami, szczególnie podczas wyjazdów.
- Co skłoniło Cię do założenia bloga?
- Miałam wtedy dużo wolnego czasu i stwierdziłam, że fajnie będzie pisać coś, 
czym będę się mogła podzielić z innymi. Chciałam także, aby tematyka mojego bloga 
była oderwaniem od mojej codziennej pracy.
- Czy kiedykolwiek zwątpiłaś w swoje umiejętności i byłaś tak blisko, aby z czegoś zrezygnować?
- Czasami miałam jakieś wątpliwości, choć rzadko bywało tak, że miałam ochotę zrezygnować. 
Jak coś mi nie idzie, to muszę to zostawić i wrócić na drugi dzień. 
Patrzę wtedy na to z zupełnie innej perspektywy.
- Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
- Wierzę, że marzenia się spełniają, ale trzeba im w tym nieco pomóc. 
Staram się dążyć do spełniania moich marzeń bo samo nic się nie zrobi :)
- Czym dla Ciebie jest szczęście?
- Szczęście to dla mnie pozytywne emocje i pozytywne patrzenie na świat. 
To także umiejętność dostrzegania drobnych rzeczy. 
Szczęście jest niesamowicie ważne i daje poczucie, życia w zgodzie ze sobą.
- Dziękuję za rozmowę :)
- Było mi bardzo miło. Dziękuję za rozmowę.
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga agatea? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay

54 komentarze:

  1. Nie znałam wcześniej bloga autorki wywiadu ale weszłam zobaczyć i spodobał mi się :)
    Zgłaszam się do pogaduch i już piszę do ciebie na emaila:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pogaduchy:) To o szczęściu, to całkowita prawda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego bloga, ale chętnie zajrzę. Ciekawa rozmowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam bloga Twojej rozmówczyni, staram się co jakiś czas na niego zajrzeć :D Z pomysłami na posty mam podobnie, z tymże, że ja jak zapiszę i nie zrealizuję go w przeciągu kilku dni odkąd wpadłam na pomysł to gubię ten wątek i nie wiem o czym pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam bloga autorki, która przedstawiasz.
    Warto poznawać nowe osoby, wnoszą ciekawe doświadczenia życiowe, pasje😃
    Serdecznie pozdrawiam🌞💛🌺😊
    U mnie nowy wpis-zapraszam😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i bardzo lubię tego bloga <3
    Świetna seria! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie również szczęście oznacza pozytywne emocje i pozytywne patrzenie na świat, a także umiejętność dostrzegania drobnych rzeczy. Cieszę się, że autorka bloga agatea ma takie samo ''patrzenie'' na świat, jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć kochana, bardzo przepraszam za długą nieobecność. :( Miło przeczytać taki wywiad, poznać myśli innej blogerki. :)
    Pozdrawiam najserdeczniej. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome article guys, please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wywiad. Znam tego bloga i bardzo lubię go odwiedzać i komentować na nim posty.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. znam autorkę i jej bloga:) ale kilku nowych rzeczy się o niej dowiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogłam się doczekać kolejnego odcinka Pogaduch :) fajnie jest poznawać człowieka z innej perspektywy :) Uściski dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Grunt to pozytywne myślenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog znam, kiedyś zaglądałam częściej, ale moje zainteresowanie kosmetykami nie jest aż tak szerokie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoją serię Blogowych Pogaduch! :)
    Blog Agaty znam i z wielką chęcią przeglądam i czytam najnowsze wpisy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. W wolnej chwili nie omieszkam odwiedzić tego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog znam :)
    I zgłaszam się do pogaduch.

    OdpowiedzUsuń
  18. Historie o tym, jak koś zaczynał swoją przygodę z blogowaniem są zawsze bardzo ciekawe ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam bloga Agaty i od dwóch lat regularnie go odwiedzam :) Fajna z niej osóbka, lubię jej bloga :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie zaglądam na bloga Agaty. Miło ją bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam bloga Agatea, ale z przyjemnością tam zajrzę.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez marzenia do wiary, że marzenia się spełniają. Fajne ma dziewczyna spojrzenie na życie. Widać i czuć od niej młody duch. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam wcześniej tego bloga, ale dzięki tym pogaduchom już znam:-))
    Świetny pomysł z tymi pogaduchami:-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam blog Agaty! Z chęcią zaglądam na jej blog!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam i obserwuję :) Lubię Twoje pogaduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie rozmowy przybliżają nam kolejne blogowiczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale sympatyczne pogaduchy, po rozmowie wywnioskowałam, że autorka bloga musi być bardzo sympatyczną i pozytywną osobą. :) Chętnie do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam ten blog, bardzo fajny wywiad :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie jest przeczytać dlaczego i jak powstają nowe blogi:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuje za możliwość uczestniczenia w Blogowych Pogaduchach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny wywiad. ;)
    Super, że stworzyłaś serię Blogowe Pogaduchy. ;)
    Ślę pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam Autorkę bloga, ciekawy wpis i równie ciekawa postać :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny wywiad, a blog ten znam i odwiedzam 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejny super wywiadzik. Znam bloga i lubię na niego zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Autorkę wywiadu znam i czasem wpadam na jej stronę
    Przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rozmowa :) Blog znam i chętnie go odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie znam bloga, ale to nie jest moja tematyka :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się te Twoje pogaduchy. Nie znam bloga Twojej rozmówczyni, ale chętnie do niej zajrzę. Podobnie jak ona bloguję od niedawna . W maju stukną mi dopiero roczek. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny wywiad ☺
    Bloga znam i regularnie (w miarę możliwości) odwiedzam ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Oby jak najwięcej takich pogaduch <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa rozmowa :) bloga Agaty nie znam

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie się czyta takie pogaduchy :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się tego typu wpis. Pamiętam, że ja tak samo założyłam bloga, jak miałam dużo wolnego czasu, z którym nie wiedziałam co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekny wpis, kiedyś była taka blogowa zabawa ,ktoś stworzył pytania i latało to po blogach.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Autorkę bloga znam, cenię i zaglądam do niej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥