Translate

czwartek, 8 lipca 2021

Blogowe Pogaduchy

 

Na samym początku chcę powiedzieć, że bardzo mi miło, iż tak licznie zgłaszacie się do tego działu.
Kto jeszcze tego nie zrobił, a ma taką ochotę to na samym końcu znajdzie wskazówki jak zgłosić swój blog do tej serii. Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania. 
W dzisiejszym wpisie przeczytacie rozmowę z autorką bloga Pani od biblioteki 
i żeby nie przedłużać to zapraszam do czytania.
***
- Na wstępie chciałam powiedzieć, że bardzo się cieszę, iż zgłosiła Pani swój blog 
do Blogowych Pogaduch. Jakie wartości uważasz za najważniejsze w życiu?

- Lubię nowości blogowe, zawsze to odskocznia od rutyny.

Hierarchia wartości zmienia się chyba z wiekiem. Obecnie ważne jest dla mnie zdrowie, 

bo wtedy wszystko cieszy i jest energia do działania, po drugie poczucie bezpieczeństwa

(finanse, szczęście rodziny, dach nad głową), po trzecie pasje, bo bez pasji dusza umiera.

- Czy według Ciebie warto być dobrym człowiekiem w świecie, 

gdzie wszyscy dążą do szczęścia za wszelką cenę?

- Myślę, że jedno drugiego nie wyklucza, a nawet niektórym czynienie dobra przynosi szczęście, sami czują się szczęśliwi i dobro do nich wraca w jakiś tam sposób.

- Jak długo prowadzisz bloga?

- Najpierw to był blog zawodowy, tam uczyłam się wielu rzeczy, 

później blog prywatny czyli od 2013 roku.

- Czy spotkałaś się z krytyką w swoim otoczeniu z powodu prowadzenia bloga? 

Jak ją przyjęłaś?

- Muszę przyznać, że nie. Te osoby, które wiedzą i czytały przyjęły pozytywnie, 

zresztą nie rozpowiadałam szeroko, a nie wszyscy są zainteresowani.

- Kto najbardziej Cię wspiera w prowadzeniu Twojej strony?

- Nikt konkretnie, pomagają mi komentarze, rozmowy pozablogowe, 

bo kilka osób znam w realu, no i chyba mąż mi kibicuje, 

pomaga robić zdjęcia, pyta o odzew czytelników itp.

- Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? 

- Chyba wiosna, bo daje nadzieję, że po zimie wreszcie będzie ciepło, 

choć wszystkie zmiany pór roku muszę odchorować, taki feler meteopatów.

 - Jakie lubisz kwiaty?

- Wszystkie, ale najbardziej te skromne – konwalie, narcyzy, frezje, tulipany…

- Co cenisz w ludziach?

- Przede wszystkim szczerość, otwartość, życzliwość, poczucie humoru. 

Źle czuję się wśród ludzi, którzy ciągle coś grają, udają lepszych, 

mądrzejszych, wpędzają innych w poczucie winy lub wykorzystują.

 - Twój ulubiony kolor?

- Lubię wiele, nie cierpię czarnego, chyba podświadomie wybieram kolory ciepłe i jasne, 

odrzucam te, które przygnębiają.

 - Dziękuję za rozmowę :) 
- I ja dziękuję, każda rozmowa wzbogaca też nas samych :)
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga Pani od biblioteki?
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay

56 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tego bloga, ale dzięki tym pogaduchom to się zmieniło. Świetny wywiadzik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mini wywiadzie, ciekawie się czytało, a blog pani od biblioteki odwiedziłam, cieszę się, że mogłam go po poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciekawe pytania. Dzięki Tobie poznałam ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego bloga:) muszę obczaić:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że Blogowe Pogaduchy ruszyły pełną parą. ;) Z chęcią przeczytam kolejne rozmowy. ;)

    Nie znam jeszcze tego bloga, ale zerknę. :D

    Przesyłam pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego bloga, ale chętnie zapoznam się z nim w wolnej chwili. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na start tej serii z wielką niecierpliwością :) I muszę powiedzieć, że mam niedosyt pytań. To prawda, że rozmowy nas wzbogacają, a te w formie wywiadu są szczególnie ciekawe, bo każą nam się zastanowić ciut głębiej niż w przypadku zwykłej pogawędki.
    Jeszcze nie miałam okazji poznać Pani od biblioteki, ale idę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sposób żeby poznać nowe blogi :)
    Zgłaszam się, podoba mi się inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka przyjemna rozmowa, z chęcią odwiedzę Panią od biblioteki:) czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego bloga. Z chęcią po tej rozmowa na niego zajrzę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki ze mogłam poznać kolejne meijsce. Cekawe pytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny cykl. Poznałam nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, wpis, dzięki, któremu poznałam nowy blog 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wreszcie! Czekałam na to aż zaczną pojawiać się posty z tej serii z niecierpliwością a Panią od biblioteki oczywiście, że znam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej blogerki, ale bardzo chętnie odwiedzę i poczytam jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego bloga. Na pewno wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam tego bloga i chętnie go odwiedzam. Bardzo ciekawy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się ciesze że "Blogowe pogaduchy" ruszyły ☺
    Nie znam bloga "Pani od biblioteki", ale zaraz na niego zajrzę ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrawiam wszystkich czytelników i czekam na kolejny wywiad:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam bloga "Pani od Biblioteki" i czasem zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego bloga. Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Seria naprawdę jest ciekawa, pozwoli odkrywać nam nowe strony, które być może zaciekawią czytelnika a ze zwykłego komentarza być może nie poznałabym bloga.
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna inicjatywa zorganizowania "Blogowych pogaduch."
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że Twoja inicjatywa Blogowe Pogaduchy ruszyła :) Świetny wywiad, czekam na kolejne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że nie znam tego bloga, ale już lecę nadrobić!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ..witam, fantastyczna inicjatywa 'blogowe pogaduchy'! ❤ ..znam blog 'Pani od biblioteki' i bardzo mi się podoba ❤

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, nie znałam wcześniej tej strony, a dzięki Tobie poznamy wiele wartościowych blogów!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak, wiosna jest najpiękniejsza i tak bardzo wyczekiwana każdego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam na tym blogu bardzo mi się podobał. Jednakże nie dostałam rewanżu za komentarz. A szkoda, bo tak można u kogoś w komentarzach podpatrzeć inne blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, odpowiadam na wszystkie komentarze!

      Usuń
    2. A ostatnio Pani zawitała. :) mówię o czasie przeszłym.

      Usuń
  30. Bloga nie znam,ale lubię czytać akie wywiady :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego bloga, ale chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaka fajna akcja :) Chyba też się zgłoszę. A bloga Pani od biblioteki już odwiedziłam - nazwa jest mi bardzo bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam, że jest to jeden z bardziej wartościowych blogów. Chętnie tu zaglądam.
    Interesujący wywiad.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam wcześniej tego bloga, ale bardzo lubię takie wywiady! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł i super wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny pomysł z wywiadami :) można poznać ciekawych ludzi!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy wywiad. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znałam wcześniej tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna rozmowa, tego bloga jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałaś fantastyczny pomysł z "Blogowymi Pogaduchami" :) Dzięki temu możemy się lepiej poznać. Blog Pani od biblioteki bardzo dobrze znam, lubię i często zaglądam :) Jak będę miała trochę więcej czasu też chętnie dołączę do tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo... nie znałam wcześniej tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna rozmowa. Zostawiłam swoje zgłoszenie do wywiadu. Mam dwa blogi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥