Translate

czwartek, 3 sierpnia 2023

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga mira-bell.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
~~~~
- Bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do Blogowych Pogaduch.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
- Bardzo dziękuję, że prowadzisz Blogowe Pogaduchy! 
Moja przygoda z blogowaniem rozpoczęła się 11 lat temu w zasadzie bez szczególnego powodu 
- a dokładnie w tym momencie blogowania to, jak rozpoczęła się ta przygoda, 
ma nie za wiele wspólnego z tym, jak blog wygląda teraz.
- Czy sama zdecydowałaś się na założenie bloga czy ktoś Cię do tego namówił?
- To trochę powiązane z poprzednim pytaniem i będzie ładnym dopowiedzeniem. Nikt nie namówił mnie na blogowanie, ale dwie moje koleżanki z klasy w gimnazjum miały blogi - co prawda modowe, 
ale fakt, że one je pisały, pokazało mi, że można prowadzić taką działalność w sieci.
- Skąd wzięłaś pomysł na nazwę bloga?
- Od mirabelek oczywiście! Mam wiele miłych, letnich wspomnień związanych ze zbieraniem owoców, krzewy/drzewa mirabelkowe rosną tuż przed i dookoła mojego miejsca zamieszkania, 
a kwitnące mirabelki to jeden z najładniejszych widoków.
Część "Między innymi kulturalnie" dołączyła do bloga kilka lat po tym, gdy go założyłam i jestem z tego sloganu bardzo zadowolona - bo podkreśla różnorodność tematyczną zarówno bloga samego w sobie, 
jak i bloga wśród innych, podobnych stron.
- Kto najbardziej Cię wspiera w prowadzeniu twojej strony?
- Zasadniczo nie potrzebuję wiele wsparcia w prowadzeniu strony, ale moi bracia czasami napiszą mi recenzję jakiegoś anime lub pomogą w bardziej technicznych zagadnieniach. 
Pomagają mi za to bardziej przy robieniu zdjęć i nagrywaniu filmików na Instagrama.
- Jak radzisz sobie z krytyką?
- Na szczęście nie spotykam się z wielką krytyką i najczęściej ją ignoruję, bo zazwyczaj takie komentarze pojawiają się od osób, które nie wiedzą czym i jak zajmuję się na blogu 
i ogólnie są dość przypadkowe i oderwane od całej działalności.
- Czy zwracasz uwagę na komentarze czytelników? Odpowiadasz na nie?
- O tak, zwracam na nie wielką uwagę! Aczkolwiek zazwyczaj na nie nie odpowiadam bezpośrednio 
- chyba że to pytania lub z jakiegoś innego powodu wymagają wyjaśnienia lub dopowiedzenia. 
Poza tym zazwyczaj wierzę, że odpowiedzią na czyjś komentarz,
 jest komentarz na stronie/blogu tej osoby.
- Czym dla Ciebie jest szczęście?
- Trudne pytanie, ale chyba poczucie bezpieczeństwa i stabilności. 
To doskonały punkt wyjścia do różnych przygód.
- Jakie domowe obowiązki lubisz wykonywać?
- Prasowanie, bo to idealna czynność, aby w jej czasie oglądać filmy i seriale ;)
- Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Nie jestem typową marzycielką, a już na pewno nie dzielę marzeń na wielkie i małe, 
ale od lat chciałabym bardzo zwiedzić Nową Zelandię ;)
- Bardzo dziękuję za rozmowę.
- I ja bardzo dziękuję za możliwość podzielenia się odpowiedziami!
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga mira-bell? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
fot. pixabay, pixabay

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Również dziękuję bardzo za rozmowę ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Znam bloga autorki ^^ Naprawdę świetne pogaduchy, podobają mi się zadawane pytania, bardzo interesująca rozmowa, którą miło się czytało!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pogaduchy się Tobie spodobały ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Nie znam tego bloga, ale chętnie zajrzę. Bardzo lubię te blogowe pogaduchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta seria Tobie się podoba :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Wyprawa na Nową Zelandię... piękne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że Nowa Zelandia to piękny kraj ♥
      Trzymam kciuki, aby to marzenie spełniło się autorce tego bloga ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Nie znam, ale zaraz zajrzę:-)
    Prasować nie lubię, ale nowa Zelandia - tez bym chciała:-)
    Dobrze, że kontynuujesz cykl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dzięki pogaduchom poznałaś nowego bloga ♥
      Blogowe Pogaduchy dalej kontynuuje, bo widzę,
      że ten cykl wpisów się podoba ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Bardzo chętnie odwiedzam blog Mirabelki. Lubię tam zaglądać, zawsze coś interesującego przeczytam a jestem chyba uzależniona od czytania 😉 gorące pozdrowienia dla Wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że chętnie zaglądasz na bloga Mirabelki ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Zastanawiałam się skąd ta nazwa bloga(znam i odwiedzam :))
    Świetna rozmowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że odwiedzasz tego bloga ♥ Cieszę się, że rozmowa się podobała ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Chętnie zajrzę na ten blog. Bardzo interesujący wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nasza rozmowa Cię zainteresowała ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Podobają mi się te pogaduchy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zapraszam do śledzenia kolejnych pogaduch ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Ahh te mirabelki, ciekawa inspiracja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspirację na nazwę bloga jak widać można znaleźć tak samo pośród roślin.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Uwielbiam mirabelki :) ich zapach wiosną i podjadanie owoców. Szczególnie te czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię mirabelki szczególnie te żółte, ale nie wiedziałam,
      że jest odmiana czerwonych mirabelek.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Nie znam bloga, ale za chwilę chętnie go odwiedzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem bardzo się cieszę, że poprzez nasze pogaduchy miałaś okazję poznać tego bloga ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Lubię czytać Twoje wywiady :) Dzięki nim lepiej poznajemy się z innymi blogerkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lubisz czytać nasze rozmowy i zapraszam do śledzenia kolejnych pogaduch ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Super pogaduchy. Znam tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że pogaduchy się podobały i zapraszam na kolejne ♥
      Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. nie znam autorki bloga muszę obczaić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie zajrzyj na bloga mira-bell ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Przyjemna rozmowa. Miło lepiej poznać różne blogerki. Już dawno temu zgłaszałam się do rozmówek blogowych, wiem, że odpowiadałam na pytania (choć już nie pamiętam nawet co xD), ale nie widzę się na liście. Gdzieś przepadłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest cel tych Blogowych Pogaduch, żeby poprzez rozmowę poznać też trochę inne blogerki. Pamiętam, że zgłaszałaś się do tej serii, ale teraz zrobiłam nowe zgłoszenia,
      ponieważ do poprzednich odpowiedzi nie mam dostępu
      i musiałam przez to specjalnie założyć nowy e-mail.
      Jeżeli dalej jesteś chętna do wzięcia udziału w Blogowych Pogaduchach
      to napisz do mnie na e-mail: blogowee.pogaduchy@interia.pl
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Super rozmowa. Bloga oczywiście znam. Właścicielkę obserwuję również na świetnym profilu korektorskich na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rozmowa się podobała ♥
      Nie wiedziałam, że autorka tego bloga prowadzi tak samo Instagrama ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥



      Usuń
  18. O, znam tego bloga :) Ciekawa rozmowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rozmowa się podobała ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o innych blogerach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do śledzenia kolejnych pogaduch ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. To zapraszam do śledzenia kolejnych pogaduch ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znasz tego bloga ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nasza rozmowa Cię zaciekawiła ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  23. Jak zawsze niezwykle miło przeczytać ten cykl, który prowadzisz. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki komentarz i cieszę się, że wpisy z tej serii się podobają ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  24. Fajny wywiad. Spokojnej nocy i miłej reszty weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rozmowa się podobała ♥
      Bardzo dziękuję, a ja życzę Tobie udanego przyszłego tygodnia ♥
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  25. Nie znam tego bloga ale z przyjemnością zajrzę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że miałaś okazję poznać tego bloga ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  26. Blog znam, wpadam w ramach moich możliwości.
    ps. Napisałam e-maila. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znasz tego bloga :D Na e-maila już odpisałam.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  27. Bardzo podobają mi się Twoje blogowe pogaduchy. Można poznać dużo ciekawych blogów
    https://smerfetkowarodzina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta seria wpisów się Tobie spodobała
      i zapraszam do śledzenia kolejnych Blogowych Pogaduch,
      a jeżeli będziesz miała taką ochotę to tak samo do zgłoszenia się poprzez e-mail ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥