Translate

czwartek, 13 lipca 2023

Malbuch - kolorowanka

 

Kolorowanki posiadają zbawienny wpływ na nasze samopoczucie,
a także na nasze zdrowie psychiczne. 
Dzięki kolorowaniu możemy pogłębić koncentrację,
a także zmniejszyć poziom stresu w naszym organizmie.
Psycholodzy uważają, że osoby, które poświęcają czas na kolorowanie
są bardziej spokojne i stabilniejsze emocjonalnie.
Kolorowanie pozwala tak samo zmniejszyć różne napady lękowe.
Na blogu wprowadzam nową serię wpisów, która będzie nazywała się
Malbuch - kolorowanka. Mam nadzieję, że tym sposobem zachęcę ludzi
do sięgania po kolorowanki, aby chociaż na chwilę człowiek oderwał się 
od ekranów smartfonów, laptopów, tabletów i komputerów,
żeby skupić swoją uwagę na czymś innym jak chociażby kolorowanie.
Poniżej prezentuję kilka zdjęć z kolorowanki.

39 komentarzy:

  1. Mega fajna kolorowanka ❤️🌈 super jednorożce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto sięgać po takie kolorowanki :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Widuje wiele kolorowanek dla dorosłych. Na zajęciach z dziećmi sama lubiłam kolorowanki, a mój wnuk jeszcze za mały.
    Może więc kupię cos na zimowe wieczory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach to naprawdę jest bardzo duży wybór kolorowanek
      nie tylko dla dzieci, ale właśnie tak samo dla dorosłych :D Kolorowanka na zimowe wieczory zawsze może się sprawdzić :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Nie mam cierpliwości do kolorowanek, ale bardzo lubię podziwiać czyjeś prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy posiada cierpliwość do kolorowania. Zatem zapraszam do oglądania kolejnych kolorowanek ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Moja babcia lubi kolorowanki, mówi, że są dla niej bardzo odstresowujące. Ja w zeszłym roku spróbowałam malowania po numerach, to także świetna i relaksująca rozrywka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kolorowanki potrafią odstresować trochę człowieka :D
      Malowanie po numerach też jest fajne :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Bardzo lubie kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że lubisz kolorowanki :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Będąc dzieckiem też lubiłam kolorowanki 😀
    Urocze są te jednorożce 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej każde dziecko lubi kolorowanki, ale to nie znaczy, że kolorowanki są przeznaczone wyłącznie dla dzieci, bo tak samo również można znaleźć kolorowanki dla dorosłych :D Moim zdaniem to nie jest ważne jaką posiada się kolorowankę, ale najważniejsze jest samo kolorowanie i skupienie uwagi przez chwilę na czymś innym :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Lubię kolorować. Mam nawet różne kolorowanki dla dorosłych i różne kredki, mazaki.
    Niestety dawno nie korzystałam z tej przyjemności...

    Twoje koniki są super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może warto w wolnej chwili wyciągnąć kolorowanki i skorzystać z tej przyjemności zwłaszcza jak lubi się kolorować :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Uwielbiam kolorowanki. Teraz dostałam od koleżanki taką "Dla przeklinających w pracy " ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką kolorowanką to jeszcze się nie spotkałam, ale nawet wiem komu mogłabym ją podarować :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. piękne kolorowanki, gdy córki były małe to non stop były u nas kolorowanki to i ja sporo kolorowałam , a teraz poszły w zapomnienie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli posiada się ochotę i czas to zawsze można sięgnąć po kolorowanki chociażby dla dorosłych :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Tak, zgadzam się... kolorowanie, albo rysowanie, albo malowanie- każde z nich jest jak terapia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, dlatego warto w wolnych chwilach poświęcić troszkę czasu na kolorowanie :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. Świetna sprawa. Już zapomniałam, że można tak spędzać czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto wyciągnąć kolorowankę i właśnie w ten sposób spędzić wolny czas :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Ostatnio chętnie w ramach relaksu sięgam po kolorowanki dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że sięgasz po kolorowanki dla dorosłych :D
      Ja akurat mam pod ręką kilka kolorowanek dla dzieci, więc jak mam chwilkę wolnego czasu to chętnie w ramach relaksu biorę w dłonie kredki :D Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Kolorowanka wspaniała , koloruje z wnukami prostsze ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że razem z wnukami kolorujecie :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Dla mnie super :) Kilka tygodnie kupiłam sobie kolorowankę Mandalorian w ramach odstresowywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę miłego kolorowania i chwili relaksu przy malowaniu kolorowanki :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Lubię kolorować/malować/rysować choć już nie robię tego często i rzeczywiście mnie to odstresowuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze człowiek ma czas na kolorowanie, ale jak posiada się wolną chwilę to naprawdę warto wziąć w dłonie kredki :D Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Również lubię kolorowanki... I tak sobie z dziećmi czasami kolorujemy. To takie uspokajające. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kolorowaniu też można fajnie spędzić czas :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. O to mój świat...bardzo lubię w ten sposób się odstresować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥