Translate

czwartek, 7 stycznia 2021

Nowy Rok - New Year 2021

 

Na samym początku zrobię krótkie, blogowe podsumowanie ubiegłego już 2020 roku,
który pomimo pandemii był dla mnie dosyć dobrym rokiem.
Z tego co pokazują statystyki bloggera w 2020 roku stronę Pretty Girls 
od stycznia do grudnia odwiedziło łącznie 45 864 tysięcy osób
i świętowaliśmy okrągłą liczbę wyświetleń 600-tysięcy!
W poprzednim roku zostało opublikowanych 67 wpisów.
Zrealizowałam postanowienia blogowe, które wyznaczyłam sobie w styczniu.
Pierwszym punktem było uzyskanie 2000 polubień fanpage bloga i ten punkt został w 100% zrealizowany, a liczba polubień zwiększyła się dwukrotnie niż zamierzałam. 
Obecnie fanpage bloga posiada 4,5 tys. polubień!
Drugim punktem było regularne publikowanie wpisów.
Tutaj muszę przyznać, że bywało z tym bardzo różnie, 
ponieważ czasami miałam ważniejsze sprawy na głowie.
Ostatni punkt dotyczył działów: Czekam na Ciebie, Magic Moments oraz YouStar.
Tego ostatniego niestety nie miałam jak kontynuować, gdyż ciężko było mi znaleźć 
Youtuberów do współpracy. Z prowadzenia tego działu zrezygnowałam,
ale zamiast niego postanowiłam przywrócić opowiadania.
Na obecny 2021 rok nie robię żadnych planów blogowych, 
jednakże z całą pewnością będzie to dla mnie przełomowy rok.
Jak mogliście zauważyć na blogu widnieje całkiem nowy nagłówek.
Jestem ciekawa co o nim sądzicie. Życzę, aby ten Nowy Rok 2021 
przyniósł Wam wiele radosnych chwil oraz dużo zdrowia!

51 komentarzy:

  1. Czasami brak planów to całkiem dobry plan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje świetnych wyników :) Super statystyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że czasem człowiek jest zarobiony i nie ma czasu na niektóre rzeczy, chociażby na bloga, także nie ma się co zamartwiać :) Wszystkiego dobrego w nowym roku i oby twoje plany poszły zgodnie z twoimi zamiarami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego lepszego na Nowy Rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się nowy nagłówek. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że był to bardzo owocny dla Ciebie rok pod względem blogowym. Szczęśliwego Nowego Roku!
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku!
    Fajnie, że częściowo udało ci się zrealizować plany.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny nagłówek, chociaż przyzwycziłam się do tamtego. Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci spełnienia tych wszystkich planów :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo czasu na blogowanie życzę, noi oczywiście zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek jest świetny :) I życzę dalszych sukcesów dotyczących blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze masz jakieś fajne pomysły na bloga, dzięki czemu nuda u Ciebie nie grozi :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu nagłówek rzucił mi się w oczy, aż pomyślałam, że to chyba nie ten blog :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tego, co się udało i życzę wszystkiego, co najlepsze w roku 2021:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszelkiego dobra na ten nowy rok!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję super wyników i życzę jeszcze lepszych w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję realizacji planów :) Jesteś dowodem na to, że chcieć = móc. Życzę dużo zdrowia i siły do realizacji wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszelkiej pomyślności w 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo szczęścia w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrego roku, gratulacje z postanowieniami.Szata graficzna piękna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za dalszy rozwój i osiągniecie wszystkich zamierzonych celów!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tak świetnych statystyk:) Bardzo fajny nagłówek bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego w 2021 roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję świetnych statystyk. Oby tak dalej!
    Przy okazji, życzę wszelkiej pomyślności w 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby Nowy Rok okazał się jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. naglowek mi sie podoba ;) baardzo mi sie podoba ;) i gratuluje tych statystyk! mam nadzieje, ze ja kiedys tez takie uzyskam... pozdrfawiam i dolaczam do grona obserwujacych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja czekam aż wiruso-szał się uspokoi i 2021 będzie spokojniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego blogowego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczęśliwego Nowego Roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję tak świetnych statystyk ☺
    Oby tak dalej ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam konsekwencję. Życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super statystyki, życzę dalszych sukcesów blogowych i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję sukcesów, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję statystyk :-) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Spełnienia marzeń :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  39. DZiekuję za odwiedziny- spokojnego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! I oczywiscie gratuluje statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo zdrowia i fantazji w prowadzeniu bloga kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne statystyki, cudownie że udało ci się zrealizować swoje założenia. Gratuluję!❤️.
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym roku.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  43. to życzę Tobie, żeby ten Nowy Rok również pozytywnie Ciebie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę Ci na ten nowy rok podwojenia tych wszystkich liczb :) Oby był równie owocny. I gratuluję tak dobrych wyników.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne jest nowe zdjęcie w tle.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny wynik! Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Zapraszam też do siebie
    www.muzykanakolkach.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje takich statystyk i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥