Translate

niedziela, 8 października 2023

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga mojaszafamodnaszafa.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
~~~~
Bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do Blogowych Pogaduch. 
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Jako dziecko uwielbiałam się stroić w ubrania siostry albo mamy. Pamiętam jak potajemnie przymierzałam szpilki siostry, albo jak zakładałam jej sukienki i wyobrażałam sobie, 
że jestem księżniczką. Jako dziecko miałam wiele marzeń, jednym z nich było zostać projektantką mody. Robiłam wiele rysunków, szkiców, ale na marzeniach się skończyło. 
Po ukończeniu liceum postanowiłam założyć bloga na którym będę mogła pokazać siebie, 
swój styl. Rozważyłam wiele za i przeciw, jestem osobą dość skrytą, założenie bloga wiązało się 
z pewnym rodzajem "odsłonienia" siebie. Ale, udało się, dziś jestem tu gdzie chciałam być 
i mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie się to jeszcze piękniej rozwijać. 
Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Marzenie o tym by tworzyć w sieci. Złożyło się na to wiele czynników, 
na pewno moja miłość do mody, a także chęć dzielenia się tym z innymi. 
Ile czasu zajmuje Ci zrobienie wpisu na bloga?
Kiedyś dodawałam wpisy co drugi dzień, potem co trzeci, następnie wymyśliłam sobie, 
że co czwarty, a potem stwierdziłam, że będę dodawać tylko w soboty. 
Ostatecznie zdecydowałam, że dodaję jeden wpis na miesiąc. 
Moja praca zawodowa zajmuje mi dużo czasu, a po pracy często jestem zmęczona, 
dodatkowo mam sporo innych obowiązków. 
A jeden wpis łatwiej przygotować, zdjęcia można zrobić " na zaś" 
potem dodać tylko tekst i wpis gotowy. 
Kto najbardziej Cię wspiera w prowadzeniu Twojej strony?
Moi rodzice. To oni są moimi fotografami. Kocham ich mocno, cieszę się, 
że zaakceptowali moją blogową pasję. No i robią naprawdę dobre zdjęcia :) 
Jakie są Twoje zainteresowania oprócz prowadzenia bloga?
Uwielbiam czytać książki. Pochłaniam je w zawrotnym tempie, a najbardziej lubię te 
z wątkiem wojennym. Lubię też romanse i lekkie obyczajówki. 
Moim zainteresowaniem jest też pieczenie ciast i gotowanie. 
Jakich cech u ludzi nie lubisz?
Na pewno nie lubię ludzi aroganckich, ludzi pysznych, obnoszących się swoim bogactwem. 
Nie lubię ludzi którzy nie wiedzą czego chcą. Nie znoszę typów którzy chwalą się wszystkim na lewo 
i prawo. Nie mam szacunku do ludzi którzy nie szanują drugiego człowieka i zwierząt. 
Czym dla Ciebie jest szczęście?
W sumie nie mam swojej definicji szczęścia. Dla mnie szczęście to zdrowie moje i moich bliskich. Fajnie było by mieć jeszcze drugą połowę, ale nie jestem aż tak wymagająca i cierpliwie poczekam ;) 
- Jak opisałabyś siebie w pięciu słowach?
Niecierpliwa, niepoprawna romantyczka, dziewczyna z głową pełną marzeń, 
pomocna, traktująca ludzi z wzajemnością.
- Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
Kiedyś gdy byłam mała wierzyłam, że marzenia się spełniają. 
Wierzyłam w magię, w to coś, że jak będę tego mocno chcieć to dostanę to. 
Teraz wiem, że marzenia się spełnia samemu, dąży się do ich spełnienia, 
nie ma nic za darmo, na wszystko trzeba sobie zapracować.
 - Dziękuję za rozmowę!
 - I ja dziękuję, było mi bardzo miło. Pozdrawiam :) 
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga mojaszafamodnaszafa? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.

44 komentarze:

  1. Bardzo udany wywiad. Blog i jego właścicielkę znam i chętnie odwiedzam i zawsze jest mi niezmiernie miło gdy zagląda do mnie 🙂
    Serdecznie pozdrawiam Was obie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rozmowa podobała się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że rozmowa podobała się ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o autorce znanego mi bloga. Super rozmowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że poprzez pogaduchy dowiedziałaś się nowych rzeczy o autorce bloga ♥
      Cieszę się, że rozmowa podobała się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super, że rozmowa podobała się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Znam bloga Iwetty i chętnie tam zaglądam, tym bardziej, że piękna z niej dziewczyna i na jej zdjęcia zawsze patrzę z ogromną przyjemnością :) Wywiad świetny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że wywiad podobał się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Super, że poznałam Iwettę jeszcze bliżej- bardzo lubię jej blog i czekam na kolejny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię jej bloga :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Blog oczywiście znam i autorkę- Iwettę również! To cudowna dziewczyna, pełna pasji, bardzo inspirująca. Świetny wywiad :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj muszę się z Tobą zgodzić, że blog Iwetty jest prowadzony z czystej pasji :D
      Super, że rozmowa się podobała :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Miło bliżej poznać autorkę bloga :) Zaglądam na niego regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się zaglądać regularnie na bloga Iwetty :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Fajny wywiad. Bardzo lubię zaglądać na tego bloga. Zawsze znajdę tam świetne inspiracje modowe i ciekawe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że rozmowa podobała się :) Też lubię od czasu do czasu zaglądać na jej bloga.
      To prawda na blogu Iwetty można znaleźć wiele ciekawych inspiracji modowych.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Tego bloga jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To jestem troszkę zaskoczona,
      ponieważ blog Iwetty jest raczej dosyć znany :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. No cóż, ja mam na blogu przeszło dwa miliony wyświetleń, a nie wszyscy mnie znają :p Raczej rozmijamy się tematycznie z Iwettą ;)

      Usuń
    3. To serdecznie gratuluję dwóch milionów wyświetleń
      i życzę jeszcze większej liczby wyświetleń na Twoim blogu :D
      Każdy blog jest na swój sposób inny tematycznie ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To prawda ♥ Oby każdy człowiek miał tyle entuzjazmu i uśmiechu jak Iwetta ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy wywiad :) fajnie tak poznać nowe blogi. Lecę zostawić słowo u niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że rozmowa podobała się ♥
      Iwetta na pewno ucieszy się jak zostawisz u niej po sobie ślad w postaci komentarza ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Blog oczywiście znam i odwiedzam i z przyjemnością czytało mi się tę rozmowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że rozmowa podobała się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Bloga znam, a rozmowa bardzo przyjemna, jakbym czytała rozmowę dwóch dobrych koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że nasza rozmowa podobała się :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że rozmowa podobała się ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  17. Ach, też bywam niecierpliwa ale z wiekiem lepiej nad tym panuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy człowiek jest z natury trochę niecierpliwy :)
      Jak to mówią cierpliwość popłaca.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Nie znałam wcześniej tego bloga i tej autorki. Ciekawa rozmowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem bardzo cieszę się, że poprzez naszą rozmowę miałaś okazję poznać bloga Iwetty.
      Super, że nasza rozmowa Cię zainteresowała.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. To fajnie, że miałaś okazję przeczytać naszą rozmowę ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  20. Znam i bardzo chętnie odwiedzam. :) Odpisałam na maila, daj znać czy doszło. 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zaglądasz na bloga Iwetty :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  21. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w Blogowych Pogaduchach :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję, że zgłosiłaś się i wzięłaś udział Blogowych Pogaduchach :D
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥