Translate

niedziela, 10 września 2023

O MNIE

 

#ARTYSTA
Cześć. Nazywam się Aleksandra Domagała,
ale na mojej stronie posługuję się pseudonimem Doris.
Z zawodu jestem technikiem organizacji reklamy.
Pewnie zastanawiacie się skąd pomysł na taki nick,
więc tylko powiem, że pochodzi ono od słynnej rybki "Dory",
gdzie z ust tej postaci padło jedno bardzo ważne zdanie
"Wiesz co się robi, gdy życie dołuje? Mówi się trudno i płynie się dalej"
Poczytałam też trochę co oznacza imię Doris. 
Doris wywodzi się z pochodzenia greckiego i oznacza "Dar oceanu".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam trzy ulubione cytaty: 
"Wymagajcie od siebie choćby inni od Was nie wymagali - Jan Paweł II"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Człowiek nie jest doskonały, popełnia błędy - te błędy go nie dyskwalifikują,
przecież człowiek może się pomylić ~ Katarzyna Grochola "
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kiedy akceptujesz siebie takim jakim jesteś i obejmujesz każde swoje pęknięcie - wygrywasz!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Design Bloga: praca własna
Grafiki zamieszczone na blogu pochodzą ze strony: pixabay
Do założenia bloga nikt mnie nie namawiał, a blogowanie stało się moją pasją.
Na blogu przeczytasz moje przemyślenia, opowiadania. 
Publikuję autorskie zdjęcia i tak samo wpisy o psach ze schroniska, bo zwyczajnie jestem "psiarą".
Mam nadzieję, że chętnie będziecie wchodzić na mojego bloga i zostaniecie tutaj na dłużej.
Będzie mi bardzo miło jak dołączycie do grona obserwatorów i zachęcam do komentowania postów.
Zapraszam również do śledzenia bloga pretty-primule.blogspot.com 
Pozdrawiam Doris 

58 komentarzy:

  1. "Wiesz co się robi, gdy życie dołuje? Mówi się trudno i płynie się dalej"... To takie prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie ma wyjścia i nawet jak życie dołuje to trzeba płynąć dalej ;)
      W filmach Dinseya można znaleźć wiele wartościowych cytatów :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Hej, miło Cię bliżej poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zaglądania na bloga ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Uwielbiam to zdanie Dory i mam je zapisane w sercu. Pięknie się nazwałaś . :)))
    Też jestem  'psiarą', wiem właśnie, że po jakimś takim poście, poczułam, że mam tu bratnią duszę. Piękna kobieta o bardzo pięknej duszy. Rozumiem, że zdeterminowana, silna, wierząca w marzenia. Przemiła, wspierająca, co też mi już pięknie pokazałaś. Uściski. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki komentarz ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  5. Miło Cię widzieć, a cytaty godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba się w życiu inspirować cytatami :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Miło mi Ciebie poznać Doris. Jesteś śliczną, młodą Kobietką :) Na blogach zwykle posługujemy się pseudonimami, dla mnie to naturalne. Życzę Ci dużo weny twórczej i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz ♥ Wena na pewno mi się przyda ♥
      Również pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cytaty są na pewno warte zapamiętania ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Miło mi Cię poznać 😊 wcześniej myślałam, że nazwa Doris to wzięła się od Twojego imienia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa Doris nie wzięła się od mojego imienia :) Jako ciekawostkę powiem, że kiedyś takim pseudonimem posługiwała się też moja koleżanka,
      którą serdecznie pozdrawiam jeżeli to czyta ♥
      Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  9. Aleksandra to także piękne imię:-)
    Przeprowadziłaś jakby wywiad ze sobą, ciekawy pomysł:-)
    Uśmiechać się zawsze i wszędzie? niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie troszkę tak to wygląda jakbym przeprowadziła wywiad ze sobą ;)
      Czasami ciężko człowiekowi uśmiechać się po różnych przeżyciach, ale kiedyś otrzymałam taką statuetkę z napisem "Uśmiech podwaja możliwości" oraz znam też taki cytat,
      że "Uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje" ;)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. Uśmiech tak, ale nie za wszelką cenę, łzy tez są potrzebne...

      Usuń
    3. Zgadzam się, że łzy są potrzebne, aby oczyścić człowieka z negatywnych emocji,
      ale uśmiech i pozytywne nastawienie do życia jest naprawdę bardzo potrzebne.
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Super, że postanowiłaś napisać coś o sobie! To wnosi wartość w relacje pomiędzy nami, autorami blogów oraz pozwala poznać się bliżej. I popatrz… podobnie jak Ty jestem psiarą, a blogowanie stało się moją pasją. I choć nie zawsze pozostawię po sobie komentarz, to na pewno z ogromną przyjemnością będę u Ciebie gościć ;-))
    Przesyłam najcieplejsze pozdrowienia!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem serdecznie zapraszam do zaglądania na bloga
      i dziękuję bardzo za odwiedziny oraz pozostawiony komentarz ♥
      Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy ♥

      Usuń
  11. Bardzo miło Cię poznać bliżej. Nie wiedziałam, że Doris to pseudonim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiesz, że Doris to pseudonim :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Życzę wielu nowych pomysłów i weny twórczej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zaglądania na bloga ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Miło Cię poznać:) Życzę wszystkiego, co najpiękniejsze i wielu kreatywnych pomysłów. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  15. Jak miło Cię lepiej poznać! :) Nie dość, że sympatyczna to jeszcze jaka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  16. no i super post! fajnie Ciebie bliżej poznać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj
    Cytat taki prawdziwy i realny ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nawet w bajkach można znaleźć mądre cytaty ;)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  18. Miło Cię poznać :) Ja zawsze myślałam, że nazwa pochodzi od twojego imienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa akurat jest odległa od mojego imienia :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  19. Witaj Olu 🙂 ja myślałam że jesteś Doris bo masz na imię Dorota,a często na Doroty mówi się Doris a tu proszę taka niespodzianka 😉 Rybkę Dory uwielbiam! Zawsze pozytywnie nastawiona do świata. Z pewnością będę regularnie do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam serdecznie Monika 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej większość osób tak myślała, że mam na imię Doris,
      bo takim pseudonimem posługuję się na blogu :)
      To widocznie mamy coś wspólnego z tą postacią,
      bo też staram się być pozytywnie nastawiona do świata :)
      Jak mówi pewien cytat:
      " Życie to echo, co wysyłasz - wraca, co siejesz - zbierasz,
      co dajesz - dostajesz, to co widzisz w innych istnieje w Tobie".
      Serdecznie zapraszam do zaglądania na bloga ♥
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
      Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  20. Wspaniale w końcu Cię poznać. Uwielbiam rybkę Dory, ale nie wiedziałam, że od niej wziął się twój nick :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd właśnie od tej postaci wziął się mój nick :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
      Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  21. Bardzo miło cię poznać. Jesteś przepiękna dziewczyną. Wiele z nas sądziło, że pseudonim pochodzi od Twojego imienia, a tu taka niespodzianka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Pseudonim akurat nie ma nic wspólnego z moim imieniem :)
      Lubię robić niespodzianki :) Również pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
      Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  22. Witaj Ola🙋‍♀️cieszę się, że Cię poznałam. Popywamy razem? 😁😁😁 Spełniać marzenia i swoje cele. Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest zbyt krótkie, dlatego w miarę możliwości
      zawsze trzeba starać się spełniać marzenia i własne cele :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  23. Miło Cię poznać Olu... ciekawa jest historia Twojego nicka:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  24. Oleńka- pięknie i bardzo pasuje do Twojej subtelnej urody...

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ! W takim razie cieszę się, że w końcu tu - do Ciebie trafiłam ! Piękna wizytówka ! Mam nadzieję, że to początek miłej znajomości. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do zaglądania na bloga :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  26. O, jak miło Cię widzieć! Mam na drugie Aleksandra (z bierzmowania), wybrałam to imię, bo bardzo mi się podoba i podobała mi się Aleksandra Śląska w roli Królowej Bony. Ale generalnie Aleksandry to fajne dziewczyny, uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  27. Miło mi Ciebie poznać🤗🌹
    Czyżbyś pochodziła z moich okolic? tak wywnioskowałam po ostatnim komentarzu.
    Serdeczności moc zostawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam raz w tamtych okolicach, więc miejscowość jest mi dobrze znana :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  28. Miło Cię poznać :)
    Cytaty bardzo trafne - samo życie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że cytaty podobają się :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥