Translate

środa, 23 marca 2022

Blogowe Pogaduchy

 

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga maaddami.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania!
***
- Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogiem rozpoczęła się wiele lat temu, a dokładniej w czasach gimnazjum. 
Bardzo popularne wtedy były strony z opisami do zdjęć. Typu moblo, temyśli.pl i kilka innych. 
Z ich inspiracji założyłam pierwszego bloga gdzie przechowywałam te wszystkie cytaty. 
Tak, kopiowałam i tematycznie publikowałam u siebie. Druga strona, na której funkcjonuje do czasu obecnego, była na początku skarbnicą myśli. Kształtowałam sobie zdanie na różne tematy 
i pisałam o nich w Internecie. Strona przeszła wiele metamorfoz nie tylko graficznych,  
ale również dwa razy zmieniałam adres strony.  Również treść różni się bardzo którą publikuję, 
przede wszystkim zwracam uwagę na to co publikuję, sprawdzam błędy 
(kiedyś tego nie robiłam, nie polecam), jakie poruszam tematy, stałam się zachowawcza,
 ale również jest moim portfolio fotograficznym. 
Ile lat miałaś jak założyłaś bloga?
To był przełom gimnazjum, więc jakoś 13/14? Jejciu, to już ponad 8 lat jak prowadzę stronę,  
ale czas szybko leci. Obecnie mam wrażenie, że powstaje mało nowych stron, 
a wszyscy to już blogerzy z doświadczeniem. 
Czy bałaś się opublikować swój pierwszy wpis na blogu?
Nie, na dobrą sprawę przy pierwszym blogu nie zdawałam sobie sprawy czego mogę się bać, 
myślałam, że Internet to takie miejsce gdzie swobodnie mogę mówić co myślę, 
oczywiście nie działałam pod imieniem i nazwiskiem, 
więc myślałam, że nikt nie pozna mnie i mojej działalności. 
Czy zwracasz uwagę na komentarze? Odpowiadasz na nie?
Oczywiście, zwracam uwagę na komentarze, są dla mnie dużą wskazówką do tego co piszę 
czy pokazuję. Widzę po nich, co podoba się moim odbiorcom. 
Odpowiadam na nie, w momencie kiedy jest pytanie, ale również staram się wejść w linki, 
które komentujący zostawiają i zobaczyć czym się zajmują, być może skomentować. 
Przyznam się, że kiedyś większą wagę przykładałam do ilości komentarzy, dziś zadowolę się 
jeśli jakikolwiek się pojawi. Nie traktuje ich jako jakiś wyznacznik.
Uprawiasz jakiś sport?
I tak i nie. W wolnej chwili jeżdżę na rolkach lub wykonam zestaw ćwiczeń rozciągających, korekcyjnych. Jednak jako takiego sportu, regularnego nie uprawiam. 
Czy Twoi znajomi, rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga? 
Jeżeli tak to jaka była ich pierwsza reakcja, kiedy się o tym dowiedzieli?
Tak i tutaj mogę opowiedzieć, że znajomi dowiedzieli się wcześniej. 
Jakoś nie specjalnie ukrywałam to przed nimi. Jednak stało się jak już funkcjonowałam na drugim blogu 
o tym z cytatami nie wiedzieli. Rodzina dowiedziała się w momencie podjęcia pierwszych współprac. Moment kiedy miały przyjść paczki/zamówienia poinformowałam rodziców, 
a reszta rodziny dowiedziała się z czasem. Początkowo byli sceptycznie nastawieni, były to troszeczkę inne czasy, słowo influeneser jeszcze nie istniał, a otrzymywanie rzeczy z Internetu do promocji, 
nie było społecznie popularne. Więc obawiali się w co ja się wpakowałam i czy to na pewno 
"za darmo". Ale bardzo szybko się przyzwyczaili, że tworzę coś w sieci. 
Jakie są Twoje zainteresowania oprócz prowadzenia bloga?
Blog to jest dla mnie dodatek do życia, mojej twórczości, nie traktuje go jako zainteresowanie. 
Moim prawdziwym i głównym zainteresowaniem jest fotografia. To wokół niej kręci się moje życie, mogłabym powiedzieć. Obecnie to również ona wypełnia przestrzeń mojej strony. 
Staram się ją rozwijać na tyle by móc na niej zarabiać. Bo jeśli pracując robimy to co lubimy, 
to nie przepracujemy w życiu ani jednego dnia. I tego się trzymam. 
Czy kiedykolwiek zwątpiłaś w swoje umiejętności i byłaś tak blisko, aby z czegoś zrezygnować?
Myślę, że każdy ma w swoim życiu jakieś zawahania czy zwątpienia. Mnie również one dopadają, najczęściej gdy widzę szybsze efekty pracy u osób, które zaczynają później ode mnie. Pojawia się taka myśl, kurczę przecież on niedawno zaczął, a już tyle osiągnął a ja uczę się od tylu miesięcy. 
Na pewno się nadaje, ale potem albo z kimś rozmawiam albo sama dochodzę do wniosku, 
że muszę się zmobilizować i dać z siebie więcej. Bo nic samo nie przychodzi. 
Masz w domu zwierzątko?
W domu rodzinnym mam dwa pieski, bombla i żuczka, są to dwa kundelki. 
W mieszkaniu w którym mieszkam obecnie niestety nie mam możliwości trzymania zwierzaczka. 
Dziękuję za rozmowę :) 
Ja również dziękuję, cieszę się, że mogłam tworzyć część Twojej strony.
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga maaddami? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay

53 komentarze:

  1. Nie znam, ale chętnie zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym blogu :)
    Ale miło go poznać poprzez Twojego posta :)

    Czekam na kolejne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji chyba zaglądać wcześniej na tego bloga, ale teraz z przyjemnością zacznę. Świetny wywiadzik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wywiad, a i na bloga zajrzę w wolnej chwili📖😀
    Serdeczności zostawiam moc😊💚🍀🌼

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący wywiad. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga nie znam i chętnei odwiedzę :-) Wywiad bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam bohaterki wywiadu muszę ją obczaić

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wpis. Fotografię i ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam Madę wirtualnie od dłuższego czasu, też jest z Lubelszczyzny, z Zamościa :D Nawet sama kiedyś miałam przyjemność ją ostrzelać pytaniami. Bardzo wartościowa dziewczyna, z pasją, warto poznać jej mały świat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa rozmowa. Miło poznać kolejne fajne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki takim postom można poznać nowe blogi i nowy punkt widzenia. No i dowiedzieć się czegoś o innych autorach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozmowa. Super, że jest nas tak dużo. Pędzę zaglądnąć co tam na tym blogu się dzieje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam bloga i autorkę- robi piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli też długo działasz w internecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa pogaducha. Ja swojego pierwszego bloga również założyłam jakoś w gimnazjum, ale po jakimś czasie o nim zapomniałam, aż w końcu go usunęłam. Teraz mam tego i trochę już go prowadzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny wywiad :) Znam tego bloga i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe i wyczerpujące odpowiedzi.
    Świetnie jest się dowiedzieć czegoś nowego i interesującego o kolejnej inspirującej blogerce :)
    Zdjęcia wykonywane przez Magdę są niesamowite!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wywiad, bloga znam i chętnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego bloga, ale wywiad fajnie się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały wywiad, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam wcześniej tego bloga, ale chętnie zajrzę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kojarzę bloga i jego autorkę :) staram się regularnie zaglądać :) Fajnie poznać historię, jaka kryję się za internetowym twórcą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kojarzyłam wcześniej tego bloga, ale z ciekawością na niego zajrzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny blog warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego bloga, ale chętnie tam zajrzę, bo wywiad mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bloga nie znam , ani jej autorki , No cóż chyba nie ta liga wiekowa, choć tak w zasadzie to na naszej blogowej platformie wiek nie ma znaczenia. Cóż ja stosunkowo późno założyłam bloga, zresztą za moich czasów młodości o komputerach mało kto słyszał. Ja np. miałam jeszcze praktyki na ODRACH były one wielkości szafy :-). Ale z radością poczytałam ten wywiad.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie poznać twoją rozmówczynie, ja też prowadzę już bloga spory czas <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego bloga. Zajrzałam przed momentem i bardzo mi się spodobał. Przepiękne zdjęcia. Na pewno będę zagladać na niego częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że takie rozmowy i pomysł na notki jest świetny! Można poznać inne osoby, które prowadzą bloga.
    Chętnie wejdę na bloga osoby, która w tym poście odpowiadała na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sympatyczna dziewczyna 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjemna rozmowa, na blog chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bloga nie znam, ani jej autorki. Fajnie, że takimi wywiadami przybliżasz nam blogi, które czytasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy wywiad,zajrzałam do Mady, piękne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy wywiad. Kojarzę ten bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie ♡
    Oczywiście że znam Madę! Nawet osobiście :) To pierwsza blogerka, z którą spotkałam się w realu! Niesamowita dziewczyna, pełna pasji i talentu. Robi cudowne zdjęcia, jest przemiła i zabawna ^^ Super pogaduchy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tego bloga, ale chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością zajrzę na maaddami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam bloga, ale na pewno nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wpadam z odwiedzinami, chętnie poznam twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki blogom wiele osób może rozwijać swe pasje i to jest bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I was very fortunate to be able to visit your page.
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥