Translate

wtorek, 9 listopada 2021

Blogowe Pogaduchy

W dzisiejszych blogowych pogaduchach przeczytacie rozmowę z autorką bloga marginesowo.
Tekst zaznaczony na niebiesko jest odpowiedzią uczestniczki na zadane pytania.
Życzę miłego czytania.
***
- Bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do Blogowych Pogaduch.
Co skłoniło Cię do założenia bloga?

- Ja też! Ostatnio sobie uświadomiłam, że umiem pisać. Mało tego! Pisać w całkiem interesujący sposób. Mam duży bagaż doświadczeń i chciałabym być osobą, która staje na czyjejś drodze i pomaga, 
 tak jak mnie jedna osoba w życiu - psycholog. 
Chcę być takim kimś dla innych, którzy nie wiedzą co się z nimi dzieje, 
nie chcą za bardzo rozmawiać z innymi. Chyba jednym słowem pomaganie. 
 - Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
- Tak, nawet mnie się kilka spełniło. 
- Czy kiedykolwiek zwątpiłaś w swoje umiejętności i byłaś tak blisko, aby z czegoś zrezygnować?
- Oczywiście. Nieraz rezygnowałam i wątpiłam w siebie - chyba każdy ma taki moment. 
- Czy spotkałaś się z krytyką Twojego bloga?
- Jeszcze nie. 
- Skąd czerpiesz inspiracje?
- Z życia - książki, podcasty, internet (np. strony z informacjami) rozmowy z ludźmi, 
Pinterest, inne blogi, seriale i filmy oraz osobiste przeżycia. 
- Jakie tematy starasz się poruszać na Twoim blogu?
- Zdrowie psychiczne, lifestyle, trochę kulinariów. 
- Jaki najmilszy komentarz przeczytałaś na blogu?
- Wiele jest komentarzy, że inspirujące wpisy i fajny blog. 
Nie było takiego, który jakoś mocno zapamiętałam, prowadzę bloga od stycznia. 
- Gdzie szukasz pomysłów na wpisy?
- To samo, co w punkcie 5.
- Jakie masz nastawienie do życia?
- Ostatnio dobre - wierzę w siebie, zaczęłam terapię, powoli staję na nogi i staram się rozwijać. 
- Dziękuję za rozmowę :)
- Ja również! :)
***
Jestem ciekawa czy znacie bloga marginesowo? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.
Jeżeli chcesz zgłosić się do Blogowych Pogaduch to daj znać w komentarzu,
a następnie napisz do mnie na e-mail blogowe.pogaduchy@interia.pl 
wpisując w tytule wiadomości adres twojego bloga.
Źródło obrazu: pixabay, pixabay

47 komentarzy:

  1. Tak, znam bloga Magdy, staram się na niego regularnie zaglądać, a na co dzień obserwuję Magdę na Instagramie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym blogu, ale chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznałam bloga i autorkę. Bardzo się z tego cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do blogowych pogaduch, zaraz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam! Blog Magdy jest bardzo przyjemny :) No i lubi SOWY! Nie może być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wierzę, że marzenia się spełniają. Bardzo ciekawa rozmowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wywiad, a tego bloga jeszcze nie znalazłam wcześniej :) Muszę wejść i poczytać, może stanę się wierną czytelniczką? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym blogu, ale dzięki tobie mogę poznać kolejną inspirującą osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć kochana, jak się masz? Zaraz sobie zobaczę bloga, takie wywiady to naprawdę fajny pomysł i zawsze się je czyta z ciekawością. :) Pozdrawiam Cię cieplutko, życzę radosnego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloga i autorki jeszcze nie znam, ale zaraz zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego bloga, ale z przyjemnością zajrzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wywiad, blog znam i odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja zajrzę na ten blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam autorki bloga muszę ją obczaić

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że bardzo ciekawy pomysł na taką serię, gdzie można poznać innych, inspirujących blogerów :)
    Nie znam tego bloga, ale czuje się zachęcona do jego odwiedzenia ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego bloga, ale chętnie zajrzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego bloga, ale z chęcią zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię u Ciebie cykl "Blogowych Pogaduch" - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam wcześniej tego bloga, ale właśnie sprawdziłam i naprawdę wydaje się zawierać ciekawe treści!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego bloga, ale chętnie go odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego bloga, ale fajny wywiad:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już wpadam odwiedzić bloga autorki pogaduch!
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa rozmowa. Świetny cykl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog znam i regularnie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Znam tego blogaska i znam cudowną Autorkę :) Wspaniały wpis Kochanie, uwielbiam blogowe pogaduchy!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. :) super - bardzo ciekawa pogaducha

    OdpowiedzUsuń
  27. Już widzę nową blogerkę do której bardzo chętnie będę zaglądać <3. Super pomysł z tymi wywiadami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znałam Autorki, będę musiała wpaść. Fajny pomysl z takimi wywiadami.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny wywiad :) Często zaglądam na bloga Magdy- przyjemnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam bloga, ale chętnie sprawdzę! :) Post i wywiad jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego bloga, ale zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak,znam tego bloga i chętnie tam zaglądam! Fajny wpis :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam ten blog i chętnie go odwiedzam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym blogu, ale jak znajdę chwilę to chętnie na niego wpadnę.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam, ale dzięki Tobie do niego wpadłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miła rozmowa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna rozmowa :) Bloga nie znam, ale myslę, że warto odwwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam ten blog i podobają mi się poruszane tam tematy, faktycznie autorka ładnie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny wywiad :)
    Bloga, ani autorki nie kojarzyłam do tej pory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę tu komentarze wielu osób, które regularnie mnie odwiedzają i nie pamiętają o tym :D dziękuję za możliwość pojawienia się tutaj. Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥