Translate

poniedziałek, 10 czerwca 2019

LUPOline

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Czy wasze termometry za oknem tak samo wskazują ponad trzydzieści stopni?
W samym domu czuję, że jest bardzo duszno i ratuje mnie obecnie wiatrak.
Jednak są inne, dużo bardziej przyjemniejsze metody na ochłodzenie.
Wystarczy wybrać się na basen i przy okazji skorzystać z pięknej pogody.
Kalendarzowe lato moim zdaniem już się rozpoczęło, 
dlatego czym prędzej należy zaopatrzyć się w stroje kąpielowe.
Sklep LUPOline oferuje oprócz kostiumów kąpielowych również bieliznę do codziennego użytku, pidżamy, koszulki nocne, rajstopy, podkolanówki, skarpetki.
Na pewno każda kobieta znajdzie coś dla siebie.
Wracając do tematu stroju kąpielowego. 
Przeglądając asortyment sklepu moją uwagę przyciągnął 
Kostium Stone E51.  To zjawiskowy, dwuczęściowy kostium kąpielowy. 
Biustonosz wykonany o klasycznym kroju, bardzo dobrze dopasowuje się do sylwetki. 
Jasna góra, została ozdobiona w delikatne cętki. Ramiączka w tym stroju są regulowane. 
Figi klasyczne, zachowane w ciemniejszej barwie, co wyszczupla talie oraz biodra.
Z samego kostiumu kąpielowego jestem naprawdę zadowolona.
Został solidnie wykonany, ale zaliczam w nim jeden minus, że góra jest troszeczkę 
na mnie za duża. Mimo wszystko w stroju da się chodzić i po ogródku spisze się idealnie 
ze względu na swój rozmiar. Jako ciekawostkę dodam, że produkt jest wyrobem Polskim.
Znałyście wcześniej sklep LUPOline? Koniecznie dajcie znać!

21 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Fajnie więc, że o nim piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego sklepu, ale chętnie zobaczę na jego asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja jestem taką maniaczką kostiumów kąpielowych, że co roku kupuję nowy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny :) O sklepie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten kostium ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy zrobiłaś :) Nie wiem ile jest na termometsze, ale napewno jest gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie dzisiaj otrzymałam wymarzoną koszulę nocną! <3
    Marka wie jak rozpieszczać klientów - jakość pierwsza klasa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, nie mniej jednak oferuje ciekawe rzeczy :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji kupować nic z tego sklepu, ale u mnie zawsze to góra jest za mała. Może więc skoro tutaj jest inaczej, byłoby dla mnie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym sklepie. Ja ze względu na to, że muszę mierzyć stroje, a najlepiej kupować górę osobno i dół osobno, wybieram sklepy stacjonarne. Ale strój zaprezentowany przez Ciebie bardzo mi się podoba.

    Co do ankiety- wstawiłam ją na bloga, więc teraz nie powinno być problemu.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, ale z chęcią przejrzę ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny strój, a jak świetnie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o tej stronce :) Strój świetny, ale nie dla mnie, mam zbyt mały biust na taki kostium :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez nigdy o nich nie słyszałam wcześniej. Kostium mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym sklepie, ale ciekawie wygląda :) może wybiorę się do niego na małe internetowe zakupy :D
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba zerknąć do tego sklepu. Mnie też przydałby się nowy kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥