Translate

poniedziałek, 17 czerwca 2019

Komodo - Energy Drink

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Prognoza pogody zapowiada, że upały znowu mają powrócić.
Szczerze nie przepadam jak na zewnątrz jest bardzo duszno, 
a termometry wskazują ponad  35 stopni przy czym nie ma żadnego wiatru.
Trzeba zastanowić się co zrobić, żeby takie upalne dni przeżyć.
Oczywiście zaleca się odwiedzenie strzeżonych basenów w takim czasie,
 ale trzeba również pamiętać o nawodnieniu organizmu.
Napoje KOMODO na pewno dodadzą nam energii w takie upalne dni.
W asortymencie sklepu znajdziemy: oranżady, napoje izotoniczne,
napoje z witaminami oraz napoje energetyczne.
Tak jak wspominałam w pewnym wpisie za energy drinkami nie przepadałam,
jednakże coraz bardziej się do nich przekonuję.
Tym razem miałam okazję spróbować energetyka o smaku mango-marakuja!
Opakowanie jest fajnie wykonane i przyjemne dla oka. 
Charakterystyczna jest na nim jaszczurka.
Zawartość napoju wynosi: 250ml w tym 100ml wartości odżywczych.
Jako ciekawostkę dodam, że produkt został wyprodukowany w Polsce.
Z początku miałam mieszane uczucia do tego smaku, 
lecz po wypiciu kilku puszek nawet mi posmakował.
Oprócz tego smaku na stronie znajdziemy: czarną porzeczkę, dziką poziomkę,
różowy grejpfrut i wiele innych smaków.
Nie miałam okazji wcześniej spróbować napojów tej firmy, 
lecz teraz mogę Wam serdecznie ją polecić.
Czy miałyście okazję spróbować napojów firmy KOMODO?  Lubicie energy-drinki?
Jeżeli tak to jaki smak stał się waszym ulubieńcem?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

16 komentarzy:

  1. Raczej się nie skusze też nie lubię tego typu napojów
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pijam energetyków :) Zdecydowanie wolę wodę :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich energy drinki! <3
    Marka Komodo zasługuje na uznanie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napoje z witaminami lubię.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję je pić i są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój narzeczony lubi energy-drinki ja sama za nimi po prostu nie przepadam. W taki upały najchętniej sięgam tylko po wodę :P ale słoneczko samo w sobie aż taki mi nie przeszkadza (wiem dziwna jestem ;p)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa smaku tych napojów ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piję energetyków, tylko wodę z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję pić ten energetyk, ale wolę Tiger zero :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem sięgam po energetyki. Muszę spróbować tego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie piję energetyków. Wolę wodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie piję eneregtyków, ale dzika poziomka mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie pije energetyków. Moja znajoma kiedyś dostała wrzodów, bo za dużo piłyśmy takich produktów. Ja też ostatnio nabawiłam się podobnych problemów od dziwnych napojów. Koniec z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie nie pijam energetyków - woda i jeszcze raz woda :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem piję energetyczne napoje, ale tego konkretnego akurat nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥