Translate

sobota, 8 czerwca 2019

YABU

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Kalendarzowe Lato już niedługo się rozpocznie.
Nawet teraz możemy zaobserwować znaczny wzrost temperatur na zewnątrz.
Warto zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu i pozytywną energię na każdy dzień.
Z taką pomocą przychodzi nam tłoczony na zimno sok jabłkowy YABU, który jest lekko gazowany.
To samo zdrowie zamknięte w delikatnej puszcze, które zostało połączone z kofeiną 
z jędrnych i orzeźwiających liści zielonej herbaty oraz wyciągiem z owoców GUARANY.
Przyznam szczerze, że sama do tej pory nie piłam żadnych energetyków.
Nie interesowały mnie takie napoje i również mam neutralny stosunek do energetyków,
które są sprzedawane w zwykłych sklepach. Ten produkt przekonał mnie do siebie swoim składem.
Został wykonany w 95,5% z jabłek, 0,5% CO2,  naturalnej kofeiny 0,032% 
oraz ekstraktu z guarany 0,02%.
Napój jest pasteryzowany bez dodatku wody, cukru i konserwantów.
Czy wiedzieliście, że tylko 10% Polaków pije napoje energetyzujące  w tygodniu lub częściej?
Zastanawialiście się jakie mogą być tego powody?
Pewnie większość z Was jednoznacznie powie, że takie napoje są niezdrowe
i zawierają mnóstwo chemii oraz mają niedobry smak.
Trudno się z tym nie zgodzić, ale na szczęście YABU oferuje zdrowszą i smaczniejszą alternatywę.
Jakie potrzeby KONSUMENTA zapewnia ten produkt?
Napój pobudzi, rozjaśni umysł, orzeźwi, wywoła uśmiech na twarzy, da przypływ energii,
będzie zdrowy dla osoby spożywającej. Pobudzenie organizmu bez "monstrualnego" lub "odlotowego" obciążania go chemią.
Jaka jest moja opinia na temat tego produktu?
Szczerze jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ świetnie smakuje i dodatkowo dodaje człowiekowi energii do życia po ciężkim dniu. Otrzymałam na spróbowanie 24 sztuki,
a na obecny moment zostało mi tylko 15 sztuk.
Serdecznie polecam spróbowanie tego napoju,
bo sami przekonacie się, że nie szkodzi zdrowiu!
Znałyście wcześniej ten produkt? Jakie są wasze opinie?
Media społecznościowe strony:
INSTAGRAMFACEBOOK i STRONA YABU

26 komentarzy:

  1. A taka energia jest nam bardzo potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może jest to dobry produkt. Ja najczęściej wyciskam sok z jabłek marchwi i buraka, samo zdrowie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyki to moja mała wielka słabość ale takiego jeszcze nie piłam ani nigdy wcześniej nawet nie widzialam

    Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc zapraszam serdecznie. Pisanie sprawia większą frajdę jak ma się dla kogo pisac ;)

    blondynka-na-rozdrozu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się boję takich pobudzaczy 😊 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, choroba żołądka nie pozwala na gazowane napoje.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Energetyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie próbowałam jeszcze, ale mam wrażenie że by mi posmakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie widziałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się unikać energy drinków, ale czasami jak już muszę to wypiję :) ten widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za energydrinkami, zdecydowanie wolę napić się np. soku czy herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie energetyki więc chętnie sprawdzę i te :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Srednio lubię energetyki
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszego w życiu energetyka wypiłam jakiś rok temu i skończyło się to tym, że dostałam takiego pobudzenia, że nie wiedziałam jak tego kopa energii spożytkować :D Z tego względu oraz z tego, że jest tam cała tablica Mendelejewa wolę tego nie pić, dlatego fajnie, że pojawiła się jakaś bardziej naturalna alternatywa.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie piłam takich napoi ale może warto spróbować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie raczej nie kuszą takie napoje, ale może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aleeeee mi smaka zrobiłaś ooooo matko!!!!!
    Kupię, wypiję i się zaspokoję hahaha :D
    Serdecznie pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej lubię wodę z cytryną oraz świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety uwielbiam energetyki i pije je prawie codziennie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami sięgam po napoje energetyzujące, ale staram się nie robić tego zbyt często. Jednak nie miałam jeszcze nic od YABU. Może kiedyś też wypróbuję, skoro warto. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥