Translate

czwartek, 13 czerwca 2019

ana cosmetics

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna, jednakże czasami o tym zapominamy.
Często zazdrościmy innym pięknej cery, lecz najpierw powinniśmy zadać sobie pytanie 
czy zrobiliśmy cokolwiek, aby polepszyć jej stan? 
W dzisiejszych czasach jest wiele preparatów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy,
 ale nie wszystkie produkty spełniają nasze oczekiwania. 
Należy pamiętać, że ważna jest również systematyczność, abyśmy mogli zobaczyć jakikolwiek efekt.
Cera tłusta, trądzikowa, z rozszerzonymi porami, a także bliznami może być dla nas problematyczna.
W takim przypadku należy szybko znaleźć odpowiedni środek, który rozwiąże nasz problem.
Zastanawiacie się jakie kosmetyki mogą być skuteczne?
Z przyjemnością przedstawiam Wam firmę ana cosmetics!
Znajdziemy tam trzy produkty: esencję do pielęgnacji twarzy,
Każdy z nich posiada inne właściwości, a szczegóły będziecie mogli przeczytać poniżej.
~~~~~~~~~~~~
Esencja do pielęgnacji twarzy - jak możemy przeczytać na stronie esencja skutecznie nawilża
i tonizuje skórę.  Hydrolat ma działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, łagodzące, nawilżające
oraz antyoksydacyjne. Jest idealny dla tłustej i mieszanej cery, pomaga w pielęgnacji skóry problematycznej, skłonnej do wyprysków, wygładza, matuje, oczyszcza i ożywia.
Witamina B3 dzięki działaniu przeciwzapalnemu i zwężaniu ujść gruczołów łojowych wspomaga pielęgnację trądziku. Jest silnym przeciwutleniaczem.
Moim zdaniem produkt jest jednym z najlepszych  jaki dotąd używałam.
Z poprzednią esencją do pielęgnacji twarzy mam dosyć niemiłe wspomnienia.     
Sposób użycia: Spryskać twarz, szyję i dekolt, omijając okolice oczu.
Nadmiar po kilku minutach zetrzeć płatkiem kosmetycznym.
Dla wzmocnienia efektu, stosować po użyciu olejku do mycia twarzy.
Olejek do mycia twarzy: lekki olejek na bazie oleju z nasion winogron zmywa makijaż
i zanieczyszczenia z twarzy. Pozostawia skórę idealnie oczyszczoną, przygotowaną do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Ze względu na swój skład działa łagodnie,
nie powoduje przesuszenia skóry. W użyciu naprawdę sprawdza się bardzo dobrze.
Nie mam do tego produktu żadnych zastrzeżeń, więc serdecznie polecam!

Serum z azeloglicyną - to skoncentrowana kompozycja serum, zawierająca azeloglicynę charakteryzuje się dobrymi właściwościami rozjaśniającymi.
Azeloglicyna reguluje wydzielanie sebum. Dodatkowo wykazuje dobre działanie antybakteryjne.
Efektywna jest szczególnie w stosunku do bakterii, odpowiadających za powstawanie
trądziku takich jak Propionibacterium acnes oraz Staphylococcus epidermis.
Ten produkt z całą pewnością stanie się moim ulubieńcem i często będę po niego sięgała.
Zresztą wszystkie produkty skradły moje serducho podczas codziennej pielęgnacji twarzy.
Na koniec zostawię Wam taką ciekawostkę, że producentką tych wspaniałych kosmetyków
jest mama Julii Wróblewskiej.
Mam nadzieję, że zobaczymy w sklepie ana cosmetics jeszcze wiele takich świetnych produktów!
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.
Czy słyszeliście już o firmie ana cosmetics? Używałyście tych produktów?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

21 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej marce, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie Nie jest to co prawda seria dla mnie ale chętnie polecę te kosmetyki mojej córce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że jeszcze nie słyszałam o tych kosmetykach :D

    przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. omg i really want to try this! thanks for sharing!

    Jadieegosh   Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Everything's so nice :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tą markę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam i jeszcze o nich nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków ani nie znam firmy. Ciekawie wyglądaja te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, lecę sprawdzić na stronę czy mają coś do cery suchej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja nie znam tej firmy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, nawet o niej nigdy wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O marce słyszę pierwszy raz, ale raczej nie przetestuję tych kosmetyków. Mam swoich sprawdzonych ulubieńców, którzy świetnie zajmują się moją cerą i wolę nie eksperymentować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Koniecznie muszę je poznac.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, jestem ciekawa, jakby te produkty sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie będę oryginalna w komentarzach, ale nie słyszałam o tej marce nigdy wcześniej. Fajnie poczytać o nowościach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Dzięki, że opowiedziałaś o nich co nieco. ;)
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach. Z chęcią jednak bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥