Translate

czwartek, 30 czerwca 2016

Czekam na Ciebie

Zapraszam na kolejny post z cyklu "Czekam na Ciebie". Jak zawsze liczę na wasze komentarze 
Max wraz ze swoim przyjacielem został zabrany z miejsca, które zamieszkiwała wataha psów. 
Bez jedzenia, bez dostępu do wody, musiały walczyć o przetrwanie. 
Maksiu jest zdecydowanie spokojnym psem, nie okazuje swoich uczuć i emocji, nie skacze, nie wita się żywiołowo. Merda tylko ogonem i patrzy tym swoim mądrym spojrzeniem ciemnobrązowych oczu.. W jego oczach widać smutek i rezygnacje.. tęskni. Bardzo, bardzo chciałby mieć swój dom i swojego Pana, ale chyba nie umiałby żyć w zwykłym mieszkaniu, w bloku. Ten pies z charakterem najwyraźniej zbyt ceni sobie wolność i niezależność, aby z tego rezygnować. 
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2008r.)
Tel.kontaktowe w sprawie adopcji:
691 – 485 – 682
698 – 024 – 633
500 – 404 – 996
W razie gdyby  telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a o treści ” adopcja Maxa” i 
z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~~~
Robuś i jego rodzeństwo trafili do schroniska jako młode kocięta. Schroniskowym przyjaciołom trochę więcej się poszczęściło i znalazły swoje domy.  Mam nadzieję, że ten kociak znajdzie swojego potencjalnego opiekuna, który zapewni mu dostęp do wody, jedzenia i ciepłego, suchego miejsca. Naprawdę liczę na to, że znajdzie się ktoś, kto zmieni jego szarą rzeczywistość w blask słońca i wolność.. 
Czy to naprawdę aż tak wiele? Daj szansę, pokochaj..
(płeć: kot, wiek: ur.ok. 08.2012)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji: 784-366-841
W razie gdyby  telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a o treści  adopcja kotka Robusia
 i z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję wszystkim za tak liczne i długie komentarze 

80 komentarzy:

  1. Szkoda tych zwierzaków ale moi rodzice pewnie nie zgodzą się na kolejnego domownika. Mam sporego psa i kota. Maxiu jest śliczny! Kotek też! Z chęcią wzięłabym całe to schronisko! Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że piszesz o tym na blogu. Miejmy nadzieję, że ktoś będzie miał możliwość przygarnięcia zwierzaczka. Maxa bym nie wzięła na pewno, bo mieszkam w bloku, kotka z wielką chęcią no ale...rodzina jest przeciwna. Porozmawiam jeszcze z nimi :) Szkoda mi Maxa i Robusia, zasługują na szczęśliwy dom. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne dwa przecudowne sierściuchy :)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zwierzaki. Bardzo chętnie zaadoptowałabym jednego z nich, ale rodzice ... niestety nie zgadzają się na czworonoga. :( Ale wierzę z całego serca, że niebawem znajdzie się osoba, która obdarzy je miłością i zadba, aby wreszcie mogły godnie żyć. :) Żadne zwierze nie zasługuje na życie w schronisku..

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Bo każdy zwierzak potrzebuje milosci i wlasnego domu;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałam adoptować psa ale rodzice... XD No przeciez lepiej kupic yorka za ponad 1k XD
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle szczęścia można odnaleźć w zwierzakach, trzeba dać im szansę !

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No a ja mieszkam prawię na drugim końcu Polski :( zresztą sama mam już kotka jednego, nie wiem czy na drugiego by starczyło miejsca :/ tak mi szkoda tych czteronogów w schroniskach :/
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że te zwierzątka znajdą swój dom.
    Chciałabym mieć takiego pieska lub kotka, ale mam alergię :(
    Jedynie co mam to kota bez sierści, którego dziwnie się głaska i rybki.


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aw they are so cute. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie zwierzaki, ja adoptuje jakiegoś kota we wrześniu ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwoje są przesłodcy i mocno trzymam kciuki, żeby znalazły dom, w którym w końcu przekonają się czym jest miłość do zwierzaka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. +ptoŚliczne zwierzątka! Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza i zaadoptuje ;) Ja mam 4 koty adoptowane, w tym jednego z Grecji <3 www.xgetflowx.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pieski i kotki. Ja sama mam psa ze schroniska, więc wiem co to znaczy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że poruszasz tematy zwierząt na blogu! Zwierzęta ze schroniska są cudowne! Miałam stamtąd pieska niestety zmarł bo był chory :(
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym mogła pomogłabym wszystkim! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym wzięła jakiegoś psa ze schroniska, ale moja rodzina zgodzi się tylko na owczarka niemieckiego, a o nie tam trudno. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zwykle mądry, profesjonalny post. namawiam rodziców od 2 lat... i nic :(. a przy okazji-zostałaś nominowana do LBA!-WIĘCEJ NA BLOGU:
    yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W przyszłości na pewno zaadoptuje takiego pieska ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ehh... to raczej nie jest propozycja dla mnie. Mam już 3 psy i mocno wątpliwe, czy rodzice zgodziliby się na kolejnego.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwierzęta bardzo ładne, niestety ja nie mogę mieć zwierząt.
    http://unrealizable1999.blogspot.com/2016/07/13-all-and-nothing-fit-motywacje.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie mogę mieć zwierząt :(
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość moich zwierząt jest adoptowana zatem doskonale rozumiem potrzebę adopcji zwierzat! Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze zwierzaki! Gdybym zdecydowała się na posiadanie jakiegoś pupila, wolałabym przygarnąć go ze schroniska jednak moi rodzice wciąż są przeciwni :( Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja po prostu nie potrafię wchodzić do schronisk ani patrzeć na te biedne zwierzęta. Jest mi ich bardzo szkoda, i mam nadzieję, że max znajdzie dom, bo jest przesłodki.
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że zwierzątka znajdą swoje domy. Chciałabym zostać kiedyś wolontariuszką w schronisku i chociaż troszkę im pomóc :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że te zwierzaki znajdą swój dom

    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. To świetne, że przez bloga chcesz pomóc zwierzakom :) mam nadzieję że znajdą się ludzie którzy o nie zadbają o obdarza troską :)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwierzęta to najcudowniejsze istoty tego świata nie zasłużyły na taki los... Pozdrawiam https://diamondskyandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham psiaki1!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie że chcesz pomóc :)
    Niestety...albo stety mam dwa pieski...i nie mogę pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, ja najchętniej przygarnęłabym wszystkie zwierzaki :( Niestety nie dam rady żadnego zwierzaka przygarnąć puki nie mieszkam we własnym domu. Mam nadzieję, że zwierzakom się poszczęści i ktoś je przygarnie. Fajnie, że działasz ku ich dobru :) Tak przy okazji, któryś już raz piszesz o oświęcimskim schronisku, to dlatego, że jesteś z okolic? Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  34. Ja jestem za tym aby adoptować zwierzaki. Przez 2 lata organizowałam ze szkołą zbiórki dla zwierzaków z schroniska. Mam nadzieję, że w nowej szkole też uda mi się stworzyć takie akcje :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  35. Oświęcim to całkiem niedaleko mnie :) Niestety w tej chwili nie mogę adoptować żadnego z nich, bo już posiadam jednego futrzaka, a do tego mieszkam z bloku z rodzicami, jednak postanowiłam, że, gdy już będę mieszkać na swoim, to wezmę psiaka właśnie ze schroniska :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zwierzaki! Ja myślę nad adopcją, ale dopiero jak się wyprowadzę to zrobię. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej twoje posty są na prawdę świetne! :o A wpadmniesz czasem na mojego bloga? Dopiero się rozkręcam i chciałabym aby go ktoś chociaż obejrzał i przeczytał parę postów...darkyashleycreated.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda mi takich zwierząt i chętnie bym któregoś adoptowala, ale rodzice by się nie zgodzili :(
    Życzę im żeby znalazły kochający dom :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. oh chciałabym któregoś przygarnąć,ale jesteśmy dość liczną rodzinką... uwielbiam twój styl pisania i posty.
    zapraszam do mnie:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze sobie mowie, że jak zechcę w przyszłości jakieś zwierzątko, to je zaadoptuję. W schroniskach niestety nie mają odpowiednich warunków.
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz i obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja jak już sama będę mieszkać na pewno zaadoptuję zwierzaka :D
    Mój blog-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym mogła wszystkie te zwierzaki przygarnąć :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  43. jak tylko zdecyduję się na zwierzaka, na pewno zaadoptuję i to nie jednego!
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ojj ja też bardzo bym chciała zaadoptować pieska :) Bardzo mi szkoda tych zwierząt :(
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Buy my clothes!Sale!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przesłodkie zwierzątka gdybym mogła też na pewno bym zaadoptowała

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  46. trzymam kciuki, żeby zwierzaki znalazły dla siebie dom. Sama adoptowałam cudownego psiaka i choć jeszcze trochę niektórych ludzi się boi, to jest bardzo towarzyski i wierny. :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. o super!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Biedne ;/ moja mama mówi, że lepiej adoptować zwierzęta i zaopiekować się nimi a nie kupować zadbane, które już dobrze się mają...
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, piękne :( To przykre, że tyle zwierząt trafia do schronisk. Cudowne jest to, że piszesz o tym na blogu, który swoją drogą nieźle Ci idzie. Masz wielu obserwatorów, więc jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś im pomoże.
    Oby znalazły dom ♥
    Trzymaj się i zapraszam do siebie
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie słodziaki ♥ Mam nadzieję, że szybko znajdą dom i dobrych właścicieli :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowny pies i kotek. Teraz w swoim domu mam już psa i inne zwierzaki i nie ma miejsca na nowego psa czy kota. Kiedyś jak już wyprowadzę się z domu rodziców i zamieszkam na swoim pewnie zdecyduje się na adopcje zwierzaka.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. gdybym mogła wzięłabym wszystkie. sama mam kotka, którego przygarnęłam z ulicy, teraz nie wyobrażam sobie życia bez mojego kociaka ; )


    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. szkoda zwierzaków, niestety nie mam już miejsca na kolejnego :(

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie przygarnęłaby piesia, ale mieszkam w bloku i to na dodatek w małym mieszkanku. Kota pewnie też chciałabym przygarnąć, ale już "mam", tylko mieszka on gdzie indziej :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze wszystkie historie zwierząt ze schroniska są smutne i przygnębiające. Ja po raz 2 mam już psa właśnie z adopcji i nie widzę w tym żadnego problemu. Wręcz przeciwnie. Taki zwierzak daje bardzo dużo radości i miłości.

    zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Szkoda zwierzaków, które cierpią przez głupotę ludzi :( Sama miałam kota z ulicy i szczerze mówiąc brakowało mu ciepła i miłości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq

    OdpowiedzUsuń
  57. My zawsze przygarniamy koty z ulicy, i robimy tak już bardzo długo.Mieliśmy mnóstwo kotów, a kiedy my już nie mogliśmy przygarnać więcej do domu( mieliśmy nawet 6 kotów na raz), to znajdowaliśmy im dom u naszych znajomych :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Serce mi się kraja, gdy widzę takie biedne zwierzaki, bez dobrych właścicieli. Gdybym tylko mogła, wzięłabym je wszystkie do siebie, mogłabym być kocią mamą, ale nie wiem co powiedzieliby na to moi rodzice :/

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Strasznie zaluje ze nie mieszkam w Polsce bo naprawde z checia bym przygarnela jakiegos zwierzaka niestety tu gdzie mieszkam nie mamy takich schronisk dla zwierzat :c Moze bedac w Polsce przygarnelabym malenstwo ale to musialabym przemyslec i uzgodnic ze schroniskiem :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  60. Osobiście bardzo nie lubię takich sytuacji, każdego zwierzaka z chęcią bym przegarnęła mimo przykrych sytuacji ze schronisk. Jednak nie powstrzymuje mnie to od ratowania bezbronnych, bezdomnych zwierzaków!

    OdpowiedzUsuń
  61. Udanego wieczorku, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ah jakie słodziaki! A ja w mieszkaniu nie mogę mieć zwierzątka :(

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie słodziaki <3
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczny kotek :D ciekawy post , jeszcze na takiego się nie natknęłam :))
    zapraszam
    http://nysiaa.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  65. super pomysl na post, warto o takim czyms przypominac ludziom;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja jak poszłam do schroniska po raz pierwszy to najchętniej chciałam zaadoptować wszystkie zwierzaki ! Ale że tak się nie da w przyszłości sama chciałabym założyć schronisko albo sklep zoologiczny :)
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Często historie tych zwierząt są bardzo smutne. Sam próbuję jak najwięcej wspierać akcje na rzecz pomocy zwierząt. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie słodkie zwierzaki! <3
    Niestety moi rodzice nie zgodzili się na następnego pupila. :(
    Jak na razie mam 2 psy, jednego kota i rybki! :D
    Każdy domownik jest przeze mnie rozpieszczany, dlatego mam nadzieję, że każdy z tych pupili znajdzie swój dom i będzie tak szczęśliwy jak moje zwierzątka. :)
    Cieplutko pozdrawiam! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ostatnia kampania dotycząca porzucania zwierząt w lesie wywarła na mnie wielkie wrażenie, zresztą nie tylko na mnie, teraz wszędzie o niej pełno mówią. Zresztą 30 milions wie jak zrobić wrażenie na odbiorcach i wywołać emocje.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam dwa psy i nie wyobrażam sobie życia bez nich mimo trudnych chwil , ale cieszę się że są i ważne jest by adoptować bo aż szkoda ze tyle zwierząt jest w schronisku i nie ma domu.

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. They are adorable! Adopting pets is a wonderful gesture.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne zwierzaki, miłość bije im z oczu! Niestety mam już jednego pupila i rodzice nie zgodziliby się na następnego ;( Powodzenia w poszukiwaniach potencjalnych właścicieli.
    Zapraszam do mnie
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  73. Aż zrobiło mi się smutno bo kilka miesięcy temu musiałam rozstać się ze swoim ukochanym zwierzakiem...Szkoda mi tych słodziaków :(

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. W przyszłości mam zamiar przygarnąć dwa psy :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja już mam jednego psiaka, a rodzina na więcej się nie zgodzi. Lepszy jeden niż nic :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie cudowne zwierzaczki♥ Ja zawsze chciałam adoptować kotka lub pieska ale mam już jednego:(

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja mam zamiar zaadoptować teraz kotka , mam nadzieje że będzie mu u nas dobrze ;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥