Translate

wtorek, 18 czerwca 2019

Volcano Design

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Kiedy dekorujemy dom warto pomyśleć o obrazach,
które będą domownikowi przyjemne dla oka.
Volcano Design w swoim asortymencie jak wiecie posiada wiele obrazów.
Pokoje często stanowią naszą wizytówkę chociażby wtedy, 
gdy przychodzą w odwiedziny goście. Na pewno zwrócą uwagę na uniwersalny obraz.
W poprzednich zamówieniach pokazałam Wam obraz natury oraz kwiatów.
Tym razem pokażę Wam dwa obrazy z motywem kwiatów.
Pierwszy widzieliście już przy poprzednim wpisie ( możecie zobaczyć go TUTAJ), 
lecz tego zaprezentowanego niżej jeszcze nie mieliście okazji widzieć.
Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia co to za kwiat. 
Niemniej jednak pięknie się prezentuje i patrząc na niego aż czuć prawdziwą wiosnę.
Obraz możecie znaleźć TUTAJ
Dostępny jest na zamówienie, a przesyłka powinna przyjść do 5 dni roboczych.
Tym razem te dwa obrazy wzięłam w mniejszych rozmiarach 50x70cm.
Moim zdaniem lepiej prezentują się te większe obrazy, 
lecz czasami warto postawić również na minimalizm.
Takie obrazy nie zajmują zbyt dużo miejsca i zawsze znajdzie się miejsce, 
żeby je schować jeśli zdecydujemy się na jakąś nową dekorację.
Obraz świetnie się sprawdzi nie tylko przy wystroju wnętrza, 
ale tak samo jako prezent dla bliskiej osoby. 
Na stronie z całą pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.
Co sądzicie o tych obrazach? Robiliście wcześniej zakupy na tej stronie?
Koniecznie dajcie znać

16 komentarzy:

  1. Mnie się takie obrazy akurat średnio podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam strasznie gołe ściany, tylko w dwóch miejscach coś wisi, ale są to rzeczy, z którymi jestem związana sentymentalnie. Niemniej kwiaty ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne obrazy <3 totalnie w moim stylu <3 widziałabym je u siebie w sypialni :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się on komponuje na tle tej ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się te obrazy podobają 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne te obrazy <3
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. How beautiful, I loved the post. Your blog is beautiful and I'm already following the blog
    Kisses


    http://www.jessicamourablog.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! odmienią każde wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamiast obrazów wolę jak są zdjęcia na ścianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, można powiesić obok siebie mniejsze i większe i stworzyć ciekawą kompozycję. Mnie się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazy z motywem kwiatów - cudo. Bardzo mi się takiego podobają. Ogólnie myślę, że obrazy powinny być w każdym domu, o wiele lepiej się wtedy żyje :)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czwarty -wersja minimalistyczna jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. Te akurat nie są w moim stylu, ale ogolnie lubię obrazy we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥