Translate

niedziela, 16 czerwca 2019

ETERN'L

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta chce mieć piękne włosy, ale najpierw należy zadbać o skuteczną pielęgnację.
Na rynku mamy mnóstwo szamponów, które nie zawsze się sprawdzają 
i zamiast regenerować nasze włosy jeszcze bardziej je niszczą.
ETERN'L posiada w swoim asortymencie produkty nie tylko do pielęgnacji włosów,
lecz również twarzy. Ja miałam okazję przetestować szampon oraz serum.
Jak zapewnia producent szampon oraz serum:
- przyspiesza tempo wzrostu włosów
- zwiększa ich gęstość
- powstrzymuje ich wypadanie 
Produkty zostały poddane analizie i wynik ich pokazuje, że:
* wzrost włosów jest szybszy o 75%
* zwiększenie gęstości włosów o 58%
* wzmocnienie struktury włosa o 72%
Ważną informację jest fakt, że produkty nie są testowane na zwierzętach.
Zastanawiacie się jaką mam opinię na temat tych produktów?
Szamponem jestem bardzo zadowolona. 
Szybko i przyjemnie rozprowadza się na włosach i nie ma problemu z jego spłukaniem.
Dodatkowo opakowanie buteleczki oryginalnie się prezentuje. Jego zawartość wynosi: 250ml.
Przyznam szczerze, że serum do włosów raczej rzadko używam, 
lecz ten produkt mnie do siebie przekonał. 
Serum należy stosować i nakładać zawsze na mokrą skórę głowę. 
Następnie należy produkt dobrze wmasować i nie spłukiwać.
Jego zawartość wynosi: 100ml.
Z tym sklepem pierwszy raz się spotkałam, jednakże chętnie zaopatrzę się w przyszłości 
w inne produkty tej firmy. Kiedy skończą się moje kosmetyki do twarzy 
na pewno zaopatrzę się u nich w krem na dzień.
Co sądzicie o tych produktach? Miałyście okazję coś testować?
Znałyście wcześniej ten sklep? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

16 komentarzy:

  1. Wyglądaja ciekawie,ale nie dla mnie - moje włosy są gęste i rosną szybko ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę te markę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :) Szampon z wielką chęcią bym wypróbowała :)

    pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tych produktów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale produkt zaintrygował mnie
    Może w Poznaniu jest jakaś sieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty raczej można tylko kupić na ich stronie internetowej.

      Usuń
    2. Dziękuję za info
      Popróbuję

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy, bardzo podobają mi się opakowania tych kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu przekonał mnie tym, że nie jest testowany na zwierzętach, a jak jest jeszcze skuteczny to już w ogóle :D
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że mozna kupic tylko internetowo. Ale może kiedyś bedą dostepne stacjonarnie.
    Ladnie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wzrost włosów to zdecydowanie coś dla mnie bo moje niestety rosną bardzo powoli :(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy, ale świetnie, że nie testują kosmetyków na zwierzakach!
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥