Translate

sobota, 15 czerwca 2019

Roughradical

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Chyba każda kobieta lubi zaopatrzyć się w nowe ciuchy, które będą wygodne,
a przy tym solidnie wykonane. Lato kalendarzowe rozpocznie się już za dwa dni,
więc warto zaopatrzyć swoją szafę w letnie ubrania.
Sklep Roughradical posiada naprawdę szeroki asortyment.
Znajdziemy tam między innymi: legginsy, bluzy i spodnie dresowe,
t-shirty, topy, kurtki. 
Sklep posiada również produkty przeznaczone dla mężczyzn,
dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.
Przeglądając ich stronę znalazłam bardzo wiele ubrań, które skradły moją uwagę.
Przy wyborze miałam naprawdę ciężki orzech do zgryzienia,
lecz zdecydowałam się na takie rzeczy, które w tym sezonie będą bardzo praktyczne.
Na samym początku zwróciłam uwagę na legginsy termoaktywne z wysokim stanem 
w kolorze burgundowym. Legginsy są naprawdę wygodne i można stworzyć 
z nimi ciekawe stylizacje. Prezentowany model wykonany został z najnowocześniejszych materiałów termoaktywnych. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony zastosowano w produkcji 
poliester Clariant w całości wzbogacony jonami srebra Sanitized.
Zastanawiacie się czy takie legginsy mają jakieś zalety?
Mogę Was zapewnić, że jak najbardziej TAK!
Legginsy posiadają ochronę antybakteryjną, dzięki zastosowaniu jonów srebra.
Oprócz tego szybko odprowadzają pot i posiadają wysoką elastyczność.
Muszę przyznać, że bardzo polubiłam w nich chodzić.
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.
Jeżeli śledzicie prognozę pogody to doskonale wiecie, że upały ponownie mają powrócić.
Warto zakupić stanik sportowy, który doda nam trochę ochłody w totalnym zaduchu.
Do wyboru jest wiele kolorów, lecz ja zdecydowałam się na niebieski.
Jako ciekawostkę dodam, że na plecach znajduje się odblaskowe logo w technice Flex.
Materiał produktu: 92% poliester, 8% elastan, płaskie bezuciskowe szwy Autolap.
Do wyboru jest rozmiar: S,M,L.
Trzecim produktem jest zielona bokserka. Jej dużym plusem jest to, że przepuszcza powietrze 
do naszego ciała, dzięki jonom srebra. Bokserki przyznam szczerze są moim ulubionym ubraniem 
w gorące dni, ale również świetne się sprawdzają przy tworzeniu letnich stylizacji.
Czwartym produktem jest koszulka z krótkim rękawem w moim ulubionym różowym kolorze.
W tej koszulce zwyczajnie jestem zakochana i mogłabym w niej chodzić całymi dniami.
Wykonana została bardzo solidnie, więc mam nadzieję, że posłuży mi przez długie lata.
Materiał koszulki składa się z: 
92% poliestru, 8% elastanu i posiada płaskie bezuciskowe szwy Autolap.
Czy znałyście wcześniej sklep roughradical? Robiliście tam zakupy?
Podobają się wam moje rzeczy? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

19 komentarzy:

  1. Te staniki podobno rewelacyjnie sprawdzają podczas biegania.
    Zbieram się od jakiegoś czasu z zakupem
    Dziękuję za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie upały, zdecydowanie wolę wybrać typowo sportowe stylizacje
    Podoba mi się stanik, muszę przyznać
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również pierwszy raz słyszę o tym sklepie,ale ladne rzeczy tam mają - muszę tam zajrzeć ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku lat biegam i mam na prawdę sporo odzieży sportowej :) Super zakupy, bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie. Ostatnio ze sportem u mnie troche gorzej przez brak czasu ale zamierzam to naprawic bo niestety zaczynam widzeć tego efekty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sportową odzież! Z chęcią przejrzę pozostałą ofertę sklepu! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Jako sportowiec w swojej szafie mam ogrom ubrań sportowych. To takie moje małe uzależnienie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O sklepie słyszę pierwszy raz od Ciebie, na pewno zajrzę, gdy będę poszukiwała nowych sportowych ubrań :)

    Pozdrawiam,
    Amelia
    https://gangstylegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Nawet nie wiedziałam, że istnieją ubrania o takich właściwościach :o Naprawdę przydatna rzecz w takie upały jakie mamy.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale muszę przyznać, że leginsy od razu wpadły mi w oko ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widze ten sklep, ale mają kolorowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba powinnam tam zajrzeć :)

    https://kronikihipokryzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym sklepie, ubrania nie w moim stylu, ale pewnie wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry jakościowo materiał to podstawa, chętnie sama sprawdzę te legginsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Legginsy i staniki wyglądają rewelacyjnie :) Z chęcią bym je przygarnęła :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥