Translate

sobota, 1 czerwca 2019

Otuleni Zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta lubi być Otulona Zapachem.
Dzięki perfumom w powietrzu unosi się zjawiskowy zapach,
 który dostrzegają też inni ludzie znajdujący się w naszym pobliżu.
Firmę Otuleni Zapachem powinniście już kojarzyć chociażby z poprzednich wpisów.
Każda nowa przesyłka wzbudza we mnie zainteresowanie nowym zapachem 
i zawsze jestem z nich zadowolona. Tym razem otrzymałam zapachy inspirowane:
oraz BOSS BOTTLED Hugo Boss dla mężczyzn.
***
Pierwszy zapach jest kwiatowo – orientalny o świeżym charakterze, 
który doda zmysłowości i odwagi każdej kobiecie.
Główne akordy: cytrusowy, paczulowy, białe kwiaty, słodki, różany, balsamiczny.
Nuty głowy: bergamotka, mandarynka, pomarańcza, kwiat pomarańczy.
Nuty serca: ylang – ylang, jaśmin, róża turecka, mimoza.
Nuty bazy: białe piżmo, fasolka tonka, wetyweria, paczula, opoponaks, wanilia.
MOJA OPINIA: Perfumy są bardzo delikatne i po pierwszym psiknięciu 
ten zapach zmysłowo przeniósł mnie w zagraniczne kraje. Mogłabym go wąchać cały dzień.
Zapach utrzymuje się przez całą dobę - nie tylko na ciele, lecz tak samo na ubraniach.  
Cena w innych sklepach za taki flakonik wynoszą 359,00 zł.
Pomimo tego, że zapachy są inspirowane to warto skusić się na zakup tych perfum.
Szkoda, że nie możecie teraz ich powąchać, ale musicie uwierzyć na słowo, że są  zjawiskowe.
Perfumy możecie znaleźć TUTAJ!
Drugi zapach jest zielono – kwiatowyświeży i elegancki. 
Producent opisuje, że zapach jest przeznaczony dla kobiet współczesnych i wyjątkowo odważnych. Zapach daje nam możliwość poczucia się niesamowicie seksownie oraz luksusowo. 
Lekkość tego zapachu sprawia, że komponuje się idealnie z każdą okazja i porą roku.
Główne Akordy: kwiatowy, drzewny, zielony, świeży korzenny, pudrowy
Nuty Głowy: magnolia, ananas, brzoskwinia, bergamotka, frezja 
Nuty Serca: fiołek, jaśmin, irys, róża, konwalia, hiacynt
Nuty Bazy: jaśmin, piżmo, cedr, mech dębowy, drzewo sandałowe
MOJA OPINIA: Perfumy są naprawdę lekkie i tak samo jak pierwsze delikatne.
Zapach jest trwały i niesamowicie aksamitny. 
Tak jak przy pierwszym mogłabym go wąchać przez cały dzień.
Na pewno spodobają się każdej kobiecie, która tylko skusi się na ich zakup.
Perfumy możecie znaleźć TUTAJ!
Trzecie perfumy są inspirowane zapachem dla mężczyzn. 
Perfumy podaruję w prezencie mojemu tacie.
Na końcu będziecie mogli przeczytać opinię kolegi.
Zapach tych perfum jest przyprawowo – drzewny, świeży. 
Pociągający, męski zapach dodaje ogromną ilość energii. 
Do stosowania na każdą zwykłą czy też wyjątkową okazję.
Główne akordy: drzewny, waniliowy, owocowy, ciepły korzenny, cynamonowy
Nuty Głowy: geranium, jabłko, cytryna, bergamotka, śliwka, mech dębowy
Nuty Serca: cynamon, goździk, mahoń
Nuty Bazy: cedr, wanilia, wetyweria, drzewo sandałowe, drzewo oliwne
OPINIA: Zapach jest nowoczesny. Wcześniej z takim się nie spotkałem.
Na pewno spodoba się każdemu mężczyźnie.
Perfumy możecie znaleźć TUTAJ!
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.

19 komentarzy:

  1. Szata graficzna niestety dalej do mnie nie przemawia, ale zapach z pewnością ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym sklepie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do zakupów, mam już wybrany zapach, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. mam swoje ulubione zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zapachy :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm mam obsesje na pkt perfum!:)
    sama mam z 10 roznych zapachow w szafie i ciagle mi malo:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię wszystko co po prostu z zewnątrz ładnie wygląda, i chodź flakonik nie przykuwa mojej uwagi, tak przez opis zapachu, produkt wydaje się być bardzo ciekawy i kuszący! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum, ale ich zapachy chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię nuty zapachowe kwiatowo-owocowe. Może drugie perfumy by mi się spodobały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak długo utrzymują się na ciele?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie perfumy z tej firmy utrzymują się bardzo długo na ciele. Jak popsikam się nimi wcześnie rano to zapach wytrzymuje do samego popołudnia albo nawet i dłużej, więc polecam 😃❤️

      Usuń
  12. Ciekawa jestem tych zapachów, dobrze, że mają fajną trwałość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥