Translate

sobota, 1 czerwca 2019

Volcano Design

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Zastanawiasz się nad tym jak udekorować pokój?
Dobrym pomysłem są obrazy, które uzupełnią całość wnętrza 
i nadadzą każdemu pomieszczeniu wyjątkowy charakter.
Sklep internetowy Volcanodesign posiada obrazy o różnej tematyce.
Znajdziemy tam między innymi motywy: zwierząt, podróży, natury,
miast, kwiatów i wiele innych.
Obrazy są drukowane na materiale przypominającym płótno nazywanym- canvas.
Przeglądając asortyment sklepu najbardziej spodobał mi się obraz natury.
Przedstawiona została na nim rzeka, góry, las. W rzeczywistości obraz wygląda bardzo realnie.
Możecie znaleźć go TUTAJ!
Przy drugim obrazie zdecydowałam się na kwiaty, a dokładnie róże.
Obraz fajnie się komponuje z kolorem mojej ściany. Ten obraz możecie znaleźć TUTAJ!
Muszę przyznać, że bardzo rzadko stawiam na obrazy przy dekoracji pokoju, 
lecz chyba powoli się do nich przekonuję.
Obydwa obrazy zostały zamówione w rozmiarze 80x80 cm. 
Chętnie zamówiłabym większy, jednakże lampa wisząca na ścianie to uniemożliwiała.
Na zamówienie troszkę długo czekałam ze względów technicznych, 
ale normalnie na przesyłkę czeka się 5 dni. Obrazy sprzedawane są w rozsądnych cenach.
Myślę, że to fajny pomysł na prezent dla osób, które wprowadzają się do nowego domu.
Będzie to z całą pewnością pamiątka na długie lata, bo obrazy są świetnie wykonane!
Czy kiedykolwiek spotkaliście się z tym sklepem? 
Podobają Wam się przedstawione niżej obrazy?
Koniecznie dajcie znać!

19 komentarzy:

  1. Super dla osób, które szukają gktowych obrazów. Ja wolałabym wykonać swoje własne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ten obraz z różami :) Mam podobny, tylko malowany i z jedną różyczką

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przejrzeć asortyment,tego sklepu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazy od zarania dziejów powstawały i były cenionym elementem wystroju. Po wielu latach wieszania reprodukcji na ścianach, zrezygnowałam z nich. Jednak adres sklepu, który oferuje różnorodność tematyczną(mam nadzieję, że i cenową)"dzieł sztuki" może być pomocny przy urządzaniu nowo zakupionego własnego m. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam bo mój pokój wymaga odświeżenia :) Obecne obrazy są za stare :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ja jestem wielką fanką fototapet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie obrazy dodają charakteru wnętrzu! :) Zwłaszcza krajobrazy bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie dużo fajniejsza jest opcja obrazka z różami. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne obrazy. Podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z tym sklepem. Obrazy wyglądają bardzo fajnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda, świetna opcja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie obarzy dodają wnetrzu to coś - nigdy nie słyszałam o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podoba się ten z różami <3

    przesyłam gorące pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obrazy i spory wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego sklepu, ale obrazy są rzeczywiście piękne :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful paintings! love them !

    Jadieegosh   Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne obrazy.
    Wybieram ten z krajobrazem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne obrazy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥