Translate

piątek, 7 czerwca 2019

Kwestia Gustu

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Moim zdaniem włosy są najcięższym elementem pielęgnacji zwłaszcza, kiedy są bardzo długie.
Nieraz nie układają się tak jak chcemy i często niszczą się przy farbowaniu.
Na szczęście jest firma Kwestia Gustu, która pomoże znaleźć nam produkt idealny do naszych potrzeb. Znajdziemy tam najwyższej jakości produkty do pielęgnacji ciała, włosów oraz brody.
Ja zdecydowałam się zamówić szampon oraz maskę, które pomogą w regeneracji moich włosów.
Czy kiedykolwiek spotkałyście się z szamponem Revital Regain Shampoo?
Jeśli nie to chętnie go zaprezentuję. 
Revital Regain szampon jest to kosmetyk zalecany do codziennej pielęgnacji dla włosów 
po zabiegu trwałej ondulacji, farbowaniu lub pasemkach. 
Kosmetyk nie wypłukuje koloru, nadaje gładkość, miękkość, blask i odżywienie. 
Włosy po koloryzacji przez długi czas pozostają piękne i intensywne. 
Ułatwia rozczesywanie włosów, wygładza ich strukturę oraz intensywnie je pielęgnuje.
Chcecie wiedzieć czym kierowałam się przy wyborze produktu?
Głównie kierowałam się odbudową moich włosów, które przeszły już naprawdę wiele.
Począwszy od jasnego blondu, rudego, średniego brązu oraz koloru czarnego, 
który tak naprawdę jest ciemnym brązem.
Moja opinia: Szampon jest wart polecenia. 
Podczas mycia włosów miałam ten problem, że kolor zawsze mi się trochę zmywał z głowy. 
Przy tym produkcie tego nie zauważyłam co uważam za naprawdę ogromny plus.
Faktycznie po użyciu tego szamponu włosy znacznie łatwiej się rozczesują 
jednak zawsze muszę użyć pewnej odżywki w sprayu do której moje włosy są przyzwyczajone.
Szamponem jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, więc serdecznie go polecam.
~~~~~~~
Kolejnym produktem, który otrzymałam jest maska do włosów 
Revital Regain Mask o zawartości 200ml.
Tak samo jak szampon - maska przeznaczona jest do włosów po zabiegach koloryzacji, 
trwałej ondulacji lub pasemek. Maska odżywia włosy po zabiegach chemicznych. 
Moja opinia: Efekty, które zauważyłam po pierwszym stosowaniu tej maski były takie, 
że moje włosy stały się zdecydowanie gładkie i miękkie. 
Kolor włosów nabrał bardzo fajnego blasku i włosy zdecydowanie łatwiej mogłam rozczesać.
Obydwa przedstawione produkty mają przyjemny zapach dla nosa.
Chętnie będę sięgała po tą maskę. Chyba stała się moim ulubieńcem.
Ważną informacją jest, że przy włosach średnio zniszczonych powinno
stosować się ten produkt raz lub dwa razy w tygodniu.
NIESPODZIANKA! Dla osób zainteresowanych, firma przygotowała rabat w wysokości -10%
na kosmetyki marki GLYNT. Wystarczy przy zakupie wpisać kod: PrettyGirls.
Rabat obowiązuje przez 2-tygodnie od dnia dzisiejszego!
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej
Czy używałyście tych produktów? Jakie są wasze opinie?
Koniecznie dajcie znać!

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o tej marce. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tą markę, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już sprawdzone produkty do moich niesfornych włosów, ale warto znać inne alternatywy. O tej marce nie słyszałam wcześniej.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pierwszy raz słyszę o tej marce ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda włosy są bardzo ciężkie w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce ale może warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, obydwa produkty zapowiadają się bardzo obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy tego produktu, ale jak faktycznie działa to chyba muszę spróbować na moich farbowanych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też tematyka szamponów w ostatnim wpisie :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki ale warto może spróbować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie słyszalam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. janie używalam, ale i też nie słyszałam nigdy o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię przekombinowanych szamponów. Najlepsza pielęgnacja to najkrótszy i najbardziej naturalny skład. Myje włosy tylko takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥