Translate

czwartek, 18 października 2018

YOUPIBAG

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Dziewiątego października odebrałam miłą wiadomość.
Właśnie tego dnia nawiązałam współpracę z firmą youpibag!
Strona zajmuje się tworzeniem spersonalizowanych produktów z własnymi zdjęciami, 
które mogą być stworzone w oryginalny sposób i  posłużyć jako świetny prezent!
Możemy zaprojektować takie rzeczy jak: 
Torebki, Koszulki, Kubki, Puzzle, Zegary Aluminiowe, Blaszane Obrazy,
Pokrowce na: telefon, tablet oraz laptop.
Muszę przyznać, że wśród tak wspaniałego asortymentu jakim dysponuje youpibag 
znajdziesz coś dla siebie w bardzo przystępnej cenie!
Zastanawiacie się co zaprojektowałam?
Moim wyborem był Zegar Aluminiowy.
Jego tworzenie było dla mnie wielką radością, ponieważ strona jest prosta w obsłudze.
Jako tło zegara wybrałam logo naszego bloga. Po załadowaniu, obrazek od razu pojawił się
 w wyznaczonym miejscu, a wtedy ustawiłam jego długość oraz szerokość, która mi odpowiadała. 
W tym momencie etap tworzenia dobiegł końca.
Jak oceniam zamówienie?
Do zamówienia nie mam żadnych uwag i jestem bardzo zadowolona.
Przesyłka przyszła do mnie w ciągu ośmiu dni. Była dobrze zapakowana oraz zabezpieczona.
Jeżeli zdecydujecie się na zakupy to mogę powiedzieć, że firma przygotowała dla Was 
specjalny RABAT w wysokości 10%.
Nazwa kodu rabatowego to: Pretty
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów można kontaktować się
poprzez podany na stronie numer telefonu oraz e-mail.
Życzymy przyjemnego projektowania!

93 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten zegar, super to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze tam zajrzeć bo zegar mi się baaardzo spodobał ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) uwielbiam personalizowane prezenty, bo według mnie są wyjątkowe i przywołują wspomnienia :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa ;) Teraz takich stron, które oferują personalizację mamy całe mnóstwo ;) O tej wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Fajnie mieć taką jakby "przypominajkę" o blogu codziennie na ścianie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie znałam tej firmy, a właśnie zbliżają się urodziny najbliższych więc jak najbardziej jest to jakaś myśl na oryginalny prezent :). Dzięki za namiary :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Prezentuje się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zegarek :) Ja za niedługo będę miała podobny, czekam na przesyłkę od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo, świetną rzecz zaprojektowałaś :D
    już lubię tę stronę hihi
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na prezent, super ci to wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny pomysł na prezent! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyszło! :) Uwielbiam takie prezenty spersonalizowane, więc zajrzę na tę stronę, dzięki :* Pozwól, że zostanę z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nawiązania współpracy! Takie stronki to fajna sprawa, zegar naprawdę świetnie im wyszedł :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Zarówno dla siebie jak i na prezent :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł, ale chyba wolałbym pokrowiec na laptopa albo telefon. :) Przejrzę stronę i zobaczę, co ciekawego uda mi się stworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega! :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, też chciałabym zegarek ze swoją nazwą bloga super pomysł! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zegar :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra pomysł na prezent! Pewnie wykorzystam tą stronkę przed świętami :)

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna sprawa! Mega zegarek! Może ja coś stworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Personalizowane prezenty są super !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się takie spersonalizowane rzeczy!
    Miłego dnia! https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. już sobie wszytko zapisałam jak będę miała jakaś okazję to skorzystam. ostatnio miałam urodziny brata to dostał ode mnie dobry alkohol z poczty kwiatowej a tak coś bym jeszcze z tego dobrała

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Przyznam, że asortyment mają ciekawy i szeroki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda bardzo fajnie ! Super pomysł 👌

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy by się ucieszył z takiego prezentu ;) wygląda świetnie ;*
    Pozdrawiam ;*
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zegar z okładką własnej książki *.* Ty to masz genialne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł , zegar wygląda świetnie ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Youpibag ma świetny asortyment! Fajny ten zegar :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Puzzle to chętnie bym sobie zrobiła :) Zegar wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten zegar, współpraca się fajnie zapowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ten zegarek :) Przeglądnę tę stronę, może też znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealne opcje na świąteczny prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  34. To świetny pomysł na oryginalny prezent :) Lubię dawać takie prezenty bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna sprawa, uwielbiam spersonalizowane rzeczy. Mam ich już trochę w domu i właściwie czekam na podobną przesyłkę z poduszką :D Także na razie się wstrzymam, ale kiedyś kto wie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny ten zegar !:) Dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj!
    Jestem z rewizytą.
    Ciekawy pomysł na prezent:)
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Choć ja bym wybrała puzzle :P Uwielbiam układać puzzle i od dawna się zastanawiam nad zamówieniem jakiś spersonalizowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobry pomysł na prezent dla kogoś, kto wszystko już ma, a my nie wiemy co podarować...podobne prezenty dają uczniowie swoim wychowawcom:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł na prezent ale taki zegar zrobiłabym mojej córce do pokoju bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam o tej firmie już na jednym blogu :) Z chęcią coś sobie u nich zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy pomysł, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie wygląda ten zegar. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, bardzo fajny zegar :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładny zegar, aż marzy mi się taki swój. Kto wie może sprezentuje rodzicom podobny na święta.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny pomysł na niebanalny prezent:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Super, powiem, Ci ekstra to wyglada!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Puzzle brzmiały super, ale cóż - max 300 elementów to jednak za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  49. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Spersonalizowane rzeczy są świetnym pomysłem na prezent dla kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. to sa swietne rzeczy na prezenty. czesto tez korzystam, tylko, ze z innych 'producentow

    pozdrawiam,
    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. wow <3 genialny pomysł na prezencik :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł jako prezent. Coś innego, oryginalnego. Z przyjemnością zajrzę na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne są takie personalizowane rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie ma to, jak personalizowane rzeczy, są super na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ooo, ale super ten zegar. Chętnie zamówiłabym sobie taki spersonalizowany, gdybym tylko nie dorwała jakiś czas temu zegara marzeń w stylu vintage! :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajna sprawa, szczególnie jak ma się pomysły na ciekawy sposób promowania np. bloga czy książki. Konkursy wymagają "firmowych" nagród. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny, ale w swoim pokoju nie mam ani jednego zegarka :D

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny jest :D Ja nie mam takiegio zegarka w pokoju, ale raczej by mi się nie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super! Bardzo fajna inicjatywa, sama chciałabym mieć coś takiego, jakiś spersonalizowany, domowy gadżet :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  61. Spokojnych, prawdziwie rodzinnych, magicznych Świąt Bożego Narodzenia,
    pełnych uśmiechu, ciepła i wdzięczności, za to co mamy i czego doświadczamy.
    Wiary w to, co przed nami, co czeka na nas,
    odwagi, by wyrażać siebie każdego dnia, w każdej minucie.
    Niech będzie to czas, który nas rozpromieni,
    napełni optymizmem i pozwoli odetchnąć od zgiełku codzienności,
    dzieląc swe serca, dzieląc swe chwile między bliskich i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajne zamówienie. I bardzo dobry pomysł na prezent orginalny szkoda że wcześniej nie wiedziałam tego wpisu. Życzę Ci wesołych świąt i sukcesów w blogowaniu.

    https://spam2506.blogspot.com/2018/12/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowny zegar. Sama muszę pomyśleć o takim.

    OdpowiedzUsuń
  65. Taki zegar to świetny prezent na każą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  66. super nigdy o nich nie słyszałam- już zerkam co maja w ofercie :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nice post dear <3
    Happy New Year :)
    I followed you, hope that you will follow me..
    https://amyviewoflife.blogspot.com/2019/01/happy-new-year-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Hi!
    Great post dear. <3
    Maybe follow for follow?
    https://belyfashionadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow this clock with your blog logo looks great!
    xo
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajna sprawa, można też zamówić zegar ze zdjęciem, które jest dla nas szczególnie sentymentalne. Fajnie jest mieć takie coś.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. W sumie fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie spersonalizowane gadżety to bardzo ciekawe rzeczy. W sumie sama chętnie sprawiłabym sobie kiedyś np. zegar ze zdjęciem mojego kota. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥