Translate

czwartek, 30 maja 2019

Victoria Cymes - samo zdrowie

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każdy z nas wie, że owoce to samo zdrowie, ale coraz trudniej można znaleźć naturalne soki,
które najczęściej przechodzą intensywną obróbkę termiczną oraz modyfikacje chemiczną
- nienaturalną zmianę składu chemicznego. 
Tracąc przy okazji naturalnie zawarte w nich składniki min. witaminy i minerały. 
Na szczęście Victoria Cymes oferuje soki świeżo wyciśnięte, naturalnie mętne, niepasteryzowane.
Jednym słowem prawdziwy smak natury! 
Od firmy otrzymałam na spróbowanie soki o takich smakach:
sok z jabłek, sok jabłko-mango-marchew, sok jabłko-seler naciowy-ogórek-nać pietruszki,
sok jabłko-ananas-truskawka-limonka oraz naturalny sok z buraków.
Najbardziej smakował mi pierwszy sok z samych jabłek, a na drugim miejscu stawiam 
ostatni z wymienionych soków czyli jałbko-ananas-truskawka-limonka.
Jabłko-mango-marchew jest całkiem okej, lecz pod względem smakowym poprzednie dwa są zdecydowanie lepsze. Naturalny sok z buraków i sok jabłko-seler naciowy-ogórek-nać pietruszki zdecydowanie nie jest dla mnie. Mój organizm jednym słowem nie trawi takich soków, więc podarowałam je w prezencie jednej osobie, której te smaki akurat smakowały.
Spośród tych smaków zdecydowanie polecam sok z jabłek, sok jabłko-mango-marchew 
oraz sok jabłko-ananas-truskawka-limonka. 
Nie wiem czy wiecie, ale samą firmę poleca Weronika Książkiewicz!
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.
Czy kiedykolwiek próbowałyście tych soków? Jaka jest wasza opinia na ich temat?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, ciężko znaleźć prawdziwe soki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piłam, ale bardzo takie soki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich smaków to jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piłam jeszcze tych soków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak znalezienie jakiś dobrych naturalnych soków jest trudne
    Prezentowanych przez Ciebie nie piłam, ale chyba warto spróbować
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety, świeże soki, jak i prawdziwe owoce i warzywa są teraz praktycznie niedostępne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam nigdy tych soków, a z chęcią bym spróbowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za sokami
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy ich nie próbowałam ale chętnie je skosztuję w przyszłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tych napojach, ale jak będę miała okazję to przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kupować tego typu soczki.b

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niestety takie naturalne soki do siebie zraziły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz mam manie sprawdzania składu przed zakupem takiego soku. Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Samo zdrówko <3 uwielbiam soki <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie piłam nigdy soków tej firmy, ale najchętniej sięgnęłabym właśnie po te smaki, które sama najwyżej oceniasz, czyli jabłka, jabłko-mango-marchew i jabłko-ananas-truskawka-limonka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥