Translate

poniedziałek, 15 czerwca 2020

PARTY PACZKA

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Chyba każdy z nas pamięta czasy, kiedy jako dzieciaki siadaliśmy z rodzicami
przed stołem i graliśmy wspólnie w różne gry planszowe. 
Zawsze była ta nutka niepewności kto jako pierwszy stanie na mecie i będzie wygranym.
Wiadomo, że czasami otrzymywało się specjalne fory do zwycięstwa, 
jednakże mimo wszystko takie spędzanie czasu przynosiło każdemu mnóstwo radości.
Nie ukrywam, że do gier planszowych mam duży sentyment 
i czasami lubię wyciągnąć z szafy jakieś planszówki.
Nieraz z kumpelą grałyśmy w Sylwestra chociażby w Eurobizness.
Osoby, które kiedykolwiek grały w tą grę planszową doskonale wiedzą, 
że rozgrywka może ciągnąć się nawet wieloma godzinami.
Czasami organizując jakiekolwiek przyjęcie w domu, gdzie będzie pełno naszych znajomych
nie wiemy co zrobić, aby wszyscy dobrze się bawili na naszej imprezie.
Ja zawsze urządzając przyjęcia urodzinowe stawiałam na takie gry, 
które integrują całą grupę. Ani razu nie zdarzyła mi się taka sytuacja, żeby ktoś nie chciał grać,
a na koniec przyjęcia zawsze otrzymywałam od zaproszonych gości wiadomości, 
że świetnie się bawili. A przecież chyba o to chodzi? Nieprawdaż?
Dzisiaj chcę Wam przedstawić stronę PARTY PACZKA
która posiada wszystkie artykuły niezbędne do zorganizowania jakiejkolwiek imprezy w domu.
W ich asortymencie znajdziecie między innymi: różnorodne balony, kurtyny, hele do balonów,
świeczki urodzinowe na tort, kubeczki, talerzyki, sztućce, serpentyny i wiele innych produktów.
Wracając do tematu gier planszowych czy słyszeliście może o zestawach gier Party Time?
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad ich zakupem, a teraz nadarzyła się okazja,
że mogę takie gry przetestować i dokładnie Wam wyjaśnić o co tak naprawdę w nich chodzi.
Na początku opiszę pierwszą grę pod tytułem "Party Time. Znasz mnie?"
To doskonała gra, aby nasi przyjaciele mogli poznać lepiej naszą osobę i na odwrót.
Może to my dowiemy się czegoś ciekawego o nich?
Do gry zostały dołączone tabliczki, mazaki ścieralne - dzięki którym możemy pisać 
swobodnie na tabliczkach, dwa żetony, a także tabela punktacji. 
Zabawa polega na tym, że osoba wybiera z karty jedno pytanie 
na które uczestnicy muszą odpowiedzieć w naszym imieniu. 
Dzięki decydowaczowi (kółeczku) wybieramy według nas jedną z najlepszych odpowiedzi.
Potem uczestnicy zastanawiają się jaką najlepszą odpowiedź obstawiła osoba zadająca pytanie 
i żetonem obstawiają tabliczkę z jakąś odpowiedzią. 
Osoby, które obstawiły żetonem dobrą odpowiedź zdobywają punkty.
W kartach mamy aż 400 pytań, więc mamy pewność, że nie będą się powtarzać.
Poniżej na zdjęciach znajdziecie przykładowe pytania do tej gry. 
Party Time. Znasz mnie? może odkryć wiele ciekawych tajemnic i mogą w nią grać osoby od 15-lat.
Drugą wersją Party Time jest Wielki Zakład.
Do gry została dołączona okrągła planszówka, która posiada dwie strony.
Jedna strona posiada mniej pól przez co rozgrywka będzie krótsza,
natomiast druga strona planszówki posiada więcej pól i tutaj gra może potrwać trochę dłużej.
Gra przeznaczona jest od 11-lat i oczywiście zakładamy się z drugą osobą
tylko o to czy wykona zadanie z wybranej karty czy też nie.
Z drużyną przeciwną zakładamy się o określoną ilość pól, że przeciwna drużyna nie odgadnie hasła.
Jeśli odgadnie to przesuwa się do przodu o taką ilość pól jaką podaliśmy na początku.
Każdy uczestnik otrzymuje pionek i żeton w tym samym kolorze.
Czasami trzeba będzie ulepić coś z dołączonej do gry plasteliny,
 a to na pewno nie będzie łatwe zadanie, ponieważ nie każdy posiada talent plastyczny.
Ja dokupię sobie własną plastelinę o różnorodnych kolorach,
gdyż czuję, że przy takiej grze to jedna z pewnością nie wystarczy.
Druga kategoria kart podobna jest do kalambur, ponieważ za pomocą ruchu,
należy przedstawić podane hasło.W trzeciej kategorii kart są zadania słowne i tutaj możemy posługiwać się tylko i wyłącznie rzeczownikami albo zagadkami tak, aby nie podać na tacy uczestnikom hasła,
które muszą odgadnąć. Każdy uczestnik na wypowiedzenie prawidłowego hasła
ma tylko określony czas, który wskazuje dołączona do gry klepsydra.
Myślę, że ta gra na pewno będzie wywoływała bardzo wiele emocji.
Jestem ciekawa czy wy lubicie grać w gry planszowe?
Co sądzicie o zestawie Party Time? Która gra najbardziej Was zaciekawiła?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

48 komentarzy:

  1. uwielbiam gry planszowe , ta również wydaje się fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, można ciekawie spędzić czas z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja 'Znasz mnie' mi się bardziej podoba. Uwielbiam gry planszowe! Zawsze gram w nie z chłopakiem i teściami :p

    OdpowiedzUsuń
  4. dla lubiących takie gry - super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie imprezy "w amerykańskim klimacie" z balonikami, kubeczkami itp nie są w moim stylu, ale pomysły na gry całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega są te gry :) Bardzo mi się podobają :) Szkoda tylko, że gdybym zaproponowała moim znajomym grę w nią to chyba by się poprzewracali ze śmiechu :D A szkoda - ja bym tam chętnie w to zagrała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda, tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej zaciekawiła mnie ta druga gra, fajnie jest czasem pograć w grę planszową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie gry ciekawe, acz dawno nie grałam w planszówki "bez prądu". Spokojnego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiałam gry planszowe. Kiedyś były inne więc może warto wypróbować coś nowego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś myslalam nad tym czy nie kupic tej gry

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mega paczka ! Idealna na wieczory ze znajomymi :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pretekst by wspólnie spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie planszowki i chetnie siegnelabym i po te :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam planszówki, a te zdecydowanie do mnie przemawiają. Zapisuję sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł z taką grą na wieczór z przyjaciółmi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie gierki. Często na posiadówkach z moim bratem i jego narzeczoną gramy z mężem w takie zabawne towarzyskie gry. O tej jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię grać w planszówki, teraz często gramy ze starszym wnuczkiem. Wnuczek też sam malował różne tematyczne plansze do gry. Obydwie gry przedstawione przez Ciebie są dosyć ciekawe. Wybrałabym drugą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do tej pory uwielbiam wszelkiego rodzaju gry planszowe
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są takie gdy, zarówno spędzane w gronie rodzinnym jak i z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam te czasy. Jeszcze niedawno zdarzało nam się rodzinnie grać w jakieś planszówki, teraz sięgamy po karty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo... lubię takie zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię gry planszowe :D
    Super pomysł na imprezową rozrywkę :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś dla mnie. Uwielbiam wszelkie gry.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna gra. Pogram sobie w nią z mężem :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie tyle co na imprezy ale nawet na urlopy bym sobie taką kupiła ;) lubie gry planszowe bo to integruje ludzi, a przy tym dobra zabawa ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię grać w gry planszowe.w te chętnie zagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszelkiego rodzaju planszówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Grałam! świetna rozrywka na wieczór z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajne gadżety. Teraz imprezka będzie urozmaicona. :D

    Lubię grać w gry planszowe, choć muszę przyznać, że dawno tego nie robiłam.

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekstra My często też lubimy grać gry ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam gry planszowe,zwłaszcza na imprezach! ;) z chęcią zagrałabym w obie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie planszówki sprawdzają się na imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię planszówki a te, o których piszesz są idealne - zgodnie z przeznaczeniem - na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. idealna na spotkanie ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna i ciekawa forma spędzania wolnego czasu 👍

    OdpowiedzUsuń
  37. ja gram z moimi dziećmi w planszówki i bardzo to lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno nie grałam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥