Translate

czwartek, 25 czerwca 2020

MANY MORNINGS

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
U mnie pogoda na zewnątrz ani trochę nie przypomina lata.
Od dwóch tygodni ciągle pada i wieje, aż człowieka łapie przez to jakaś chandra.
Najgorsze w tym jest to, że prognoza na najbliższe dni nic, a nic się nie zmienia,
także o upałach na ten moment mogę jedynie pomarzyć.
Jestem ciekawa czy u was jest podobnie? Jeżeli tak to może trochę poprawię Wam humor,
bo dzisiejszy wpis będzie bardzo kolorowy, a to za sprawą sklepu internetowego MANY MORNINGS.
Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę w której znajdowały się długie skarpetki o różnych wzorach.
Zaprezentowane niżej skarpetki będą dosyć nietypowe, ponieważ każda z nich posiada różną parę.
Przez pogodę przypominającą bardziej jesień niż lato dopada nas mały leniwiec.
 Ten mały stworek sprawia, że wolimy odłożyć pewne sprawy na później 
i zamiast tego obejrzeć jakiś film. Taki chillout od czasu do czasu każdemu jest potrzebny,
więc warto wtedy założyć sobie skarpetki z leniwcem .
Wtedy nikt nie będzie miał prawa nam przeszkadzać.
Osoby, które śledzą tą stronę od dłuższego czasu dobrze wiedzą,
że kocham psiaki. Kiedy zobaczyłam wzór skarpetek z motywem piesków
od razu się w nich zakochałam. Na jednej z nich został zaprezentowany Corgi. 
To mały rozrabiaka, który miał swoją animację kinową w zeszłym roku.
Film oglądałam razem z chrześnicą i muszę przyznać, 
że naprawdę było wiele zabawnych momentów.
Jeżeli tak samo jak ja lubicie skarpetki z motywem zwierząt to zapraszam TUTAJ!
Owoce zawsze kojarzą mi się z wakacjami oraz latem.
Uwielbiam arbuzy, pomarańcze, banany, a zwłaszcza truskawki, 
które w sezonie letnim zdecydowanie królują.
Skarpetki o wzorze owoców na pewno poprawią każdemu humor 
i dodatkowo mogą bardziej zmotywować nas do sięgania po witaminki
zamiast kolejnej paczki chipsów.
Wiśnie  przywołują w mojej głowie obraz rozkwitającej działki
dlatego ten wzór na skarpetkach bardzo mi się spodobał.
Na działce zawsze znajdowało się jakieś drzewo, które posiadało soczyste wiśnie 
i nieraz trzeba było szybko je zrywać, ponieważ nie tylko ludzie lubią się nimi delektować, 
ale ptaki tak samo. Wszystkie skarpetki z motywem jedzenia lub owoców znajdziecie TUTAJ!
Poniżej prezentuję jeszcze inne propozycje skarpetek długich, 
które znajdziecie w sklepie MANY MORNINGS.
Co sądzicie o takich długich kolorowych skarpetkach
Który wzór najbardziej Wam się spodobał?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

41 komentarzy:

  1. Bardzo fajne skarpety, lubię takie zakładać jak mi zimno kiedy jestem w domu i nikt mnie nie widzi :D Te skarpetki są w sam raz te letnie i jednocześnie zimne, deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne skarpety, uwielbiam takie żywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie skarpetki. Najbardziej mi sie spodobały te w wisienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, mój syn coś ostatnio mówił właśnie o takich skarpetach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, wesołe skarpety. Mój mąż bardzo lubi takie kolorowe i oryginalne skarpety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne n a prezent, bo osobiście od 4 lat nie noszę skarpet, nawet zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są! Bardzo mi się podobają! :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne skarpetki! Powiem Ci, że mam słabość do takich wesołych skarpetek. Mam dużo śmiesznych wzorów w szufladzie. Do pracy w nich nie chodzę, ale w domu je zawsze zakładam. Muszę zajrzeć na tę stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie widziałam tak genialnych wzorów! :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozkoszne skarpetki - wszystkie wzory super. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Gdańsku wczoraj był mega upał a dziś chyba ma być to samo ale podobno akurat na weekend ma się zepsuć pogoda :( skarpetki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czereśnie i psiaki wymiatają. Bardzo Ci dziękuję, bo podsunęłaś mi świetny pomysł na prezent :) Takie skarpetki będą świetnym dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne skarpetki. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie choć jestem w Anglii to jest iście Dubajska pogoda! 30 stopni i pełne słoneczko. Kupiła bym takie z leniwcem specjalnie dla mojego lubego haha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie wesołe skarpetki. Mam już kilka par :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie zakręcone skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś preferowałam proste nadruki skarpetek; od niedawna uwielbiam urozmaicać i tą część zbiorów :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne skarpetki! Uwielbiam takie o różnych ciekawych wzorkach. Na pewno skorzystam z oferty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, jedne z piękniejszych skarpetek, jakie widziałam. Fajnie, jeśli byłyby też krótsze :) nicoles travel journal

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne skarpetki. najbardziej spodobały mi się te z owocami.
    Masz rację, że takie kolorowe skarpetki poprawiają nastrój.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu świetne, aż oczy się do nich śmieją, nie można mieć chyba w nich złego humoru:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem wielką fanką takich kolorowych skarpet :)
    Świetne są te Twoje, mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fikuśne skarpetki. Świetnie, że są dłuższe, bo w sklepach dostępne są najczęściej krótkie.Mają też ciekawe wzornictwo. Muszę zajrzeć do tego sklepu.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super skarpetki. Uwielbiam takie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Skarpetki super chociaż chyba jeszcze nie jesteśmy przyzwyczajeni do dwóch różnych i dla wielu wydaje się to dziwne. U mnie pogoda jest iście letnia bo codziennie mam min 25 stopni, wiec się topię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. o stronie nie słyszałam a skarpetki oryginalne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Klik dobry:)
    Czerwiec - pod względem pogodowym - zaliczam do paskudnych w tym roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne skarpety! uwielbiam w takich chodzić po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne są te skarpetki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥