Translate

środa, 3 czerwca 2020

eclat

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jak większość kobiet bardzo lubię kolekcjonować perfumy na swojej półeczce,
a także poznawać nowe marki oraz perfumerie.
Zapachy mają do siebie to, że po jakimś okresie będą się psuć,
dlatego musimy pamiętać, aby regularnie ich używać.
Dotąd marka eclat nie była mi znana, jednakże ogromnie się cieszę,
że natrafiłam na ich perfumy, które nie tylko są subtelne, 
ale również ich zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele 
i zazwyczaj można go wyczuć z daleka.
Eclat w swoim asortymencie oferuje perfumy wysokiej jakości, 
które są inspirowane różnymi zapachami produkowanymi w Niemczech.
Jak poinformował mnie producent marka eclat istnieje na rynku już od 6-lat,
więc na pewno zdobyła własne doświadczenia związane z wytwarzaniem perfum
posiadających w składzie naturalne oleje zgodne ze standardami IFRA
międzynarodowego stowarzyszenia substancji zapachowych.
Do przetestowania otrzymałam małe próbki perfum damskich oraz męskich,
a także po jednym zapachu o zawartości 55ml dla kobiety oraz mężczyzny.
Na samym początku zaprezentuję Wam perfumy damskie
Calvin Klein Eternity Woman. Od razu powiem, że te perfumy podarowałam 
w prezencie mojej mamie, która uwielbia oryginalne zapachy tych perfum. 
Czy była zadowolona? Tego dowiecie się czytając ten wpis.
Moim zdaniem te perfumy naprawdę ładnie pachną, 
aczkolwiek od razu po psiknięciu (przynajmniej dla mnie) zapach był troszkę za mocny,
jednakże po pięciu minutach to się jakoś uregulowało na ciele 
i zapach stał się zdecydowanie lepszy. 
Nie wiem jakie czynniki miały na to wpływ, lecz mnie to zaintrygowało.
Moja mama miała podobne odczucia do tego zapachu 
i mimo wszystko z tego produktu jest naprawdę zadowolona.
Calvin Klein Eternity Woman to zapach typowo kwiatowo - orzeźwiający.
Jeżeli jesteście nim zainteresowane to zapraszam TUTAJ!
Perfumy męskie zostały zainspirowane zapachem
Christian Dior Fahrenheit. Nie będę ukrywała, że na temat perfum dla mężczyzn 
troszkę trudno jest mi się wypowiadać, ponieważ każdy ma zdecydowanie inny gust, 
a my kobiety najczęściej idziemy w nuty zapachowe, które w swoim składniku zawierają kwiaty.
Dla mnie ten zapach tak jak opisuje go producent jest delikatny i trochę tajemniczy.
Na pewno będzie idealny dla Panów do codziennego użytku i sprawdzą się przy każdym wyjściu.
Zapach z całą pewnością zawróci w głowie niejednej dziewczynie.
Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany tymi perfumami męskimi to zapraszam TUTAJ!
Przed zakupem perfum o większej zawartości można najpierw zdecydować się na zakup próbek,
które w swoim opakowaniu posiadają 15 najbardziej popularnych zapachów.
Myślę, że to świetna opcja i zdecydowanie warto z niej skorzystać.
Próbki perfum damskich oraz męskich znajdziecie TUTAJ i TUTAJ!
Marka specjalnie dla Was przygotowała kod rabatowy o wartości -30%
na wszystkie perfumy.Wystarczy przy zakupie wpisać kod: PrettyGirls,
aby rabat został naliczony. Kod rabatowy obowiązuje do końca lipca!
Jestem ciekawa czy znaliście wcześniej markę eclat
Może o niej słyszeliście lub posiadaliście od nich jakieś zapachy?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

40 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię jak potrafisz świetnie opisać zapach perfum. Ja tak nie potrafię ;) Czasem bowiem na opakowaniu masz wypisane owe nuty ale wiadomo, że zapach jest tak unikatowy, że czasem nie jest się w stanie wyczuć owej nuty np pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób nie uznaje takich inspiracji drogimi perfumami używając je za podróbki. A z drugiej strony nie mają nic przeciwko temu, że polskie marki tworzą palety czy inną kolorówkę wyglądające identycznie jak te drogie. Mi to nie przeszkadza, bo wiele kultowych zapachów powoduje u mnie ból głowy a te inspiracje z reguły są dla mnie ładniejsze. Ale i tak wolę postawić na oryginał tanich zapachów, chociażby C-thru czy Bi-es. Dużo jest tego na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś CK Eternity Moment i byłam z nich bardzo zadowolona. Fajny ten zestaw 15 próbek, może sobie zamówię taki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Opcja z zakupem próbek to świetny pomysł, zamierzam z niej skorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamawiam takich odpowiedników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej marce 🙂
    Bardzo fajnie że można najpierw skorzystać z próbek 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej marki ale ciekawa jestem zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce, jej produkty zapowiadają się ciekawie ;)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie z tymi próbkami, to dobre rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zawsze używam tylko jednych w danym momencie. Jak sie kończą, kupuje nastepne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o perfumy męskie, określenie: tajemniczy zapach,
    brzmi bardzo intrygująco. Takiego określenia użyłaś :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa firma. Bardzo podoba mi się ten zestaw próbek, bo co jak co, ale perfumy najlepiej ocenić po prostu je testując. :)

    Miłego dnia! Dollka ⭐

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy bardzo ciekawe. Kocham perfumy, więc dla mnie idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę jeden ale oryginalny:) Ale jest to ciekawa propozycja dla kogoś, kto lubi zmiany i szybko się nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, a ja zawsze mam tylko jeden perfum i kupuję kolejny dopiero wtedy, gdy obecny zbliża się ku końcowi... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki. Jeszcze... Być może na czasie to się zmieni.

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :) Świetny wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Często tak bywa, że początkowy zapach jest intensywny i dopiero po paru minutach można go tak naprawdę ocenić. Na chwilę obecną nie będę marki testować, bo mam swoje ulubione perfumy, których nie chcę na nic zamieniać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten zestaw próbek kuszący - zawsze można sobie wyjąć pojedynczy zapach i wrzucić do torebki, zwłaszcza że zajmuje malutko miejsca. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że każda kobieta lubi kolekcjonować perfumy!:D ale jaki ten zestaw jest mega bogaty! Ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię perfumy, mam swoje ulubione i to nie jedne...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej marki, fajnie, że można zamówić próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki, ale też uwielbiam perfumy i lubię się nimi otaczać, więc z chęcią wypróbuję :) Pomysł z próbkami jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki. Fajnie, że można zamówi próbki i sprawdzić zapachy przed zakupem flakonika :_)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe. Chętnie wypróbuję. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety nie znam tych perfum:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawiły mnie te zapachy, lubię poznawać nowe marki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jednak preferuje oryginalne perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. słyszałam dużo dobrego o eclat.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam wcześniej o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam, napewno spodoba się wielu kobietom, ale ja akurat nie jaram się tak perfumami

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o tej marce. ;) Ja w większości mam miniaturki perfum,tylko jedne pełnowymiarowe. Małe pojemności są dla mnie wystarczające. ;)

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. ja kocham wszystkie perfumy świata tego:D mam ich z 50 i chcę więcej;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie, nie kolekcjonuję perfum.
    Podobno ich trwałość jest jest zbyt długa, zatem po co.
    Mam mocniejsze na wyjścia i lekkie- na co dzień:)
    Serdeczności zostawiam na miły weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba jeszcze nie słyszałam o tej marce. Ciekawa jestem zapachu tych perfum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miniaturki perfum bardzo lubię :) Chętnie bym sobie taki zestawik zamówiła :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥