Translate

piątek, 12 czerwca 2020

miperfumylane

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Ostatnie dni w mojej miejscowości były na zewnątrz bardzo chłodne oraz deszczowe,
aż człowieka czasami mogła dopaść przez to chandra. 
Na szczęście dzisiaj pogoda miło mnie zaskoczyła i termometr za oknem 
pokazał prawie trzydzieści stopni celsjusza. 
Zdecydowanie bardziej preferuję taką pogodę, 
jednakże takie skoki temperatury nie są dla człowieka dobre.
Mam nadzieję, że mimo wszystko nasze lato będzie w tym roku dosyć ładne, 
bez częstych opadów deszczu. U mnie w tym roku wszystkie baseny na świeżym powietrzu 
będą zamknięte przez panującą cały czas epidemię. Z tego powodu nie jestem zbytnio zadowolona,
ale nasze bezpieczeństwo jest najważniejsze i zwyczajnie trzeba się z tym pogodzić.
Na łąkach przepięknie zaczęły kwitnąć kwiaty, a kiedy się obok nich przechodzi 
można poczuć niesamowite zapachy. Wspominając o zapachach chciałam Wam przedstawić 
perfumerię internetową miperfumylane, którą niedawno miałam okazję poznać.
Perfumeria miperfumylane oferuje w swoim asortymencie zapachy dla kobiet i mężczyzn,
które są inspirowane odpowiednikami różnych znanych marek.
Na stronie możemy kupić tak samo oryginalne perfumy.
 Każde perfumy na stronie posiadają swój numerek, 
który pokazuje jakim zapachem są inspirowane odpowiedniki.
Jako ważną informację podam, że odpowiedniki perfum są naprawdę trwałe.
Po psiknięciu perfum na rękę z samego rana zapach utrzymał się u mnie aż do wieczora.
Muszę przyznać, że byłam z tego powodu bardzo zadowolona.
Wszystkie zapachy od miperfumylane mają 19% zaperfumowania,
a także każdy produkt posiada atesty bezpieczeństwa. 
Perfumy są produkowane z dobrymi Praktykami Produkcji (GMP).
Ja zdecydowałam się przetestować perfumy o zawartości 100ml,
które są inspirowane zapachem Calvina Kleina oraz Good Girl - Carolina Herrera.
Perfumy możemy kupić również o zawartości 30ml oraz 50ml.
Paczuszka, którą odebrałam była świetnie zabezpieczona,
dlatego wiedziałam, że w środku nie miało prawa nic się stłuc.
Na samym początku napiszę Wam co sądzę o perfumach inspirowanych zapachem Calvina Kleina.
Pierwsze perfumy mają nazwę CK IN2U FOR HER - CALVIN KLEIN.
Producent mówi, że ten zapach jest przeznaczony dla kobiet, które żyją chwilą, 
nic nie planują i pozwalają się ponieść życiu. 
Podejmują spontaniczne decyzje, ciesząc się idącymi z nimi w parze 
niecodziennymi oraz radosnymi przeżyciami. 
W składzie tych perfum znajduje się: cytrusowa bergamotka, 
gorzki grejpfrut, delikatna - cukrowa orchidea oraz ciepła nuta drzew i wanilli.
Moja opinia: Ten zapach jest dla mnie delikatny, lecz jednocześnie bardzo orzeźwiający.
Faktycznie w nucie zapachowej czuć cytrynę, a także kwiat orchidei.
Dla osób, które nie lubią mocnych zapachów ten z całą pewnością sprawdzi się w 100%.
Na drugim miejscu polecam perfumy, które nazywają się EUPHORIA - CALVIN CLEIN.
Producent mówi, że ten zapach został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności, 
są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja. 
W skład tych perfum wchodzą: egzotyczne kwiaty oraz owoce.
Moja opinia: Moim zdaniem ten zapach jest troszeczkę mocniejszy od poprzedniego,
ale nie jest znów aż tak mocny jak mogłoby nam się wydawać.
Ta nuta zapachowa faktycznie może nas wyobraźnią przenieść w miejsca, 
które posiadają jakieś egzotyczne kwiaty. Myślę, że te perfumy spodobają się każdej kobiecie bez wyjątku.
Trzecie perfumy inspirowane zapachem Calvina Kleina najmniej mi się spodobały.
Ich nazwa to WOMEN - CALVIN KLEIN.
Ten zapach dla mnie zdecydowanie był za mocny i trochę taki dziwny,
jednakże moja mama była nim zachwycona, więc podarowałam jej ten zapach w prezencie.
Nie wiem co spowodowało, że ta nuta zapachowa nie trafiła w moje gusta, 
bo zapach nie jest najgorszy. lecz jak wspomniałam zdecydowanie nie dla mnie. 
W skład tych perfum wchodzi: kwiat pomarańczy, eukaliptus i drzewo cedrowe z Alaski 
spaja czarny pieprz, cytryna i romantyczna nuta magnolii wraz z absolutem jaśminu.
Moja opinia: Dla mnie w tych perfumach za dużo się działo, 
jednakże osoby lubiące mocniejsze nuty mogą być z tych perfum zadowolone.
Czwarty zapach jest inspirowany odpowiednikiem GOOD GIRL - CAROLINA HERRERA.
W skład tych perfum wchodzi: jaśmin wielkolistny, fasola tonki, tuberoza oraz kakao.
Moja opinia: Ten zapach z całą pewnością jest oryginalny.
Nuta zapachowa tych perfum jest niezwykle elegancka, dlatego bardzo mi się podoba 
i już nie raz skradła moje serce. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się kupić oryginał tych perfum,
ponieważ w tym zapachu jestem zakochana.
Ostatni zapach dla mężczyzn o zawartości 50ml jest inspirowany tak samo Calvinem Kleinem,
a jego nazwa nazywa się CK ONE.
Moja opinia: Ten zapach dla mężczyzn według mnie jest zmysłowy, 
jednocześnie delikatny i na pewno męski. Do codziennego użytku sprawdzi się idealnie.
Jestem bardzo ciekawa czy znaliście może wcześniej 
perfumerię internetową miperfumylane?
Który zapach mógłby Wam się najbardziej spodobać? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

46 komentarzy:

  1. I love the packaging!

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa firma. Zapachy z pewnością wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tylu zapachów na pewno można wybrać coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wybór!
    U mnie dziś 29 stopni i wcale mnie to nie cieszy. Nie lubie upału. A już najbardziej nie lubie takich gwałtownych zmian, przeciez przedwczoraj było 10 stopni!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że masz cieplutko :) Ale wybór perfum, każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachów więc odniosę się do pogody :) U mnie dzisiaj też było pięknie, ale wieczór zakończył dzień burzą, gradem i deszczem. Cóż, deszcz też jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej perfumerii. Mi na pewno spodobałyby się wszystkie te zapachy inspirowane zapachami Calvina Kleina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce, a mają ciekawy szeroki wybór zapachów.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam, ale widzę, że duży wybór jest

    OdpowiedzUsuń
  10. My z utęsknieniem czekamy na powrót słońca;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki wybór perfum:) Nie znałam wcześniej tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie słyszałam o tych perfumach. Mają ogromny wybór zapachów, więc pewnie znalazłabym coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham nietuzinkowe zapachy, dlatego z przyjemnością jakiś wypróbuje z tych, które polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych perfum ale długa lista ich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile zapachów, aż nie wiadomo, co wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam zapachów ale uwielbiam poznawać nowości

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zamawiam, tylko z innej strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwne trochę z tymi basenami ,bo te które są w budynkach już są otwarte a wirus na świeżym powietrzu jest mniej zakaźny (czy coś takiego...)
    Strony nie znam ,ale raczej nie dla mnie są takie zapachy inspirowane
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tej firmy, ale brzmi interesująco ;) Co do zapachu, naprawdę nie wiem,nie mogłabym wybrać jednego chyba haha!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To interesujące, że producenci perfum kierują swoje wyroby o konkretnym zapachu
    np. do kobiet żyjących chwilą, pewnych siebie.
    Nie spotkałam się jeszcze z taką dedykacją.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zapachy. Swoją drogą, misiowa figurka, którą przyozdobiłaś zdjęcia, wygląda wprost uroczo. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tej perfumerii nie znam, a zapachy wybieram inne na zimę, inne na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1/3 tygodnia była bardzo burzowa, było wietrznie, już myślałam, że nie doczekamy się już tego ciepełka. Co do wpisu, tej perfumerii nie kojarzę. Bardzo często korzystam z perfum inspirowanych lub całkowicie nowych, ale z tej dolnej półki. Widzę, że w przypadku tych perfum wybór jest ogromny, a ceny na stronie bardzo przystępne. Kiedy dokończę swoje perfumy myślę, że sama coś przetestuję :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych zapachów, ale buteleczki mi się spodobały. ;) Lubię takie mini perfumy i sama mam w większości zapachy o mniejszych pojemnościach. ;)

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki, super że mają pojemność 100ml, to wielki plus. Sama często korzystam z odpowiedników innej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Pasmanterii nie znałam, ale myślę, że będę tam zaglądać:)
    Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tej firmy nie znam, ale tak lubię perfumy że z chęcią zapoznam się z ich ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej firmy, ale sprawdzę asortyment, ponieważ lubię perfumy inspirowane oryginałami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne opakowania, takie minimalistyczne:) Muszę sprawdzić ich ofertę!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. spory wybór ;) nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydają się być bardzo ciekawe. Ja mam aktualnie perfum za dużo ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe perfumy!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o nich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Osobiście używam Caroliny Herrery i Euphorii i w sumie jestem ciekawa czy są tak samo trwałe i intensywne:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam mini perfumy :)
    Ale co tam perfumy mnie zauroczyła misiowa doniczka z kwiatkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej perfumerii, z prezentowanych zapachów wybrałabym drugi odpowiednich. Chociaż, gdybym miała faktycznie dokonać zakupu, to wolałabym kupić oryginalne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja znam te perfumy. Jak moja siostra he zamawia dla siebie, mam już zanotowane odpowiednie numerki dla siebie i męża ...

    OdpowiedzUsuń
  39. O nich jeszcze nie słyszałam. Dzięki! Uwielbiam perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam, ale zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥