Translate

niedziela, 28 czerwca 2020

Bi-es uwodzi zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Wakacje możemy uznać już za rozpoczęte. Dla nauczycieli, ale tak samo uczniów 
to był naprawdę ciężki czas, ponieważ każdy musiał dostosować się do nowego trybu nauczania.
Chyba po raz pierwszy w edukacji zdarzyła się taka sytuacja, 
że lekcje odbywały się zdalnie przez internet.
Takie nauczanie posiada swoje plusy i minusy. 
W szczególności uczniowie mogli sprawdzić czy potrafią dużo od siebie wymagać, 
bo nie oszukujmy się taka nauka bez nauczyciela była dla każdego dużym wyzwaniem.
Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od marki Bi-es, której się zupełnie nie spodziewałam 
i dzięki temu miałam niespodziankę. W paczuszce umieszczono jeden perfum o zawartości 100ml
a także jego mniejszy odpowiednik o zawartości 15ml oraz krem do rąk.
Nie ukrywam, że najbardziej się ucieszyłam z dołączonego w zestawie kremu do rąk,
ponieważ mój obecny właśnie jest na wykończeniu. 
Jestem bardzo ciekawa czy będę z tego produktu zadowolona. 
A może któraś z Was miała okazję już testować ten krem do rąk? 
Jeśli tak to jak się u Was sprawdził? Teraz odniosę się do otrzymanych perfum.
Na samym początku moją uwagę zwróciło niebanalne opakowanie, 
które na pewno intryguje i wzbudza ciekawość. 
Kwiaty znajdujące się na opakowaniu bardziej przypominają mi maki,
 a zapach tych perfum jest zupełnie inny, ponieważ w ich składniku znajduje się róża.
Opis producenta: ,,Zapach Blossom roses to zmysłowe połączenie aromatu kwiatów róży 
z szafranem, wzmocnione nutami paczuli oraz piżma. 
Kompozycja jest ukłonem w stronę kobiety spełnionej i zdecydowanej"
Moja opinia: Od razu po psiknięciu zapach wydaje się być dosyć mocny, 
jednakże po krótkim czasie staje się bardziej łagodny i stonowany.
Faktycznie czuć w nim nutę kwiatów, lecz nie jestem pewna czy panuje w nim wyłącznie róża.
W moim odczuciu zapach ten jest elegancki, ale trochę też taki skomplikowany. 
Mi kojarzy się z łąką lub obecną porą roku czyli latem.
NUTY GŁOWY – róża, szafran
NUTY SERCA – paczula, drzewo
NUTY PODSTAWY – wanilia, drzewo sandałowe, piżmo
Czy znacie ten zapach? Myślicie, że mógłby Wam się spodobać? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

48 komentarzy:

  1. Raczej nie moje zapachy ale na krem bym się skusiła chętnie bo mój też na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu ale jestem pewna, że na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam ich produktów ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam firmę, ale perfum nie próbowałam. Krem do rąk był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów i boję się, że byłyby dla mnie zbyt przepełnione zapachem, a mam wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami o zapachu róż. Kiedyś mąż kupił mi perfumy i dezodorant pachnący różami. Dezodorant zużyłam, ale perfumy mam do tej pory.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne opakowania. Bardzo bym je z chęcią wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różany krem do rąk byłby dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być to ciekawy zapach na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy do rąk zawsze mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię perfumy z tej firmy. W szczególności te kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znaam tej marki ale produkty wyglądają bardo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Samo opakowanie wzbudza ciekawość , piękne🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach róży bardzo lubię, szczególnie jeśli chodzi o kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego zapachu, być może akurat wpasowałby się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kwiatowe zapachy. Nie jestem pewna czy przypadłoby mi do gustu to piżmo w takim zestawieniu, niemniej jednak jestem zapachu ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne opakowania, wydaje mi się, że ten zapach mógłby mi się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety mój nos nie czuje zapachów, a szkoda... Chociaż z drugiej strony, podróż zatłoczonym autobusem czy pociągiem w upalny letni dzień, nie jest dla mnie przykra. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne opakowanie! uwielbiam te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Różane zapachy od zawsze do mnie przemawiały, dlatego jestem mega ciekawa jak by było z tym <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam produktów tej firmy, ale chętnie je przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie widziałam tej serii, ale klasyczna róża zawsze będzie dobrze pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam tych perfum, ale niewykluczone, że spodobałby mi się taki zapach. Kremu do rąk od tej firmy też nie miałam. Za to obecnie smaruję dłonie Niveą z ekstraktem z aloesu i olejkiem jojoba. Jestem z owego kremu zadowolona, ale jak się niedługo skończy, to wypróbuję inny (Cztery pory roku bodajże - kupiłam jakiś czas temu w markecie na promocji). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych zapachów :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię używać różnych perfum. Te mają piękne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm, w takim razie muszę sprawdzić ten zapach,skoro jest tam Róża..to prawda, że ten czas nie był łatwy nie tylko dla dzieci ale i dla nauczycieli, zauważyłam obserwując męża i jego zmagania z dziećmi że kto chce to będzie się uczył w każdych warunkach. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tych zapachów nie znam, ale lubie ich perfumy

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie zaintrygował dodatek szafranu :0

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę,że ten zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe jak pachnie w rzeczywistości...?

    OdpowiedzUsuń
  32. Tego zapachu nie znam, markę używałam już wcześniej i nie miałam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie znam tego zapachu, ale myślę, że dla mnie byłby on za cięzki.
    Jak zwykle pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem zapachu, może się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię kwiatowe zapachy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapach idealny na lato! Trzeba przyznać, że mają też bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam ale z chęcią bym powąchała (opakowanie 100 mi się nie podoba) O kremy robią nie wiedziałam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Opakowanie produktu jest interesujące. Wygląda na to, że aromat i formuła działają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  40. jedno jest pewne : szata graficzna MEGA
    róże KOCHAM
    szkoda, że nie są mocnej wyczuwalne i że mieszają się z zapachem innych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie się prezentują, lubię kwiatowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  42. nie wiedziałam, że produkują też kremy do rąk, ładne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dostałam te perfumy na urodziny. Bardzo intrygujący zapach, niebanalny i nieoczywisty := pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Niektóre wody mają dobre. Nawet je używałam, tyle, że nazwy nie pamiętam. Przede wszystkim cena jest przystępna.
    Warto spróbować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Od dłuższego czasu podobają mi się te perfumy Bi-es :)
    Trzeba by jakoś się na nie skusić :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥