Translate

wtorek, 2 czerwca 2020

Beauty face

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Nie ukrywam, że ten miesiąc będzie dla mnie bardzo pracowity ze względu na pewną pracę,
a wakacje rozpocznę dopiero od lipca. Mimo wszystko chyba zregenerowałam siły podczas
przymusowego siedzenia w domu i mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle,
jednakże wczesne wstawanie rano niezbyt mi się podoba, gdyż z natury jestem strasznym śpiochem.
Ten kto mnie dobrze zna to doskonale o tym wie. Na pewno po całym tygodniu będę potrzebowała regeneracji, dlatego chciałam Wam przedstawić kolejne sześć maseczek, 
które otrzymałam w poprzedniej przesyłce od firmy Beauty face
Wpis nie będzie aż tak długi jak ostatnio, gdyż produktów jest znacznie mniej,
jednakże mam nadzieję, że mimo wszystko ten post Was zainteresuje.
Każda maseczka, którą tutaj zobaczycie zawiera inne właściwości.
Na początek pokażę Wam maseczkę, która mnie najbardziej zainteresowała.
To odżywczy zabieg kolagenowy z ekstraktem winogron, który jest przeznaczony
do skóry w każdym wieku. Na naszą twarz działa tonizująco i odświeżająco,
witaminuje naszą skórę, a także przyspiesza odbudowę komórkową.
Maseczka nie jest duża i idealnie przylega do twarzy. 
Jeżeli jesteście nią zainteresowani to możecie wejść TUTAJ!

Nasza twarz nieraz bywa przemęczona, dlatego warto sięgnąć po odżywczo regenerujący 
zabieg kolagenowy z czekoladą. Produkt ten przeznaczony jest od 20 lat.
W skład tej maseczki wchodzi: ekstrakt z czekolady, masło kakowe i shea, kwas hialuronowy, 
silna dawka witamin i minerałów, olejek różany, alantolina i gliceryna, a także inne składniki,
które znajdziecie TUTAJ. Do wyboru jest maseczka w małej płachcie lub dużej.

Na twarzy nieraz wyskakują nam jakieś małe blizny, dlatego kiedy zobaczyłam w sklepie
że fajnie byłoby taką maskę przetestować. Blizny na twarzy rzadko mi się pojawiają, 
lecz niekiedy pojawiają mi się jakieś zajady. Maseczka wprawdzie jej nie usunęła, 
ale trochę na ten mój mały problem podziałała. Czy u każdego to się sprawdzi - naprawdę nie wiem,
bo każda skóra inaczej oddziałuje na składniki. Ten produkt przeznaczony jest od 15 lat.
Maseczka złuszcza nam martwy naskórek, zamyka pory, pobudza krążenie,
pomaga likwidować trądzik, a jeśli chcielibyście się dowiedzieć 
na jej temat czegoś więcej to możecie wejść TUTAJ. Dostępna jest w małej jak i dużej płachcie.

Chłodząco ujędrniający zabieg kolagenowy z mikroelementami i mentolem 
na pewno przypadnie do gustu nie jednej kobiecie. Produkt ten przeznaczony jest od 30 lat.
Maseczka działa chłodząco, wypełnia ubytki białka w skórze, 
a także napina i uelastycznia naszą skórę. 
Maseczka również dostępna jest w małej jak i dużej płachcie.
Czwarta maseczka posiada drobinki złota i jak widać jest przeźroczysta.
Produkt ten przeznaczony jest od 30 lat. Maseczka spłyca nasze zmarszczki,
tworzy ochronny filtr, nawilża naszą skórę i dostarcza jej potrzebnych witamin, 
a także wzmacnia barierę lipidową. Jeżeli Was zainteresowała to możecie znaleźć ją TUTAJ.
Dostępna jest również w małej jak i dużej płachcie.
Ostatnia maseczka to zabieg kolagenowy z algami morskimi
Produkt ten przeznaczony jest od 25 lat. Przeznaczona jest do każdego typu skóry 
i ma bardzo podobne właściwości do maseczki pokazanej wyżej.
W skład tego produktu wchodzi: naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, 
wodorosty i algi morskie bogate w minerały i mikroelementy, 
a także inne składniki o których możecie przeczytać TUTAJ.
Tak samo jak poprzednie maseczki dostępna jest w małej oraz dużej płachcie.
Jestem ciekawa jaka maseczka tym razem Was zaciekawiła? 
Czy skusicie się na zakupy w Beauty face?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

35 komentarzy:

  1. Ciekawe te maseczki :D Nigdy nie pokazują jak maska wygląda w środku - tutaj jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę przekonać się do maseczek :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie troszkę ten produkt przeraża 🙈 chociaż jestem zwolenniczką maseczek to te nie szczególnie mnie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  4. ha dziś nałożę maseczkę na ryjek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, jeszcze nigdy nie widziałam tak zapakowanych maseczek :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące są te maseczki, podobają mi się.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto wypróbować takie maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale prezentują sie bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ciekawych maseczek. ;) Takie w płachcie lubię najbardziej. ;)

    Pozdrowionka! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej przypadła mi do gustu maseczka z algami morskimi, bo ma fajne skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg uwielbiam czekoladę, więc myślę, że ta maseczka z nią by mi się spodobała nawet jeśli by nie zadziałała xD Sklepu nie znałam.
    PS. POWODZENIA W PRACY!!!

    Pozdrawiam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te maseczki, ostatnia mi się chyba najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem maseczek, uwielbiam je stosować, a tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta maseczka na blizny mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesuje mnie skuteczność masek z alg morskich. Wydaje się, że jest to bardzo korzystne dla skóry. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji testować masek z tej firmy, ale jest kilka, które mnie zaciekawiły
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresowała mnie ta maska na blizny. Mam kilka nieładnych, potrądzikowych blizn na buzi. Chyba ja sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. regularnie nakładam maseczki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ostatnia wydaje się być interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe maseczki, jeszcze ich nie spotkałam nigdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do maseczek a moze zwyczajnie brak mi na nie czasu, ale chyba w końcu czas zacząć je uzywac

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mi ciężko wstawać z samego rana - zawsze tak miałam. Co do zaprezentowanych przez Ciebie maseczek, nie korzystałam z nich, ale może dam im kiedyś szansę. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo interesująca propozycja i jaka barwna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie zapowiadaja sie interesujaco :-) Jestem ogromna fanka maseczek i uwielbiam próbować nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy skład i produkt jak najbardziej dla mnie. Mam parę niedoskonałości na skórze, które przydałoby mi się zmniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, jeszcze nie próbowałam takich maseczek, bardzo ciekawe warto się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem śpiochem :D Nie miałam okazji jeszcze używać tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam maski :) a zwłaszcza takie po których efekt jest szybki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo zaciekawiły mnie te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiły mnie te maseczki i z chęcią je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wdziałam gdzieś te maski już chyba, ale jakoś nie zwróciłam uwagi. Chyba muszę je sprawdzić! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za polecenie, chętnie wypróbuje którąś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥