Translate

wtorek, 9 czerwca 2020

outshopping

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Ten rok szkolny dobiega już końca i trzeba przyznać, że był dosyć krótki z powodu epidemii.
Moim zdaniem lekcje zdalne nigdy nie oddadzą w 100% normalnych zajęć lekcyjnych, 
które odbywają się w salach. Wiem, że większość wolałaby normalnie chodzić do szkoły,
 chociażby ze względu na codzienne spotykanie się ze znajomymi.
Na ten czas nie wiadomo jak rozpocznie się edukacja we wrześniu, ale być może nauka nadal 
będzie kontynuowana przez internet. Takie nauczanie zresztą jak wszystko na świecie 
posiada swoje plusy i minusy, jednakże o tym nie będziemy rozmawiać, 
bo skupimy się na wakacjach. W tym roku raczej nigdzie się nie wybieram,
lecz postaram się mimo wszystko jakoś aktywnie spędzić ten czas.
Podczas ładnej pogody, gdy na niebie świeci słońce lubię wybierać się 
na różne wyprawy rowerowe. Często zabieram na takie wycieczki plecak 
do którego mogę spakować najpotrzebniejsze rzeczy. 
Zazwyczaj mały plecak jest dla mnie nie wystarczający, 
dlatego najczęściej biorę plecak szkolny. 
Dzisiaj przedstawię Wam plecaki, które najbardziej mi się spodobały 
w sklepie internetowym outshopping
Znajdziemy tam plecaki różnych marek takich jak:
Adidas, Puma, Reebok czy Nike nawet do 150zł.
Chodząc do szkoły zawsze stawiałam na plecak, ponieważ był wygodniejszy zwłaszcza,
gdy w środku znajdowały się nieraz bardzo ciężkie książki razem z zeszytami.
Poniżej przedstawiam Wam plecakowe inspiracje. 
Wszystkie plecaki znajdziecie w sklepie outshopping.
Jestem ciekawa czy jakiś plecak Wam się spodobał?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

50 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się numer 1, bo jest taki neutralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie akurat średnio podobają się takie plecaki. Ale mojemu mężowi na pewno jakiś przypadłby do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kolorowe plecaki, gdybym chodziła do szkoły kupiłabym sobie takie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż stawiam na minimalizm, kolorowe plecaki mogą być super dodatkiem do basikowej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam plecaki, moje dzieci jeszcze bardziej. Ciekawa oferta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te ciemne modele i ten w serduszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś z nich wybrałysmy plecak dla córki. Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe, było mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie szukam plecaka na rower dla męża. Widzę tu kilka typów, które mogłyby mu się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. plecak mam tylko na rower:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za takimi plecakami ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam taki pakowny plecak dwa lata temu. Czarny, unisex. Dlatego używam go razem z moim chłopakiem, a nawet częściej on. Przydaje się na piesze wycieczki lub rowerowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak mam tylko na rower i na wyjazd :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super plecaki :D Jakbym jeszcze chodziła do szkoły zakupiłabym sobie jeden z nich :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze piękne plecaczki! Teraz to jest niesamowity wybór!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się plecak niebieski z napisem Adidas.
    Jednak ze względów praktycznych wybrałabym jakiś w ciemniejszym kolorze.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chodzę w plecakach i chyba nigdy za nimi nie przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wygląda ten w kolorze baby blue z adidasa ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię plecaki, zawsze się przydaje na rower, w góry, ogólnie w podróży, także ja mam i sobie cenię. :) Te pokazane są bardzo ładne. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne te plecaki szkoda, że już nie chodzę do szkoły ale może na jakąś wycieczkę by się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie plecak to podstawa. Mam wadę kręgosłupa i z torebką po prostu mi nie wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te kolorowe plecaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobał mi się plecak w kwiatki i ten obok w ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzadko noszę plecaki, ale gdybym miała wybrać to 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne plecaki. Bardzo spodobał mi się przedostatni

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten w serduszka jest cudowny. I Nike też :) Prostota i praktyczność.Rewelacyjne plecaki na letnie wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mamy w domu żadnego plecaka tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe plecaki :) Jeśli chodzi o wygodę, to jak najbardziej plecaki rządzą, jednak mi osobiście ciężko znaleźć jakiś w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry plecak zawsze się przyda, choć jeśli chodzi o wyprawy rowerowe to w moim przypadku o wiele lepiej sprawdzają się sakwy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam plecaki bo zawsze się przydają na piesze wycieczki, a te plecaki zaprezentowane przez Ciebie mają piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piąty od góry jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chyba muszę sobie kupić jakiś nowy plecak w góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście w takich plecakach nie testuje Ale zajrzę na stronę bo mojemu narzonemu już nowy by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  33. Dwa ostatnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają na bardzo pojemne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Do teraz mam dwa plecaki, które lubie i z których korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne plecaki nawet dla tych co już nie chodzą do szkoły . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne plecaki, ja bym wybrała ten z Nike lub z Adidasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak, ja już tęsknię za moją promotor doktoratu! A plecak niedawno kupiłam ale całkiem fajne. Szczególnie Reeboka i Adidasa ten niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nareszcie skończyłam szkołę! :D Fajne pozycje. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajen propozycje, moje serce skradł ten w serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne te plecaki, każdy znajdzie coś dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne te plecaki! ;) Zawsze lubiłam plecaki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Biały plecak w kwiaty i kolorowe plamy wygląda super. Bardzo dziewczęco. ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥