Translate

wtorek, 30 czerwca 2020

MANY MORNINGS

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Niedawno przedstawiałam Wam motywy nietypowych skarpetek
i dzisiaj będzie część dalsza tego wpisu.
W tamtej przesyłce otrzymałam również długie skarpetki 
o wzorze kota, cytryny oraz skarpety świąteczne.
Na wzór  skarpetek z motywem kota zdecydowałam się głównie z tego powodu,
że sama mam w domu białą kotkę, która od małego jest niezłą rozrabiaką 
i takie skarpetki na pewno sprawią, że zawsze będę o niej pamiętała.
Moją uwagę na tych skarpetkach oprócz kociaków przyciągnęła tak samo rozwinięta włóczka,
która ciekawie została zaprezentowana. Zapewne gdyby moja kotka otrzymała taką włóczkę 
to potem długo zajęłoby mi jej zwinięcie. 
Moim zdaniem kolorystyka w tych skarpetkach została dobrze dobrana.
Osoby kochające koty na pewno będą z takich skarpet zadowolone.
Drugi motyw skarpetek jest dosyć letni. Cytryny kojarzą mi się głównie z lemoniadą 
i oczywiście gorącym latem. Słonecznego lata na ten moment jeszcze nie widać, 
bo cały czas przechodzą burze. Mimo wszystko w ponury dzień 
przy takich skarpetach można się trochę rozmarzyć.

Ostatni wzór skarpetek jest typowo świąteczny. Wiem, że dopiero rozpoczynamy wakacje, 
a już wybiegam w przyszłość na temat świąt Bożego Narodzenia, ale cóż chyba taka już jestem.
Przyznam szczerze, że nigdy nie przepadałam za świątecznymi wzorami, które najczęściej można spotkać na swetrach. Ten trend jakoś do mnie nie przemawiał i raczej nadal jestem do niego sceptycznie nastawiona. Mimo wszystko zwróciłam uwagę na pokazane 
niżej skarpety z jednego powodu. Bardzo lubię kolor czerwony, a także spodobały mi się nietypowo zaprezentowane na nich płatki śniegu. Czy też zwróciliście uwagę na te śnieżynki?
MANY MORNINGS oferuje oprócz długich skarpetek również stopki, a także skarpetki dla dzieci.
Poniżej na zdjęciach prezentuję kilka propozycji stopek oraz skarpetek dla dzieci.
Jestem bardzo ciekawa czy preferujecie długie skarpetki, a może jednak wolicie stopki?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

58 komentarzy:

  1. Skarpetki w cytrynki wymiatają:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. kotki bajer, ale i te świąteczne bombastyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze są te skarpetki
    Te pierwsze mi się najbardziej podobają,choć ja nie lubię ani stopek,ani skarpetek 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te skarpetki, szczególnie te w koty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co w koty, ale te cytrusowe też super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze skarpetki :) Moje serce skradły te świąteczne, uwielbiam na Boże Narodzenie kupować sobie takie skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię oglądać takie skarpetki. Niektóre są naprawdę rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miś z pszczołami to według mnie hicior. Bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noszę tylko krótkie do butów sportowych ale kolorowe kupiłam mężowi, zaszaleje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam śmieszne skarpetki :D Bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne skarpetki takie dwie inne są fajne czasami zabawne kwestia wzoru:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są, lubię nosić takie zimą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie z kocurkami są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te skarpetki. Szczególnie zimą przydały by się :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wzory, przesłodkie są te skarpetki :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie skarpetki, a w szczególności te z kocim wzorem. A co do pytania o długie skarpety i stopki, to preferuję długie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolorowe skarpetki, choć w praktyce wolę nosić stopki, a tych często jest o wiele mniej w takich kolorowych wariantach. Ostatnio udało mi się kupić arbuzy. Widzę, że te także są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo urocze, uwielbiam skarpetki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W cytrynki wyglądają super 😍💛

    OdpowiedzUsuń
  20. O jeeej ja bym chciała te w cytrynki! Genialne są!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie wzory są fantastyczne.
    Te z cytrynkami mają wiele uroku, ale pozostałe też są urocze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takich skarpetek nigdy nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne skarpety. Sama lubię, kupuję i daję w prezencie. Szczególnie na każdą stopę inna, ale zawsze mają podobne kolory czy elementy lub łączy je temat. Wybór duży. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne wzorki! Podobają mi się takie skarpety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam dwie pary skarpet świątecznych :) a kto tam patrzy 😂 pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne wzory, latem raczej wolę stopki a zimą dłuższe, ale jedno jest pewne bardzo lubię takie wzorkowe skarpetki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę super mają te skarpety! Moja starsza córka już chce te z kotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super te kolorowe skarpetki, mój 23- latek nosi 😀
    Serdeczności zostawiam 🌸🧡🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie fajne skarpetki, śmigam w nich boso po domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne skarpetki, mają bardzo ciekawe wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale zabawne, świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z reguły wolę skarpetki, ale latem stawiam na stopki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba wolę stópki, ale i tak mam pełno i takich i takich skarpetek

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie oryginalne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam nietypowe skarpetki, wszystkie sa super, śnieżynki na świątecznych piękne ale to kociaki wygrywają wszytko :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne skarpetki, szczególnie te z kotami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A to niespodzianka! Nie spodziewałam się skarpetek na Twoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥