Translate

poniedziałek, 22 czerwca 2020

PREZENT MARZEŃ

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Od dziecka każdy z nas posiada bardzo różne marzenia. 
Warto dążyć do ich realizacji nawet malutkimi krokami,
ponieważ prędzej czy później na pewno się spełnią.
Często wydaje nam się, że marzenia są nierealne, ale przecież to nieprawda!
Tylko i wyłącznie od nas zależy czy marzenia będziemy realizować 
lub zamiatać przysłowiowo pod dywan. 
Ja zawsze marzyłam o posiadaniu zwierzaka, jednakże domownicy się nie zgadzali.
 Z natury jestem bardzo upartym człowiekiem i jeżeli naprawdę mi na czymś zależy 
to tak łatwo się nie poddaję. Dzięki temu w 2009 roku spełniło się moje największe marzenie. 
Przygarnęłam pod swój dach moją psinkę, która mieszka ze mną już 11-lat.
Każdego dnia wywołuje na mojej twarzy wielki uśmiech i jestem bardzo wdzięczna, 
że pojawiła się w moim życiu. Przechodząc trochę do innego wątku nie wiem czy wiecie, 
ale uwielbiam parki rozrywki. Będąc dzieckiem nigdy bym nie pomyślała, 
że największy park rozrywki otworzy się właśnie w Polsce. Mowa tutaj o Energylandii. 
Dzięki stronie internetowej PREZENT MARZEŃ będę mogła po raz drugi odwiedzić to miejsce.
Dostałam dwa vouchery, które były przepięknie zapakowane.
Otrzymane vouchery przed wyjazdem muszę wymienić na bilety
poprzez stronę PREZENT MARZEŃ.
Jako duży plus zaliczam fakt, że na realizację każdego voucheru mamy 500 dni.
Vouchery są pakowane w przepiękne metalowe pudełka, 
które musicie przyznać są oryginalne i świetnie się prezentują. 
W środku voucheru zostały zawarte dodatkowe informacje, które możecie zobaczyć na zdjęciach.
Dając w prezencie komuś taki voucher możemy dodatkowo napisać własne życzenia.
Vouchery do Energylandii na pewno wykorzystam jeszcze w tym roku, 
więc spodziewajcie się jakiegoś wpisu na blogu z pobytu w parku rozrywki.
Prezent Marzeń możemy podarować komuś bliskiemu. 
Znajdziemy na tej stronie różnorodne pakiety z wszystkich regionów Polski
 zarówno dla osób starszych, dzieci, kobiet i mężczyzn.
Już jutro każdy tata będzie obchodził Dzień Ojca
więc jeżeli jeszcze nie macie prezentu to może warto zastanowić się nad voucherem?
Spóźniony prezent na pewno zrobi tacie dużą niespodziankę.
A jaki jest wasz PREZENT MARZEŃ? Co sądzicie o takich voucherach?
Czy znaliście wcześniej tą stronę? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

62 komentarze:

  1. korzystałam w zeszłym roku z czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę bardzo fajny prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prezent, nie znałam wcześniej tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :D Taki prezent marzeń :) Każdy ma inne marzenia i można je po części spełnić wręczając taki upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł na prezent! Dla każdego można wybrać coś fajnego. Zbliżają się urodziny mojego męża, muszę coś dla niego załatwić z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej stronie, ale muszę przyznać, że takie vouchery to dobry pomysł na prezent. Pozdrawiam i czekam na wpis poświęcony Twojej wizycie w parku rozrywki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy prezent i bardzo fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystałam kiedyś z takiej formy zrobienia prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie prezenty, kiedyś już korzystałam z takiego bonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Energylandii w zeszłym roku i uważam, że jest to świetny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! chętnie bym się wybrała do Energylandii :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty dla aktywnych osób :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie bardzo dobra forma prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna strona z cudownymi pomysłami. Idealnie na jutrzejszy dzień ojca

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykły prezent, obdarowani na pewno mieliby super niespodziankę. Tylko takie parki trzeba lubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem, czy Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł! Ja tym razem robię niespodziankę moim chłopakom i jadą na gokarty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe i oryginalne. Faktycznie jak ktoś nie ma pomysłu na prezent, może zaczerpnąć inspirację. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny i bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Park rozrywki to świetna sprawa.
    Byłam dość dawno temu, ale chętnie wybrałabym się jeszcze raz.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny pomysł na prezent:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście świetny pomysł na prezent :) Muszę dodać do zakładek. Na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na prezent! :) Sama z wielką chęcią spędziłabym w takim parku cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  25. 500 dni to naprawdę sporo czasu na wykorzystanie vouchera. Super, że pomyśleli o tak ważnym aspekcie. ;)

    Życzę Ci udanego spełniania marzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chcę taki Voucher kupić narzeczonemu na jakieś auta czy coś w tym stylu:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie szukam prezentu na pierwszą rocznice ślubu syna i synowej i o czymś podobnym myślałam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłem niedawno w spa z prezentu i to był świetny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na prezent, a o Energylandii też myślę w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nagrodami są bardzo fajne książki. Niestety mieszkam daleko od twojego kraju, więc nie mogę wygrać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie kupowałam --- sam nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  32. Kojarzę tą stronę-wiele osób chwali ją 🙂
    Voucher to naprawdę świetna sprawa ,jako prezent (plus te 500 dni na realizacje )
    Super 🙂
    Chętnie poczytam taki wpis o wypadzie do Energylandii 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam to! Korzystałam z czegoś podobnego, ale nazywało się to katalogmarzen :) wiem, że są jeszcze superprezenty. Dla mnie to świetna sprawa, zawsze można znaleźć tam coś ciekawego i gotowego, wręcz idealnego na prezent :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy pomysł na prezent, miło, że mnie odwiedzilas :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł na prezent. Chyba też skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna forma zrobienia niespodzianek 🌹

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym kiedyś pojechać do tego parku rozrywki, takie niespodzianki są super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne sa takie prezenty. Jeszcze nie korzystałam z takich prezentów, ale kiedyś chciałam mężowi kupic lot helikopterem na podobnej stronie, jednak niestety trzeba było ustalić datę, a wiadomo nie zawsze jest dobra pogoda na latanie. Super, że możesz te prezenty wykorzystać kiedy chcesz bo mają na prawdę długą datę ważności :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna sprawa, kuzyn miał skok na bandżi, nie wiem skąd ale też piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niektóre całkiem ciekawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny prezent, sama chciałabym taki dostać!
    Milena Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Mają świetne propozycje prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam w Energylandii pięć lat temu. Super, że wracasz w miejsca, w których się Tobie podoba - udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na prezent !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyznam szczerze, że nie korzystam z takich stron, raczej wiem co moi bliscy lubią, a jeśli mam ochotę gdziekolwiek pojechać to jadę :) Mimo wszystko fajnie, że taka strona jest, na pewno wiele ludzi będzie miało inspiracje co do prezentu, aż sama sobie właśnie ją przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Słyszałam o tej stronie, fajna sprawa i można komuś zrobić super niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Słyszałam o tej stronie, ale jeszcze z niej nie korzystałam. Myślę, że warto sobie zrobić taki prezent marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥