Translate

piątek, 3 lipca 2020

FRUTTI DI MARE - VOBRO

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Czy wy tak samo wybierając się do kogoś na urodziny lub imieniny
odruchowo kupujecie w sklepie bombonierkę?
Ja często do prezentu jako dodatek daję czekoladki,
 ponieważ wiem, że takie podarunki sprawdzają się najlepiej.
Wiadomo, że do słodyczy należy mieć umiar,
ale od czasu do czasu można pozwolić sobie na takie przyjemności.
Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania, a raczej skonsumowania 
pralinki FRUTTI DI MARE od firmy Vobro
Zapewne większość z Was już o nich czytała na innych blogach,
jednakże chciałabym przedstawić Wam moją opinię na ich temat.
Na wstępie powiem, że bardzo spodobała mi się ich nietypowa nazwa,
a także wykonanie wszystkich pralinek, które nie tylko kojarzą się z wakacjami, 
lecz tak samo z morzem. Najbardziej spośród tych czekoladek urzekło mnie 
wykonanie konika morskiego. Przyznam szczerze, że kiedy na niego patrzę 
to trochę aż żal go zjadać. Pralinki FRUTTI DI MARE można zakupić w eleganckim opakowaniu,
które będzie świetnie się prezentowało. Moim zdaniem dużą rolę odgrywa tutaj dołączona 
do opakowania kokardka. W pudełku tej bombonierki znajdują się dwie szufladki.
Pierwsza zawiera standardową wersję produktu, natomiast druga wersję Crunchy.
Obydwie wersje posiadają następujące smaki: orzechowy, mleczny, kakaowy, karmelowy.
Za karmelem zbytnio nie przepadam, ale czekoladki o smaku mlecznym 
oraz orzechowym są przepyszne. Pralinki w eleganckim opakowaniu mają zawartość 360g.
W środku znajdują się łącznie 32 czekoladki. 
Można również zdecydować się na zakup bombonierki bez wersji Crunchy.
Zawartość takiego opakowania wynosi wtedy 225g. W środku znajduje się 16 pralinek.
Jestem bardzo ciekawa czy miałyście okazję próbować tych czekoladek?
Pod względem wizualnym bardziej podobają Wam się 
pralinki czekoladowo - mleczne czy całe czekoladowe?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

51 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają te czekoladki, tyle że kiedyś tego typu jadłam i mnie akurat średnio smakowały. Niemniej obie wersje prezentują się bardzo ładnie pod względem wizualnym. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję jeść te czekoladki nie raz. Są tak samo pyszne jak ładnie się prezentują.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne są te czekoladki, często kupuje je bliskim na jakieś okazje. Mają piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze je uwielbiałam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te czekoladki. Sama je często dostaje na różne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam przyjemność jeść te czekoladki i muszę przyznać, że bardzo mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię tę te owoce morza, mam swoje ulubione smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pysznie, ale rację kiedy przychodzi jakaś uroczystość, do prezentu zawsze dodaję coś z słodyczy z wyższej półki
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  10. Często się nimi ratuję w awaryjnych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uważam, że słodycze to czasem bardzo niepotrzebny dodatek do prezentu czy też sam prezent, zwłaszcza, gdy ktoś stara się prowadzić zdrowy tryb życia. Natomiast pralinki znam i też bardzo podobają mi się morskie kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kształty cudne. Nie wiem czy smak mają taki sam jak oryginały. Ale i tak nie wolno mi cukru, więc nie porównam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O mniam jakie tu pyszności! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekoladki już miałam i są smaczne. Ja również często dostaję takie słodkości do prezentów i staram się je dawać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak bardzo lubię te czekoladki. Zarówno smakowo jak i wizualnie dają przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  16. pycha;) właśnie się zastanawiam co zrobić z pudełkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam je! Nie dość, że pięknie wyglądają, pięknie opakowane, to jeszcze takie pyszne. Cała nasza rodzinka je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmmmmmmmmmmm pychota:) Narobiłaś mi smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie również czekoladki to wręcz obowiązkowy dodatek do prezentu ☺
    Tych jeszcze nie znam ,ale z tego co czytam to by mi smakowały ,a i wizualnie robią świetne wrażenie 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te czekoladki, bo kojarzą mi się z dzieciństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadłam i znam te czekoladki :) Mają bardzo oryginalne kształty i są smaczne :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Same pyszności dzisiaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja je uwielbiam, ale staram się jeść mało słodyczy, więc już dawno ich nie jadłam. Twój post narobił mi ,,smaka" :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jak one ślicznie wyglądają :) Nic tylko zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubię te czekoladki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Smakowite sa te pralinki, jednak unikam slodyczy.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają pysznie i jak tu być na diecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te czekoladki to klasyk. Dostaję je na każde okazje :D. Najbardziej lubię wersję orzechową ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. To moj przysmak z dziecinstwa <3 Kochalam i kocham nadal te czekoladki. Naprawdę! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy kiedyś je jadłam, nie przypominam sobie 😁 ale wyglądają faktycznie uroczo 😊 zwykle jeśli już kupujemy to pralinki z %, ale to i tak bardzo rzadko 😅

    OdpowiedzUsuń
  31. Pyszne ... Uwielbiam tę czekoladę. Dobry wygląd, który też jest wyjątkowy 🤩

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie jadam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy tutaj już u Ciebie pisałam komentarz, bo gdzieś na blogu już czytałam wpis o tych pralinkach :D ale są pyszne. Dawno nie jadłam i nawet w przystępnej cenie. Na moje urodziny, zawsze dostaje kartony Rafaello bo to są moje ulubione czekoladki i każdy wie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jadłam kiedyś podobne i bardzo mi smakowały.
    Nie wiem tylko, czy to była ta sama marka.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądają ładnie, ale nie bardzo mi smakowały...

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś te praliny, przyznam że były one przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  37. O jedne z moich ulubionych czekoladek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥