Translate

niedziela, 10 listopada 2019

Bispol

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jesień nie należy do mojej ulubionej pory roku. Ponura pogoda sprawia, że człowiek najchętniej zostałby w domu pod ciepłym kocykiem.
Moim jesienno-wieczornym rytuałem
stała się gorąca herbata i nadrabianie zaległości filmowych razem z zapachowymi świeczkami
od Bispol, które rozprzestrzeniają po całym pomieszczeniu piękny zapach.
Ze świeczek firmy Bispol jestem bardzo zadowolona. Tym razem do przetestowania otrzymałam
cztery świeczki zapachowe.
Pierwszą z nich jest świeczka zapachowa
Zapach jest delikatny, inspirowany
Drzewem Sandałowym. Dla osób, które nie lubią mocnych zapachów ta sprawdzi się idealnie.
Druga świeca została wykonana w prostym szkle ze wzorem. Muszę przyznać, że pięknie się prezentuje, jednakże jej zapach jest dla mnie za słodki.
Zapach tej świecy to Kwiatowe inspiracje,
będzie świetnym prezentem
dla miłośników kwiatów.
Trzecia świeca zapachowa trójkolorowa zdecydowanie skradła moje serce.
Nie wiem jak wy, lecz ja uwielbiam zapach cynamonu połączonego z jabłkiem.  Spisze się w sam raz na Święta Bożego Narodzenia. Ostanie świeczki to zestaw podgrzewaczy w pojemniku z poliwęglanu.
W każdym opakowaniu znajduje się 18 sztuk.
Zapach tych świeczek przypomina mi wanilię,
a nazwano go Ogród SPA.
Dziękuję firmie Bispol za możliwość ponownego przetestowania ich świeczek zapachowych.
Mam nadzieję, że nasza współpraca
dalej będzie się rozwijała.
A wy lubicie świeczki zapachowe?
Który zapach najbardziej Wam by się spodobał? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

25 komentarzy:

  1. Świeczki zapachowe jesienią dodają klimatu, bez zwątpienia
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jesień 😍
    Świece zapachowe też uwielbiam, z tymi od Bispol, znam się długo 😃
    Poklikałam jakby co 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wybrałabym coś dla siebie. Uwielbiam jesienią palić świece zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek gorącej herbatki, paląca się świeczka otulająca nas swoim niebiańskim zapach i dobry film - wieczór idealny? Dla mnie z pewnością tak! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świece zapachowe ale z tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień ma swoje plusy i minusy, zdecydowanym plusem jest sezon świeczkowy, uwielbiam je palić, nadają wspaniałego klimatu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie świeczki i zapaszki i faktycznie na pewno poprawią humor w taką ponurą, jesienną aurę. Coś na pewno sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach cynamonu i jabłka to jest coś co uwielbiam:) Tych świeczek jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam obsesje na punkcie świeczek :D Mam pełno porozstawianych po pokojach, oczywiście czasami je zapalę, ale ciągle łapię się na tym, że kupuje nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jabłko z cynamonem to mój ulubiony zapach <3
    Niestety jestem uczulona na zapachowe świeczki

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam gdy w domu pachnie ;) Tym bardziej teraz przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ładne zapachy, ale świeczek unikam że względu na migrenę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam świeczki... najbardziej w połączeniu z lampką wina i kąpielą w wannie :) trafiłaś w mój słaby punkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam świeczki! Na jesień zdecydowanie muszą być każdego wieczoru :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam swieczki zapachowe na jesień. Musze zrobić nowe zapasy bo coś mało ich u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ja to uwielbiam świece tej marki, przepięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię zapach cynamonu i jabłek ale w świeczkach bardziej gustuje w kwiatowych zapachach :) Nie miałam jeszcze świeczek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię świece tej marki, są tanie i ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się właśnie zapach drzewa sandałowego kojarzy z takimi ciężkimi zapachami, na pewno nie z delikatnymi :P ale może w odsłonie tej firmy jest inaczej :P ta trójkolorowa wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥