Translate

środa, 27 listopada 2019

Sfera koszulek

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Lubisz koszulki, które posiadają śmieszne nadruki?
Jeśli tak to sklep internetowy Sfera Koszulek z całą pewnością Cię zainteresuje.
Sklep posiada również w swojej ofercie bluzy dla par, 
a także koszulki urodzinowe dla przyjaciół i rodziny.
Niedawno otrzymałam zamówienie i muszę przyznać, że koszulki są świetnie wykonane.
Kojarzycie postać Ciasteczkowego Potwora?
Jest obrośnięty niebieskim futrem, a wyróżniają go duże oczy z rozbieganym spojrzeniem na głowie.
Uwielbia ciasteczka, ale tak naprawdę potrafi zjeść wszystko.
Jego postać wypowiada się bardzo prostym językiem , a mianowicie
" Ja chcieć ciasteczko, ja zjeść ciasteczko".
Myślę, że większość ludzi wiąże jedno z Ciasteczkowym Potworem - mało kto potrafi oprzeć się smacznemu ciastku, które serwowane jest chociażby do kawy.
Z tego też powodu jak zobaczyłam koszulkę z postacią tego potworka to stwierdziłam,
że do mnie pasuje idealnie. Otrzymałam dwie sztuki. Jedna jest w kolorze białym, a druga czarnym.
Jednak do wyboru mamy również kolory takie jak czerwony, szary, niebieski oraz fuksjowy.
Dostępne rozmiary koszulki: S, M, L, XL, XXL.
Jeśli uwielbiacie słodkości to koniecznie musicie zaopatrzyć się w taką koszulkę.
Obecnie z okazji zbliżającego się czarnego piątku w sklepie
obowiązują promocje od -30% do -70%.
Myślę, że warto skorzystać i znaleźć coś dla siebie.
Znałyście wcześniej sklep Sfera Koszulek? Co sądzicie o takim T-shircie?
Lubicie słodkości? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

23 komentarze:

  1. Ale słodka koszulka :D świetny sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne są te koszulki :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. patrze a u ciebie juz 8 grudnia:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dzisiaj nie trafiłam na produkt, który mnie interesuje. Koszulki z napisami nie dla mnie, taki już mam gust czy guścisko, o gustach się nie dyskutuje :-) Może następnym razem trafię... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawne są! ta czarna mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie bo ja jestem ciasteczkowym potworem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę ta z ciastkiem - extra :))))

    Zapraszam do mnie
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym sklepie. Takie koszulki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie nadruki na koszulkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta koszulka 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała najbardziej mi się podoba :)
    Fajny pomysł na prezent :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, czarna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądają te koszulki, zwłaszcza ta czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Owszem kojarzę ciasteczkowego potwora :) Fajne koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie śmieszne bluzki! :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie zabawne koszulki z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna :)

    --
    mój blog. zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten wzór na koszulkach. Chętnie zajrzę do tej sfery.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥