Translate

czwartek, 28 listopada 2019

Forte Capil

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Włosy są czasami bardzo trudne w pielęgnacji i potrzebują odpowiednich produktów,
które przywrócą im blask, witalność oraz zdrowie.
Do głównych problemów włosów można zaliczyć ich wypadanie, 
które dotyka aż 65% mężczyzn oraz 75% kobiet.
Powodem utraty włosów mogą być:
infekcje, stres, hormony (łysienie androgenowe) i naturalne starzenie się.
Produkty Forte Capil przyspieszają wzrost włosów,  zwiększają objętość,
a co najważniejsze powstrzymują ich wypadanie.
Produkty są do wszystkich rodzajów włosów dla kobiet oraz mężczyzn.
W skład preparatu wchodzą między innymi:
olejek rycynowy, masło shea, olejek z awokado i olejek arganowy.
Obecnie zestaw można kupić w promocyjnej cenie lub zakupić osobno balsam i lotion.
Przyznam szczerze, że wcześniej o tej marce nie słyszałam, 
jednakże jestem zadowolona, że mogę testować te produkty.
Z wypadaniem włosów borykam się już od dawna,
lecz po zastosowaniu szamponu, a także balsamu zobaczyłam małe rezultaty
z których nie ukrywam się ucieszyłam. Wcześniej moje włosy wypadały garściami,
a te preparaty sprawiły znacznie mniejsze ich wypadanie oraz dodały moim włosom trochę blasku.
Czy znałyście wcześniej markę Forte Capil? Miałyście okazję testować ich produkty?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

18 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O pierwszy raz widze markę na oczy.

    Zapraszam do mnie
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej marce
    Całkiem ładne opakowania 😃
    Ja na szczęście nie mam problemu z wypadającymi włosami 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very nice products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, lamnie ta seria to nowość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro zmniejszają wypadanie to muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy słyszę o tej marce, bardzo przydałyby mi się teraz takie produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę, miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również przydałyby się te produkty. Z chęcią bym je przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty, moje włosy niestety nie są tera w zbyt dobrej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej marki, bardzo ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, urocze buteleczki! :)
    Pierwszy raz słyszę o tej marce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama ostatnio narzeka, że bardzo wypadają jej włosy. Muszę jej polecic te produkty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥