Translate

czwartek, 21 listopada 2019

UpToU

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każdy wie, że sport to zdrowie, jednakże rzadko zwracamy uwagę na odpowiedni strój do ćwiczeń, 
który nie tylko będzie wygodny, lecz tak samo modny i wyróżniający się z tłumu.
Z przyjemnością przedstawiam Wam sklep internetowy UpToU.
Asortyment sklepu jest szeroki i oferuje ubrania dla dziewczynek, kobiet oraz mężczyzn.
W sklepie znajdziemy takie rzeczy jak bluzki, spódniczki, sukienki, spodenki,
bluzy, legginsy, spodnie dresowe, topy, koszulki. 
Sami, więc widzicie, że jest w czym wybierać.
Kiedy weszłam na stronę sklepu UpToU od razu wpadło mi w oko kilka rzeczy, 
ale jak zawsze zwyciężyła moja miłość do koloru różowego. Pewnie to Was nie zdziwiło.
Moją uwagę przyciągnęła różowa bluzka DANCE ROZ , która wykonana została z luźnego kroju.
Na bokach znajdują się wiązania, które możemy ściągnąć, aby bluzka dopasowała się do ciała.
Natomiast z tyłu znajduje się prześwitująca czarna siateczka, idealnie 
komponująca się z kolorem bluzki. Będzie ona świetna na lato - zwłaszcza wtedy,
gdy na zewnątrz termometr pokaże ponad dwadzieścia stopni.
Pewnie sobie myślicie - zima się dobrze nie rozpoczęła, a ty już piszesz o lecie.
Czasami lubię wybiegać w przyszłość i zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy na daną porę roku,
zwłaszcza teraz jak rozpoczynają się promocje. 
Na stronie UpToU można znaleźć wiele rzeczy, które obecnie są przecenione.
Do nich należy między innymi pokazana TUTAJ bluzeczka.
Czy znaliście wcześniej ten sklep internetowy? Co sądzicie o tej bluzce?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

13 komentarzy:

  1. fajne ma rzeczy, a pierwszy raz słyszę o nim :D z chęcią sie skusze i wybiorę cos pod choinke dla mojej kuzynki! :D dzieki!
    https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tutaj kilka interesujących elementów wyłączenie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ..strój sportowy ma być wygodny, lekki, przewiewny ;) ..UpToU posiada ciekawe sroje i można coś fajnego wybrać.. buzka jest super!

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo a właśnie czegoś podobnego szukałam! Dzięki 😀

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siateczka na na tył, świetne rozwiązanie na lato i w ogóle w sklepie mają świetne fasony, podkreślające kobiecość.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja muszę się wyposażyć w drugi strój sportowy, bo nie nadążam prać swojego na siłownię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna koszulka, chociaż oprócz wyglądu ważniejsze jest, aby była wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie zajrzę! W ogóle, to zauważyłam, że Cię nie ma na mojej liście obserwowanych, więc naprawiłam ten błąd i obserwuję , pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥