Translate

sobota, 28 września 2019

inked

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
W dzisiejszych czasach każdy wie,
że najlepszą formą promocji własnej marki
jest posiadanie gadżetów z logo.
Naszą grafikę możemy umieszczać na dowolnych rzeczach, dlatego bardzo się ucieszyłam
z produktu, który otrzymałam od firmy inked.
Strona pozwala nam zaprojektować koszulki
 z dowolną grafiką.
Do wyboru mamy kilka kolorów koszulek:
czarny, szary, czerwony, niebieski,
pomarańczowy, żółty, zielony.
Przyznam szczerze, iż długo rozmyślałam nad tym jaka barwa będzie najlepiej komponowała się
z grafiką na koszulce.
Po długich namysłach postawiłam na standardowy kolor czyli biały.
Materiał koszulki jest solidnie wykonany,
więc mam nadzieję, że posłuży ona przez wiele lat
i będzie godnie reprezentowała stronę bloga.
Jeżeli macie ochotę zaprojektować własną koszulkę
to zapraszam do sklepu inked!

28 komentarzy:

  1. Ja wybrałabym w korze niebieskim. Jednak Twoja koszula
    też jest pełna uroku.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful t-shirt. I like it.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka naprawdę fajna. Ciekawa forma promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sposób na promocję, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za stara na promowanie siebie. Twoja koszulka prezentuje się bardzo dobrze, ale wątpię, żeby wytrzymała kilka lat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) bedziesz chodząca reklama swojego bloga
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna reklamujesz i swojego bloga i książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka, sama pewnie też sobie taką kiedyś zrobię, ale jeszcze nie mam pomysłu na grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta koszulka! Ja chciałabym chyba materiałową torbę z własnym logo, super pomysł ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo też chce taką koszulkę, chętnie wrzuciłabym jakieś fajne foto na taki t-shirt:)

    Buziaki:*
    Nasza Sesja Ślubna -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda forma reklamy jest ważna! <3 Super koszulka kochana.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka! super forma promocji :)
    https://sylla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG fajnie wyszła ta koszulka :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2019/11/halloween-2019-there-will-be-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, ale fajnie, że powstaje coraz więcej takich sklepów! Twoja koszulka super się prezentuje :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W najbliższej przyszłości sobie taką zrobię - z obrazkiem, który niesamowicie mnie śmieszy i marzę o tym, żeby móc go nosić w lecie. I drażnić kierowców pewnej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładną masz koszulkę :) Może i ja kiedyś taką sobie zaprojektuję :) Fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥