Translate

sobota, 23 listopada 2019

Poznaj smaki, które lubisz

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Poznaj smaki to sklep internetowy, który oferuje sprzedaż różnych herbat oraz kaw.
Często mamy tak, że chcemy spróbować nowego smaku herbaty,
jednakże nie chcemy od razu kupować całego opakowania.
W tym sklepie mamy możliwość zakupienia wybranych herbat w zestawach po kilka torebek.
Za cztery tygodnie będziemy obchodzić Święta Bożego Narodzenia.
Jesteś wielbicielem kawy i zastanawiasz się jak można odliczać dni do tego magicznego czasu?
Polecam innowacyjny kalendarz adwentowy z kawą Tchibo w kapsułkach.
Produkt posiada 24 kapsułki z aromatycznymi kawami,
które postawią człowieka na nogi w mroźne dni.
Opakowanie jest typowo świąteczne i moim zdaniem super się prezentuje.
Przyznam szczerze, że taki kalendarz adwentowy jest dla mnie całkowitą nowością,
ponieważ w żadnym sklepie z takim produktem jeszcze się nie spotkałam.
Kaw umieszczonych w tym kalendarzu nie próbowałam,
gdyż rozpocznę testowanie od pierwszego grudnia.
Jestem bardzo ciekawa jakie smaki zostały ukryte na poszczególny dzień.
Gdy otrzymałam przesyłkę byłam zaskoczona i dziękuję sklepowi
Poznaj smaki za miłą niespodziankę.
W paczce znajdował się zestaw dwóch dzbanuszków z talerzykiem i filiżanką
która ma smak aromatycznej wiśni i zestaw wszystkich smaków Sir William's
posiadający trzynaście saszetek z różnymi rodzajami herbat czarnych, 
zielonych, białych, owocowych, ziołowych oraz dwóch mieszanek. 
Pierwsza herbata jest umieszczona w podłużnej saszetce i należy ją parzyć 
ok. 3-4 minuty w dzbaneczku. Miałam okazję ją wypróbować i jako smakoszka herbat 
przyznam, że stała się moim ulubieńcem. Do spróbowania zostały mi jeszcze herbaty 
z zestawu wszystkich smaków, więc mam nadzieję, że tak samo mnie nie zawiodą.
Znałyście wcześniej sklep internetowy Poznaj smaki
 Skusicie się przetestować herbaty Sir William's?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

15 komentarzy:

  1. Dziękuję za fantastyczną podpowiedź. Nie znałam tego sklepu, a kawę i herbatę uwielbiam. Cała rodzina także. Zatem, pomysł na prezent wspaniały. Muszę przejrzec ich ofertę. Miłego weekendu, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała propozycja, świątecznego prezentu. Herbatę i kawę uwielbiam, więc skorzystam z oferty tego sklepu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz Adwentowy z różnorakimi zestawami kaw, to coś wybitnie dla mnie
    Już kocham♥️ten sklep
    KAwiara

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarze adwentowe sa teraz ze wszystkim. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny :)) Idealny prezent dla mnie :D
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o tym słyszę, a przed chwilą zamówiłam 4 rodzaje kaw :( Przy kolejnym zakupie przejrzę również tę stronke!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kalendarz adwentowy dla miłośnikó kawy rewelacja :-) W dodatku pięknie wyglada od strony wizualnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam chyba idealny prezent dla mojego brata ;).

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie słyszałam wcześniej o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbaciany zestaw to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥