Translate

wtorek, 19 listopada 2019

MONIKA FASHION

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
W dzisiejszym wpisie z przyjemnością przedstawiam Wam sklep internetowy MONIKA FASHION.
Znajdziecie tam wiele kolorowych ubrań m.in. bluzy, spodnie,  sukienki, spódnice, swetry.
Asortyment sklepu jest szeroki, więc z całą pewnością każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie.
Moda często się zmienia. Nieraz możemy zauważyć, że stare trendy ponownie 
mają swoje pięć minut. Tak było w tym roku z kolorem neonu, który w sezonie letnim 
panował na wszystkich półkach sklepowych. 
Czy neon będzie tak samo popularny w 2020 roku? Trudno przewidzieć.
Mimo wszystko ja chętnie będę chodziła w jaskrawych rzeczach, dlatego jak zobaczyłam tą bluzeczkę 
to stwierdziłam, że musi znaleźć się w mojej szafie.
Bluzeczka wykonana z solidnego materiału, który jest rozciągliwy. 
W jego skład wchodzi bawełna  95% oraz elastan 5%.
Neonowa bluzeczka posiada odpinane guziczki i rękaw 3/4.
Rozmiar jest uniwersalny. 
Możecie ją znaleźć TUTAJ, aczkolwiek na stanie jest chwilowy brak towaru tego modelu.
Jeśli jesteście zainteresowani zakupem tej bluzeczki to koniecznie musicie zaglądać do sklepu.
A jakie jest Wasze nastawienie do neonów? Lubicie takie kolory? 
Znałyście wcześniej sklep internetowy MONIKA FASHION?
Zapraszam do polubienia ich strony na Facebooku.

12 komentarzy:

  1. Będę zatem zaglądać do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda również często wraca, sklep brzmi ciekawie
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie neony zawsze są na tapecie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny fason, chętnie obejrzę asortyment tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta bluzeczka 😍
    Chętnie przejrze asortyment tego sklepu 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, nowe miejsce na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory są dla mnie mega💞💕
    A dlaczego data jest z 1 grudnia 2019 ???
    Przestraszyłaś mnie😄😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Topik ma mega kolor :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przejrzę ofertę zaprezentowanej marki :)
    Bardzo ładny odcień bluzeczki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta bluzka. Z chęcią sprawdzę jakie ubrania są w tym sklepie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarze tego sklepu. Ta bluzka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety lubie chodzić w stonowanych kolorach... Chociaż zawsze kiedy założę cos kolorowego dostaje jakis komplement, że żywiej wyglądam.. Może kiedyś się przełamię i odzwiedzę ten sklep.

    Zapraszam do siebie:
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥