Translate

sobota, 30 listopada 2019

Bimbam Sobie

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Pewnie wiele osób zaciekawił tytuł tego wpisu i przyznam szczerze,
że bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ przedstawię Wam niezwykle uzdolnioną dziewczynę,
która od dziewięciu lat wykonuje ręcznie biżuterię z modeliny artystycznej.
To właśnie ona pokazuje, że pasja może stać się sposobem na życie.
Jak zaczęła się jej przygoda z modeliną?
 Otóż jak sama mówi w najmniej oczekiwanym momencie, ponieważ tuż przed samą maturą 
zamiast się uczuć tworzyła wspaniałą biżuterię, która obecnie jest dostępna 
w sklepie internetowym bimbamsobie.pl
Naprawdę podziwiam takich ludzi  za niesamowitą cierpliwość, kreatywność i talent.
Sama chociażby z plasteliny nie potrafię zrobić czegoś co wzbudzałoby kogokolwiek w zachwyt,
a patrząc na biżuterię w sklepie bimbamsobie.pl jestem pełna podziwu.
Moim faworytem od samego początku była bransoletka z bałwankiem
Symbolizuje zbliżające się święta Bożego Narodzenia,
 a dla dzieci może oznaczać nadchodzącego Mikołaja.
Otrzymałam cztery takie bransoletki i trzy z całą pewnością podaruję bliskim mi osobą.
Długość całkowita bransoletki wynosi 17 cm + 5 cm łańcuszka, przedłużki.
Wielkość zawieszki to ok 1,5 cm. Jeśli jesteście zainteresowani tą bransoletką to zapraszam TUTAJ!
Jak byłam małą dziewczynką to uwielbiałam oglądać bajki z misiami. 
Pluszaków pod ich postacią miałam naprawdę pełno, jednakże wtedy nie miałam pojęcia,
że istnieją również kolczyki z ich wizerunkiem.
Te szare misie zwyczajnie skradły moje serce. Sami chyba przyznacie, że są bardzo urocze.
Sztyfty w tych kolczykach zostały wykonane ze stali chirurgicznej, a żeby nie wypadły z ucha 
dołączone zostają do nich wtyczki sylikonowe.
Wkrętki są bardzo lekkie i trwałe. Zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów.
Ich wielkość wynosi około 1cm. Jeżeli spodobały Wam się takie kolczyki to zapraszam TUTAJ!
Kolczyki w kształcie czerwonej róży z całą pewnością będą się pięknie komponowały 
wraz z czerwoną sukienką, dlatego jeśli szukacie odpowiedniej 
biżuterii do takiej kreacji zajrzyjcie TUTAJ!
Czy znałyście wcześniej sklep internetowy bimbamsobie.pl
Podoba Wam się taka biżuteria? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

20 komentarzy:

  1. Biżuteria wygląda pięknie i ceny są przystępne :) Chętnie będę zaglądała do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam koleżankę, która tworzy ( tworzyła, niestety zachorowała na stwardnienie rozsiane i teraz już nie daje rady... :((( ) takie cuda, choc ona raczej do dekoracji. Mam od niej wazonik z kwiatami, słonia i inne takie urocze pierdółki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne, podobają mi się bardzo widać że dziewczyna ma talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy jest ten bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna nazwa. Przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentują się na bardzo urocze
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sprawa. Super, że o niej piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie produkty wyglądają słodko, nawet z racji mego dojrzałego wieku z pewnością coś bym dla siebie w sklepie wygrzebała, np. zakładkę do książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Dziękuję za przemiłą opinię! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urocza biżuteria :) Super pomysł na prezent <3
    Sama bym chciała taką bransoletkę z bałwankiem :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie , gdy ktoś się w ten sposób realizuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak tytuł jest bardzo fajny i ciekawy 😉
    Nie znałam wcześniej tej strony,Ale widać że dziewczyna ma talent 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale to wszystko jest urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta biżuteria Jest mega urocza <3 już wiem Co kupię mojej małej kuzynce na świeta! Dzięki za super pomysł! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza biżuteria! Muszę coś wybrac dla córki od choinkę :) Z pewnością będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa od razu rzuca się w oczy, a i oferowane ozdoby są faktycznie pełne uroku (zarówno bałwanek i misiaczki, jak też różyczki). :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥