Translate

środa, 20 listopada 2019

Bi-es uwodzi zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Dziewczyny czy znacie perfumy firmy Bi-es?
Myślę, że większość z Was na pewno miała z nimi styczność.
 Charakteryzują się one oryginalnymi zapachami, które skradły już serce nie jednej kobiecie. Produkty tej firmy możemy kupić m.in w Biedronce, jednakże dostępne są również 
w sklepie internetowym - dokładnie TUTAJ!
Niedawno otrzymałam przesyłkę i muszę przyznać, że pięknie się prezentowała.
W paczce znajdowały się nowe cztery zapachy oraz odżywczy balsam do ciała.
Pierwsze trzy zapachy są z kolekcji VEGAN COLLECTION. Flakoniki mają zawartość 50ml.
Najbardziej spodobał mi się zapach FIORI DEL MATTINO, ponieważ już po pierwszym psiknięciu możemy poczuć kwiaty. Perfumy FIORI DEL MATTINO posiadają następujące nuty zapachowe:
Nuty głowy: bergamotka, grapefruit, gruszka
Nuty serca: frezja, róża, jaśmin, konwalia
Nuty bazy: drzewo sandałowe, wanilia
Jeśli lubicie zapachy kwiatowo-owocowe to ten zdecydowanie jest moim faworytem,
dlatego szczerze polecam jego zakup.
Drugi zapach  GREEN BOTANIC również przypadł mi do gustu. Jest orzeźwiający i po psiknięciu od razu czuję mięte. Jego nuty zapachowe to:
Nuty głowy: mandarynka, cytryna, pomarańcz, mięta
Nuty serca: konwalia, kwiat pomarańczy, anyż gwiaździsty, jaśmin
Nuty bazy: drzewo cedrowe, białe piżmo, mech dębowy
Osoby, które lubią nutkę orzeźwienia koniecznie muszą zakupić takie perfumy dla siebie.
Trzeci zapach SUNNY DAY nie przypadł mi do gustu, jednakże mojej mamie się spodobał,
dlatego podarowałam jej ten flakonik w prezencie. 
Do tego zapachu miałam naprawdę mieszane uczucia, lecz jeśli lubicie mocne zapachy,
a ten moim zdaniem do takich należy to koniecznie zajrzyjcie TUTAJ!
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: melon, bergamotka, brzoskwinia
Nuty serca: jaśmin, konwalia, peonia, nuty wodne
Nuty bazy: piżmo, vanilia, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe
Czwarty zapach jest naprawdę nowoczesny. Pochodzi z kolekcji Ready To Wear Collection.
Flakoniki mają zawartość 100ml. 
Uwagę od razu przyciąga opakowanie, które prezentuje spodnie jeansowe.
Zapach jest dosyć oryginalny oraz niepowtarzalny, jednakże świetnie będzie spisywał się do codziennego użytkowania. Zapraszam do obejrzenia spotu promującego 
najnowszą kolekcję perfum Ready To Wear Collection

24 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się zapachy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając skład myślę że wszystkie przypadłyby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak pachnąć, chyba nigdy się z nimi nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ja, znam … te perfumy ! Miałam je nie raz. Teraz też używam perfum tej marki i jestem zadowolona ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że ten pierwszy by mi się spodobał, aczkolwiek jestem ciekawa tego trzeciego zapachu 😃
    Markę kojarze ,ale nie miałam nigdy ich perfum 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że GREEN BOTANIC przypadł by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku! Jakie to ładne! To muszę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nigdy nie miałam perfum z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam różowy, jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  11. znam niektóre zapachy, kupiłam dwie flaszeczki wody perfumowanej w Lidlu i jestem bardzo zadowolona. Zapach ładny i długo utrzymuje się na ciele, czy na ubraniu. :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie znam, ale już mi się podoba z kolorów opakowań. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh, jak Ja uwielbiam zapachy marki Bi-es; w swojej kolekcji mam kilka flakoników perfum :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie korzystałam, ale może czas zacząć? Chętnie przetestuję skoro są tak łatwo dostępne :D
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i kiedyś używałam, zapachy mają bardzo ładne! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bi-es jeszcze nigdy mnie nie zawiodły...

    OdpowiedzUsuń
  17. W przypadku perfum wolę perfumy kupować stacjonarnie. Na dodatek nie znam tej firmy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka perfum i je uwielbiam :) Firma jest bardzo dobra, a zapachy trwałe :)
    Opakowanie od zapachu Denim bardzo przypomina Guess'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że GREEN BOTANIC byłby dla mnie dobrą opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś jeszcze ich nie miałam :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych jeszcze nie znam, ale ogólnie ta firma ma dla mnie zbyt intensywne zapachy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥