Translate

niedziela, 1 grudnia 2019

AVON

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Już szóstego grudnia będziemy obchodzić mikołajki.
Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent to serdecznie 
polecam Wam przejrzeć nowy katalog z AVONU.
Zamawiasz kosmetyki tej marki regularnie?
W takim razie zarejestruj się za darmo i bez zobowiązań na ich stronie - klikając TUTAJ!
Odbierzesz zniżkę na kosmetyki do 45%.
Niedawno otrzymałam swoją przesyłkę z której jestem bardzo zadowolona.
W paczce znajdował się najnowszy tusz do rzęs, płyn do kąpieli, 
perfumy damskie oraz próbki perfum i kremu.
Tusz posiada bardzo fajną konsystencję, a najważniejsze nie skleja rzęs.
Opakowanie płynu do kąpieli jak sami widzicie jest typowo świąteczne,
dzięki czemu produkt świetnie się prezentuje. 
Zapach płynu do kąpieli jest czekoladowy i zdecydowanie stał się moim faworytem.
Perfumy damskie mają oryginalny zapach - typowo kobiecy,
który jest delikatny oraz subtelny. Pojemność flakoniku zawiera 30ml.
AVON w swoim katalogu ma najlepsze perfumy,
które długo utrzymują się na ciele.
Produkty dostarczone w ramach współpracy barterowej.
Poniżej prezentuję Wam otrzymane produkty, a także kilka kosmetyków z katalogu,
które zwróciły moją uwagę. Czy chętnie zamawiacie kosmetyki z AVON?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

26 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu. Kiedyś używałam, ale już mi przeszło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon nie jest zły. Od dawna używam róznych jego produktów.
    A pod choinkę też mam zamiar obdarować bliskich kosmetykami tej firmy.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo dużo zamawiałam z katalogu, ale teraz jakoś mi już przeszło. Być może, dlatego, że mieszkam zagranicą, a kosmetyki kupuję w stacjonarnych sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już mam wszystkie prezenty kupione. I papier do pakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka z katalogu ma fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Avon ma wysoką jakość. Mam katalog i też się zasilam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przejrzę katalog, może coś skradnie moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamawiam tam od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne opakowanie, ma ten płyn 😍
    Za Avonem, srednio przepadam
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę przetestować kosmetyki, zanim je zakupię, więc często sięgam raczej po zakupy stacjonarne. Czasem jednak promocje są kuszące!
    Pozdrawiam, Werka :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamawiam kilka moich perełek regularnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś z mamą bardzo dużo zamawiałyśmy z Avon, ale już od dawna tego nie robimy. Wolę iść i kupić od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam ostatnio fajne perfumy w katalogu i chyba zrobię sobie mały prezent :)
    Buziaki, Alicja

    OdpowiedzUsuń
  14. Z firmy Avon najbarzdiej podoba mi się seria Planet Spa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te żele pod prysznic wyglądają mega! W sam raz na Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna butelka od żelu pod prysznic. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Domyślam się, że wszystkie te kosmetyki są wspaniałe.
    Niestety ja z tych dziwaczek, którym nie zależy na luksusowych kosmetykach. Nie znam też nikogo, komu mogłabym polecić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Ta bombka jest cudna. A firmę lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Avon ma swoje zalety i wady. Ja osobiście kocham ich peelingi, maseczki, lakiery do paznokci, szminki i szczotki, ale nienawidzę właśnie żeli pod prysznic czy cieni, bo dla mnie mają za małą pigmentacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kosmetyki kupuję raczej w sklepach stacjonarnych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię perfumy z Avonu (Little black dress i Pur blanca), ale już dawno nie miałam płynu do kąpieli... Chciałam też się skusić kiedyś na tę serię ze SPA, ale jakoś nigdy nie było okazji. Ten płyn faktycznie doskonale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w Avonie nie kupuje produktów ponieważ nie mam takiej możliwości, ale dużo słyszałam, że firma się rozrosła i kosmetyki są naprawdę spoko ;) Może uda mi się go dorwać w Polsce i tam coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę uzupełnić swoje zapasy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja akurat należę do Oriflame od jakiegoś czasu. Muszę powiedzieć że najfajniejsze mają zapachy. Lubię od nich brać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥